Kingdom Come Deliverance 2 Brushes with Death: Wszystkie zakończenia DLC
DLC Brushes with Death oferuje 2 różne zakończenia głównej linii fabularnej. Z naszego poradnika do gry Kingdom Come 2 dowiecie się kiedy ma miejsce wybór zakończenia, jakie są założenia 2 głównych zakończeń, a także czy można kontynuować grę po zaliczeniu DLC.
Aktualizacja:
Jak obejrzeć wszystkie zakończenia DLC Brushes with Death do gry Kingdom Come Deliverance 2? Nasz poradnik omawia wszystkie kroki niezbędne do obejrzenia 2 głównych zakończeń i poznacie także ich konkretne założenia. Dodatkowo objaśniamy czy w DLC są ważne wybory oraz czy można grać dalej po przejściu dodatku.
- Czy w dodatku są ważne wybory?
- Moment wyboru zakończenia
- Zakończenie 1 - Wojciech postanawia dokończyć prace nad swoim dziełem
- Zakończenie 2 - Wojciech zostaje namówiony do zniszczenia swojego dzieła
- Czy można grać dalej po skończeniu DLC?
Czy w dodatku są ważne wybory?
- W ramach rozgrywania dodatku fabularnego Brushes with Death nie czekają Was żadne ważne wybory, które mogłyby znacząco zmienić dalszy przebieg DLC. Dotyczy to także misji Portret w czerwieni - główna fabuła nie zmieni się niezależnie od pozostawienia przy życiu lub zabicia Burcharda.
- W wybranych zadaniach czekają Was mniejsze wybory i przeważnie dotyczą one osiągnięcia zamierzonego rezultatu na różne sposoby, np. pozyskania przedmiotu questowego czy przekonania NPC-a do swoich racji. Efekt końcowy zawsze będzie taki sam i nie musicie bardzo pilnować się przy wyborach, bo złe decyzje nie zablokują Wam kolejnych misji.
Moment wyboru zakończenia
- Dodatek Brushes with Death oferuje 2 główne zakończenia i możecie je oba łatwo obejrzeć w ramach pojedynczego przejścia DLC. Zacznijcie od wykonania wszystkich głównych czynności w ostatnim głównym zadaniu Odsłonięcie.
- Zapiszcie stan gry przed zdaniem raportu Wojciechowi na koniec questu. Pierwsza część rozmowy nie jest istotna. Moment wyboru zakończenia pokazuje dołączony obrazek - na ekranie powinny być 4 różne opcje dialogowe.
Zakończenie 1 - Wojciech postanawia dokończyć prace nad swoim dziełem
- W celu obejrzenia tego zakończenia wybierzcie opcję dialogową Nie obawiajcie się, diabeł wami nie kieruje lub Róbcie, jak uważacie, mnie to nie obchodzi.
- Wojciech wznowi prace i przekaże swoje skończone dzieło mnichom.
- W przypadku tego wariantu możecie dodatkowo otrzymać od artysty przedmiot questowy Muza malarza.
- Z czaszką możecie powrócić do grobu prawdziwego Wojciecha, rozkopać grób i umieścić w nim czaszkę. Zostanie to nagrodzone osiągnięciem i wariant ten dokładniej omówiliśmy w naszej solucji.
Zakończenie 2 - Wojciech zostaje namówiony do zniszczenia swojego dzieła
- W celu obejrzenia tego zakończenia wybierzcie opcję dialogową W takim razie nie kończcie go. Zniszczcie go. Dodatkowo musicie zaliczyć próbę perswazji, by przekonać malarza do drastycznego planu.
- Wojciech zaprzestanie dalszych prac i zniszczy swoje niedokończone dzieło.
Czy można grać dalej po skończeniu DLC?
- Niezależnie od dokonanego wyboru obejrzenie zakończenia nie zamknie definitywnie Waszej przygody. W zależności od obejrzanego zakończenia zmagania wznowicie w pracowni Wojciecha lub obok ognisko niedaleko miasta.
- Możecie przede wszystkim wznowić zajmowanie się główną zawartością gry. Wojciech niezależnie od zakończenia pozostaje w świecie gry i ma przyjazne relacje z Henrykiem. Możecie odwiedzać jego pracownię w Kutnej Horze lub w regionie Troski i zamawiać u niego usługę malowania tarcz.
Zobacz także
- Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry
- Kingdom Come Deliverance 2: Brushes with Death DLC
- Kingdom Come Deliverance 2 Brushes with Death: Nowa zawartość DLC
- Kingdom Come Deliverance 2 Brushes with Death: Malowanie tarcz
- Kingdom Come Deliverance 2 Brushes with Death: Wszystkie Trofea, Osiągnięcia DLC, poradnik trofeowy
- Kingdom Come Deliverance 2 Brushes with Death: Długość DLC
- Kingdom Come Deliverance 2 Brushes with Death: Pancerze i bronie w DLC
- Kingdom Come Deliverance 2 Brushes with Death: Wszystkie zakończenia DLC
- Kingdom Come Deliverance 2 Brushes with Death: Nowa zawartość DLC
- Kingdom Come Deliverance 2: Brushes with Death DLC
Komentarze czytelników
Necross123 Konsul
Co do tego zadania Miri Fajta (w poradniku "Jak odnaleźć Marikę"):
- Jeśli mamy dość wysoki poziom zdolności przetrwania (około 15 poziom), można też spróbować zaliczyć test przetrwania, gdy będziemy pierwszy raz w kryjówce (poziom: średni). Warto wówczas mieć przy sobie również odwar z nagietków. Dzięki temu ominiemy ten etap ze zbieraniem ziół i rozmową z Aranką.
