Kingdom Come Deliverance 2: Włoska robota (The Italian Job)
Włoska robota to jedno z zadań w finale KCD 2. Na tej stronie opisaliśmy jak bez podejrzeń przejść przez radę kościelną, zabezpieczyć dziedziniec, uratować szlachciców i odeprzeć ludzi Eryka.
Aktualizacja:
Włoska robota to jedno z zadań w finale Kingdom Come 2. Waszym celem będzie napaść na Włoski Dwór i wykraść srebro króla Zygmunta. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak bez podejrzeń przejść przez radę kościelną, zabezpieczyć dziedziniec, uratować szlachciców i odeprzeć ludzi Eryka.
- Jak bez podejrzeń przejść przez radę kościelną?
 - Jak zabezpieczyć dziedziniec?
 - Jak uratować szlachciców?
 - Jak odeprzeć ludzi Eryka?
 
Jak bez podejrzeń przejść przez radę kościelną?
Zadanie rozpoczniecie grając jako Boguta, przebrani za papieskiego legata. Musicie nie wzbudzać podejrzeń i zachowywać się, jak na włoskiego kardynała przystało. Idźcie za Henrykiem, a po drodze pohandlujcie z nawołującym was handlarzem. Możecie kupić od niego alkohol oraz mikstury - zwłaszcza mikstura na otrzeźwienie się wam przyda. Możecie także kupić pamiątki. Jedyną godną uwagi pamiątką jest figurka świętej Barbary - pozostałe pamiątki to fałszywki (Boguta ma na tyle wysokie statystyki, żeby pomyślnie zaliczać wszystkie testy umiejętności). Następnie porozmawiajcie z Hieronimem Nazem, a gdy rozpozna Henryka, wymińcie jego pytania. Podążajcie za Hieronimem i udajcie się z nim na radę.
Podczas rady macie dwa główne zadania: bez podejrzeń rozwiązać spór między dwoma stronami i ułatwić Henrykowi jego część planu. Boguta musi również cały czas być w stanie lekkiego podpicia - jeśli będzie trzeźwy lub kompletnie pijany, zapomni jak mówi się łacińskim i zdradzi się. Zwracajcie uwagę na znacznik podpicia przy waszym pasku zdrowia, i w razie potrzeby napijcie się alkoholu lub wypijcie eliksir otrzeźwiający. Na początku rozmowy powiedzcie, że papież nie podjął jeszcze decyzji, kogo wesprzeć.
Macie trzy sposoby na ułatwienie Henrykowi późniejszej infiltracji. Każda z tych trzech czynności sprawi, że w dalszej części zadania będzie mniej strażników. Są nimi:
- Porozmawiajcie z Janoszem. Da wam pomysł poproszenia o więcej wina. Porozmawiajcie z Hieronimem i poproście go o przyniesienie więcej wina, a pośle po strażników by zaczęli nosić beczki.
 - Ponownie porozmawiajcie z Janoszem. Da wam pomysł wezwania kucharza. Podejdźcie do stołu przy ścianie i zjedzcie kawałek mięsa nazwany specjałem kucharza. Po jego zjedzeniu porozmawiajcie z Hieronimem i poproście go o wezwanie kucharza. Kucharz przyjdzie po kilku minutach - pochwalcie jego gotowanie i poproście o przepis na specjał. Kucharz zostanie na sali by spisać wam przepis.
 - Porozmawiajcie z Andrzejem Polnerem i zapytajcie go, po co na sali jest straż. Da wam on pomysł by poprosić o więcej straży. Porozmawiajcie z Hieronimem i poproście go o wezwanie strażników, a zgodzi się on na waszą propozycję.
 
