Kingdom Come Deliverance 2: Wszystkie zakończenia
KCD2 posiada kilka ważniejszych decyzji, które mogą wpłynąć na zakończenie historii Henryka. Na tej stronie opisaliśmy wszystkie zakończenia w grze, czym się różnią i jak je zdobyć.
Aktualizacja:
Główny wątek fabularny Kingdom Come 2 postawi was przed kilkoma ważnymi decyzjami. Mogą one wpłynąć na zakończenie historii Henryka, a konkretnie na kilka konwersacji w epilogu gry. Na tej stronie opisaliśmy wszystkie zakończenia w grze, czym się różnią i jak je zdobyć.
Strona zawiera fabularne spoilery.
Główne zakończenie
Główny wątek fabularny Kingdom Come 2 ma tylko jedno główne zakończenie. Niezależnie od waszych decyzji, kompania Henryka osiągnie zwycięstwo nad królem Zygmuntem, zmuszając go do wycofania się z regionu. Oblężenie Suchdolu zakończy się po myśli bohaterów dzięki odsieczy sprowadzonej przez Henryka. Większość waszych sojuszników przetrwa grę, choć los kilku z nich zależy od waszych decyzji.
Wasze decyzje podczas gry wpływają głównie na epilog, do którego dojdzie po zakończeniu oblężenia. Henryk odbędzie podczas niego ostatnią rozmowę z duchami swoich rodziców. Jej przebieg zależy od tego, czy Henryk wyrazi skruchę za swoje czyny oraz jak honorowo postępował podczas głównego wątku fabularnego. Honorowe czyny najczęściej utrudniają obecne zadanie i komplikują sytuację, w której znajduje się Henryk, pozwalają mu jednak nie zatracić się przemocy i żądzy zemsty. Na ostatnią konwersację wpływają takie decyzje jak:
- Wyjawienie Bergowowi zdrady młodego Oldrzycha (wybór negatywny) lub zatajenie jej (wybór pozytywny),
 - Pozwolenie Haszkowi na urządzenie masakry w Seminie (wybór negatywny) lub powstrzymanie go (wybór pozytywny),
 - Zgładzenie Istvana Totha bez walki (wybór negatywny) lub w honorowym pojedynku (wybór pozytywny),
 - Pozwolenie Suchemu Czartowi spalić wioskę (wybór negatywny) lub powstrzymanie go (wybór pozytywny),
 - Poświęcenie Samuela w imię misji (wybór negatywny) lub ocalenie go (wybór pozytywny),
 - Brutalne zamordowanie Markvarta (wybór negatywny), litościwe dobicie go lub pozostawienie na pewną śmierć (wybory pozytywne),
 - Zabicie Brabanta po jego zdradzie (wybór negatywny) lub oszczędzenie go (wybór pozytywny),
 - Nie żałowanie niczego podczas ostatniej rozmowy z rodzicami (wybór negatywny) lub wyrażenie skruchy (wybór pozytywny).
 
W zależności od waszych decyzji, ostatnia rozmowa z rodzicami Henryka będzie miała inny przebieg. Jeśli Henryk w dużej mierze zachowywał się niehonorowo, zostanie potępiony za swoje czyny i zatracenie się w żądzy zemsty, a duchy rodziców zostawią go na zawsze. Jeśli mimo traumy, którą przeżył, udało mu się zachować honor, duchy rodziców wyrażą swoją dumę z Henryka i obiecają, że zawsze będą przy nim. Podczas epilogu Henryk może również zdecydować, co zrobić po zakończeniu wojny - osiedlić się, kontynuować życie poszukiwacza przygód lub pozostać wojakiem.
0
- Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry
- Kingdom Come Deliverance 2: Poradnik do gry
	
- Kingdom Come Deliverance 2: Podstawy
		
- Kingdom Come Deliverance 2: Porady na start
 - Kingdom Come Deliverance 2: Poziomy trudności
 - Kingdom Come Deliverance 2: Najlepsze atuty
 - Kingdom Come Deliverance 2: Najlepsi trenerzy umiejętności
 - Kingdom Come Deliverance 2: Wszystkie punkty szybkiej podróży
 - Kingdom Come Deliverance 2: Najlepszy koń
 - Kingdom Come Deliverance 2: Wszystkie zakończenia
 - Kingdom Come Deliverance 2: Tryb hardcore i trofeum Hardcore'owy Henryk II
 