- Co do ciała Gejzy, można też oczywiście spróbować odwiązać ciało sami, bez wcześniejszej rozmowy z drwalami. Ryzykujemy wówczas tym, że drwale nas zaatakują, gdy będziemy próbować przenieść ciało (strefa czerwona!), dlatego trzeba wówczas zrobić to w nocy (pamiętając rzecz jasna o zmianie stroju na ciemny wcześniej).
I jeszcze mała wskazówka a propo udźwigu:
- Możecie też chodzić z przeciążonym plecakiem pomiędzy osadami ludzkimi (jak oberża czy wioski). Dlaczego akurat wspominam o przeciążeniu jako pozytywnym aspekcie? Dzięki temu, Henrykowi również poprawi się siła (i witalność przy okazji) w trakcie chodzenia z ciężarem. Co oczywiście przekłada się na zwiększenie udźwigu. Kilka dni temu zdążyłem to zauważyć, gdy musiałem taszczyć mięso z dzika do najbliższego młynarza po niedawnym polowaniu.
Gra jak dla mnie potrafi zaskakiwać nawet w takich momentach.
Lateralus Senator
A co to jest za ikonka czerwonej tarczy przekreślona w znak kratki, wyświetla się to obok kompasu po lewej, nigdzie niema wytłumaczenia oco chodzi. Się pojawiło niewiem czemu i co to robi.
Necross123 Konsul
Co do najlepszych atutów, warto też się interesować tymi atutami, które dają dodatkowe doświadczenie do danej dziedziny. Przykładowo, atut "Paser" (10 poziom Retoryki) oprócz łatwiejszego sprzedawania kradzionych dóbr, zdobywamy też doświadczenie do skradania się i złodziejstwa w razie powodzenia przy sprzedaży kradzionych dóbr (co w praktyce oznacza, że sprzedając te rzeczy paserom, mamy 100% szanse na dodatkowe doświadczenie, a złodziejstwo (które jest potrzebne również do otwierania zamków) ciężej rozwinąć (zwłaszcza na początku) niż w jedynce). Wspomniany atut "Pomocna Dłoń" warto łączyć z innym atutem "Bystre oko" (Rzemiosło 10). Nie tylko będziemy mieć tańsze naprawy, ale też zyskamy po drodze dodatkowe doświadczenie do rzemiosła przy naprawianiu rzeczy u rzemieślników (w zależności od ceny napraw).
A co do osobistych atutów, warto zainteresować się atutami "Cichy grajek" (Złodziejstwo 6) i "Mistrz narzędzi" (Złodziejstwo 8). Nie chcemy przecież, by hałas łamanego wytrycha zaalarmował otoczenie, a drugi atut sprawi, że złamanie wytrycha nastąpi później.
Insinie Junior
W zadaniu " Boski posłaniec " wcześniej wymordowałem cały garnizon, przez co kiedy dochodzi do obrony jest 2/10 i nie ma szans na wygraną, na dodatek zdrowie przeciwników się odradza.. Chyba pozostaje czekać na patcha :( ktoś ma jakieś pomysły?
Necross123 Konsul
Warto wiedzieć, że przy okazji robienia zadań dla Krejzla (po jego pierwszym zadaniu lub (chyba) po wypadku z mąką) możemy potem donieść na niego do wójta w Troskowicach. Tak, pojawia się nowy dialog u niego i tak, możemy zostać informatorem wójta.
Jak widzę, ta gra może zaskakiwać zadaniami, którymi nieraz gra nas nie informuje, że jest dostępna. To już w sumie drugie zadanie, które odnalazłem w taki sposób (pierwsze takie zadanie pojawiło się po zadaniu Miri Fajta u Aranki). Trzeba często badać i czasami nawet wracać do tych samych NPC'ów.
brebr98957048d6 Junior
Witam,
Po znalezieniu Orzecha w związku z faktem, iż szybko zaczęła mu spadać lojalnośc odesłałem go do domu ( nie wiedziałem że to normalne i że wróci). Problem jest że nigdzie go nie mogę znaleźć. Tu pytanie gdzie jest ten dom? w chwili obecnej jedyne łóżka na stałe mam u kowala i Bożeny, jednak tam psa nie ma. Oblazłem pół mapy, gwiżdząc jak po@#ny, bez rezultatu. Jakies pomysły ?
Turmalinowy Junior
Co do kumanów to zrobiłem to zadanie na dwa sposoby na raz. Najpierw się z nimi napiłem tak by obiecali mi że już więcej nie pojadą do wsi. A gdy rano się obudziłem i wszyscy spali na kacu to wszystkich zamordowałem xd zobaczymy jak to wyjdzie fabularnie
Turmalinowy Junior
W zadaniu Via Argentum . Najpierw przyjąłem łapówkę a później oddaliłem się i z łuku wyeliminowałem tego gościa strażnicy nawet się nie obudzili mogłem ich zabić po cichu ograbić wszystkie skrzynie i wyjść z tej mennicy
Necross123 Konsul
Następnie porozmawiajcie ze skrybą, a potem z żoną aptekarza, Gerdą
Znalezione w poradniku do zadania dla kowala (Pustelnik)
A skryba to taki dobry pasterz, że tak samo dużo wie o tej sprawie, jak wójt w Troskowicach.
Rzecz jasna jest tutaj drobny błąd - udajemy się najpierw do wspomnianego pasterza, a potem do Gerdy. Opcjonalnie można też porozmawiać z Barą, ale jedynie potwierdzi to, co usłyszałeś od oberżystki.
Bartuno96 Chorąży
Czy poradnik będzie jeszcze aktualizowany?
Trochę jestem zawiedziony że brak chociaż listy zadań pobocznych i aktywności.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