Jeśli chcecie pokojowo rozwiązać konflikt między oboma stronami, oto co musicie zrobić:
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry
- Kingdom Come Deliverance 2: Poradnik do gry
	
- Kingdom Come Deliverance 2: Opis przejścia
		
- Kingdom Come Deliverance 2: Wszystkie zadania główne
 - Kingdom Come Deliverance 2: Beztroska jazda (Easy Riders)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Fortuna
 - Kingdom Come Deliverance 2: Laboratores
 - Kingdom Come Deliverance 2: Zadania kowala
 - Kingdom Come Deliverance 2: Zadania młynarza
 - Kingdom Come Deliverance 2: Swaćba! (Wedding Crashers)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Komu bije dzwon (For Whom the Bell Tolls)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Z powrotem w siodle (Back in the Saddle)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Zło konieczne (Necessary Evil)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Za zwycięstwo! (For Victory!)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Boski posłaniec (Divine Messenger)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Palec boży (The Finger of God)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Burza (Storm)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Piórem i mieczem (The Sword and the Quill)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Czart nie śpi (Speak of the Devil)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Czarcia sfora (The Devil's Pack)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Do podziemi (Into the Underworld)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Via Argentum
 - Kingdom Come Deliverance 2: Angielskie wyjście (Taking French Leave)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Królewski gambit (The King's Gambit)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Uczta (The Feast)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Exodus
 - Kingdom Come Deliverance 2: Leże lwa
 - Kingdom Come Deliverance 2: Taniec z czartem
 - Kingdom Come Deliverance 2: Oratores
 - Kingdom Come Deliverance 2: Włoska robota (The Italian Job)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Civitas Pragensis
 - Kingdom Come Deliverance 2: Zaczyna się (So it begins)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Oblężenie (Besieged)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Głód i rozpacz (Hunger and Despair)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Rozliczenie (Reckoning)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Ostatnie namaszczenie (Last Rites)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Sądny dzień (Judgement Day)
 