 
 - Kingdom Come Deliverance 2: Podstawy
		
 
 - Kingdom Come Deliverance 2: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Necross123 Konsul
Co do tego zadania Miri Fajta (w poradniku "Jak odnaleźć Marikę"):
- Jeśli mamy dość wysoki poziom zdolności przetrwania (około 15 poziom), można też spróbować zaliczyć test przetrwania, gdy będziemy pierwszy raz w kryjówce (poziom: średni). Warto wówczas mieć przy sobie również odwar z nagietków. Dzięki temu ominiemy ten etap ze zbieraniem ziół i rozmową z Aranką.
- Co do ciała Gejzy, można też oczywiście spróbować odwiązać ciało sami, bez wcześniejszej rozmowy z drwalami. Ryzykujemy wówczas tym, że drwale nas zaatakują, gdy będziemy próbować przenieść ciało (strefa czerwona!), dlatego trzeba wówczas zrobić to w nocy (pamiętając rzecz jasna o zmianie stroju na ciemny wcześniej).
I jeszcze mała wskazówka a propo udźwigu:
- Możecie też chodzić z przeciążonym plecakiem pomiędzy osadami ludzkimi (jak oberża czy wioski). Dlaczego akurat wspominam o przeciążeniu jako pozytywnym aspekcie? Dzięki temu, Henrykowi również poprawi się siła (i witalność przy okazji) w trakcie chodzenia z ciężarem. Co oczywiście przekłada się na zwiększenie udźwigu. Kilka dni temu zdążyłem to zauważyć, gdy musiałem taszczyć mięso z dzika do najbliższego młynarza po niedawnym polowaniu.
Gra jak dla mnie potrafi zaskakiwać nawet w takich momentach.
Lateralus Senator
A co to jest za ikonka czerwonej tarczy przekreślona w znak kratki, wyświetla się to obok kompasu po lewej, nigdzie niema wytłumaczenia oco chodzi. Się pojawiło niewiem czemu i co to robi.
Necross123 Konsul
Co do najlepszych atutów, warto też się interesować tymi atutami, które dają dodatkowe doświadczenie do danej dziedziny. Przykładowo, atut "Paser" (10 poziom Retoryki) oprócz łatwiejszego sprzedawania kradzionych dóbr, zdobywamy też doświadczenie do skradania się i złodziejstwa w razie powodzenia przy sprzedaży kradzionych dóbr (co w praktyce oznacza, że sprzedając te rzeczy paserom, mamy 100% szanse na dodatkowe doświadczenie, a złodziejstwo (które jest potrzebne również do otwierania zamków) ciężej rozwinąć (zwłaszcza na początku) niż w jedynce). Wspomniany atut "Pomocna Dłoń" warto łączyć z innym atutem "Bystre oko" (Rzemiosło 10). Nie tylko będziemy mieć tańsze naprawy, ale też zyskamy po drodze dodatkowe doświadczenie do rzemiosła przy naprawianiu rzeczy u rzemieślników (w zależności od ceny napraw).
A co do osobistych atutów, warto zainteresować się atutami "Cichy grajek" (Złodziejstwo 6) i "Mistrz narzędzi" (Złodziejstwo 8). Nie chcemy przecież, by hałas łamanego wytrycha zaalarmował otoczenie, a drugi atut sprawi, że złamanie wytrycha nastąpi później.
Insinie Junior
W zadaniu " Boski posłaniec " wcześniej wymordowałem cały garnizon, przez co kiedy dochodzi do obrony jest 2/10 i nie ma szans na wygraną, na dodatek zdrowie przeciwników się odradza.. Chyba pozostaje czekać na patcha :( ktoś ma jakieś pomysły?
Necross123 Konsul
Warto wiedzieć, że przy okazji robienia zadań dla Krejzla (po jego pierwszym zadaniu lub (chyba) po wypadku z mąką) możemy potem donieść na niego do wójta w Troskowicach. Tak, pojawia się nowy dialog u niego i tak, możemy zostać informatorem wójta.
Jak widzę, ta gra może zaskakiwać zadaniami, którymi nieraz gra nas nie informuje, że jest dostępna. To już w sumie drugie zadanie, które odnalazłem w taki sposób (pierwsze takie zadanie pojawiło się po zadaniu Miri Fajta u Aranki). Trzeba często badać i czasami nawet wracać do tych samych NPC'ów.
brebr98957048d6 Junior
Witam, 
Po znalezieniu Orzecha w związku z faktem, iż szybko zaczęła mu spadać lojalnośc odesłałem go do domu ( nie wiedziałem że to normalne i że wróci). Problem jest że nigdzie go nie mogę znaleźć. Tu pytanie gdzie jest ten dom? w chwili obecnej jedyne łóżka na stałe mam u kowala i Bożeny, jednak tam psa nie ma. Oblazłem pół mapy, gwiżdząc jak po@#ny, bez rezultatu. Jakies pomysły ?
Turmalinowy Junior
Co do kumanów to zrobiłem to zadanie na dwa sposoby na raz. Najpierw się z nimi napiłem tak by obiecali mi że już więcej nie pojadą do wsi. A gdy rano się obudziłem i wszyscy spali na kacu to wszystkich zamordowałem xd zobaczymy jak to wyjdzie fabularnie
Turmalinowy Junior
W zadaniu Via Argentum . Najpierw przyjąłem łapówkę a później oddaliłem się i z łuku wyeliminowałem tego gościa strażnicy nawet się nie obudzili mogłem ich zabić po cichu ograbić wszystkie skrzynie i wyjść z tej mennicy
Necross123 Konsul
Następnie porozmawiajcie ze skrybą, a potem z żoną aptekarza, Gerdą
Znalezione w poradniku do zadania dla kowala (Pustelnik)
A skryba to taki dobry pasterz, że tak samo dużo wie o tej sprawie, jak wójt w Troskowicach.
Rzecz jasna jest tutaj drobny błąd - udajemy się najpierw do wspomnianego pasterza, a potem do Gerdy. Opcjonalnie można też porozmawiać z Barą, ale jedynie potwierdzi to, co usłyszałeś od oberżystki.
Bartuno96 Chorąży
Czy poradnik będzie jeszcze aktualizowany?
Trochę jestem zawiedziony że brak chociaż listy zadań pobocznych i aktywności.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