 
 - Kingdom Come Deliverance 2: Opis przejścia
		
 
 - Kingdom Come Deliverance 2: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Necross123 Konsul
Co do tego zadania Miri Fajta (w poradniku "Jak odnaleźć Marikę"):
- Jeśli mamy dość wysoki poziom zdolności przetrwania (około 15 poziom), można też spróbować zaliczyć test przetrwania, gdy będziemy pierwszy raz w kryjówce (poziom: średni). Warto wówczas mieć przy sobie również odwar z nagietków. Dzięki temu ominiemy ten etap ze zbieraniem ziół i rozmową z Aranką.
- Co do ciała Gejzy, można też oczywiście spróbować odwiązać ciało sami, bez wcześniejszej rozmowy z drwalami. Ryzykujemy wówczas tym, że drwale nas zaatakują, gdy będziemy próbować przenieść ciało (strefa czerwona!), dlatego trzeba wówczas zrobić to w nocy (pamiętając rzecz jasna o zmianie stroju na ciemny wcześniej).
I jeszcze mała wskazówka a propo udźwigu:
- Możecie też chodzić z przeciążonym plecakiem pomiędzy osadami ludzkimi (jak oberża czy wioski). Dlaczego akurat wspominam o przeciążeniu jako pozytywnym aspekcie? Dzięki temu, Henrykowi również poprawi się siła (i witalność przy okazji) w trakcie chodzenia z ciężarem. Co oczywiście przekłada się na zwiększenie udźwigu. Kilka dni temu zdążyłem to zauważyć, gdy musiałem taszczyć mięso z dzika do najbliższego młynarza po niedawnym polowaniu.
Gra jak dla mnie potrafi zaskakiwać nawet w takich momentach.
Lateralus Senator
A co to jest za ikonka czerwonej tarczy przekreślona w znak kratki, wyświetla się to obok kompasu po lewej, nigdzie niema wytłumaczenia oco chodzi. Się pojawiło niewiem czemu i co to robi.
Necross123 Konsul
Co do najlepszych atutów, warto też się interesować tymi atutami, które dają dodatkowe doświadczenie do danej dziedziny. Przykładowo, atut "Paser" (10 poziom Retoryki) oprócz łatwiejszego sprzedawania kradzionych dóbr, zdobywamy też doświadczenie do skradania się i złodziejstwa w razie powodzenia przy sprzedaży kradzionych dóbr (co w praktyce oznacza, że sprzedając te rzeczy paserom, mamy 100% szanse na dodatkowe doświadczenie, a złodziejstwo (które jest potrzebne również do otwierania zamków) ciężej rozwinąć (zwłaszcza na początku) niż w jedynce). Wspomniany atut "Pomocna Dłoń" warto łączyć z innym atutem "Bystre oko" (Rzemiosło 10). Nie tylko będziemy mieć tańsze naprawy, ale też zyskamy po drodze dodatkowe doświadczenie do rzemiosła przy naprawianiu rzeczy u rzemieślników (w zależności od ceny napraw).
A co do osobistych atutów, warto zainteresować się atutami "Cichy grajek" (Złodziejstwo 6) i "Mistrz narzędzi" (Złodziejstwo 8). Nie chcemy przecież, by hałas łamanego wytrycha zaalarmował otoczenie, a drugi atut sprawi, że złamanie wytrycha nastąpi później.
Insinie Junior
W zadaniu " Boski posłaniec " wcześniej wymordowałem cały garnizon, przez co kiedy dochodzi do obrony jest 2/10 i nie ma szans na wygraną, na dodatek zdrowie przeciwników się odradza.. Chyba pozostaje czekać na patcha :( ktoś ma jakieś pomysły?
Necross123 Konsul
Warto wiedzieć, że przy okazji robienia zadań dla Krejzla (po jego pierwszym zadaniu lub (chyba) po wypadku z mąką) możemy potem donieść na niego do wójta w Troskowicach. Tak, pojawia się nowy dialog u niego i tak, możemy zostać informatorem wójta.
Jak widzę, ta gra może zaskakiwać zadaniami, którymi nieraz gra nas nie informuje, że jest dostępna. To już w sumie drugie zadanie, które odnalazłem w taki sposób (pierwsze takie zadanie pojawiło się po zadaniu Miri Fajta u Aranki). Trzeba często badać i czasami nawet wracać do tych samych NPC'ów.
brebr98957048d6 Junior
Witam, 
Po znalezieniu Orzecha w związku z faktem, iż szybko zaczęła mu spadać lojalnośc odesłałem go do domu ( nie wiedziałem że to normalne i że wróci). Problem jest że nigdzie go nie mogę znaleźć. Tu pytanie gdzie jest ten dom? w chwili obecnej jedyne łóżka na stałe mam u kowala i Bożeny, jednak tam psa nie ma. Oblazłem pół mapy, gwiżdząc jak po@#ny, bez rezultatu. Jakies pomysły ?
Turmalinowy Junior
Co do kumanów to zrobiłem to zadanie na dwa sposoby na raz. Najpierw się z nimi napiłem tak by obiecali mi że już więcej nie pojadą do wsi. A gdy rano się obudziłem i wszyscy spali na kacu to wszystkich zamordowałem xd zobaczymy jak to wyjdzie fabularnie
Turmalinowy Junior
W zadaniu Via Argentum . Najpierw przyjąłem łapówkę a później oddaliłem się i z łuku wyeliminowałem tego gościa strażnicy nawet się nie obudzili mogłem ich zabić po cichu ograbić wszystkie skrzynie i wyjść z tej mennicy
Necross123 Konsul
Następnie porozmawiajcie ze skrybą, a potem z żoną aptekarza, Gerdą
Znalezione w poradniku do zadania dla kowala (Pustelnik)
A skryba to taki dobry pasterz, że tak samo dużo wie o tej sprawie, jak wójt w Troskowicach.
Rzecz jasna jest tutaj drobny błąd - udajemy się najpierw do wspomnianego pasterza, a potem do Gerdy. Opcjonalnie można też porozmawiać z Barą, ale jedynie potwierdzi to, co usłyszałeś od oberżystki.
Bartuno96 Chorąży
Czy poradnik będzie jeszcze aktualizowany?
Trochę jestem zawiedziony że brak chociaż listy zadań pobocznych i aktywności.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






