Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Baza Strażników w Santa Fe Springs | Santa Fe Springs | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Baza Strażników w Santa Fe Springs

Szybko natrafisz na otoczonego Carlsona - Baza Strażników w Santa Fe Springs | Santa Fe Springs | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry
Szybko natrafisz na otoczonego Carlsona

Niedaleko miejsca, w którym rozbił się helikopter natrafisz na kapitana Dave'a Carlsona atakowanego przez kilka psów. Uratuj go, a następnie porozmawiaj z nim by dowiedzieć się jak wygląda sytuacja w Santa Fe. Nakaże drużynie odnaleźć porucznika Woodsona zajmującego się radiostacją. Możesz jeszcze spróbować go podleczyć z pomocą umiejętności Chirurg, ale nie zda się to na wiele, jako że jego godziny są już policzone.

Woodsona znajdziesz w budynku w centrum obszaru - Baza Strażników w Santa Fe Springs | Santa Fe Springs | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry

Woodsona znajdziesz w budynku w centrum obszaru. Również będzie atakowany przez grupkę zmutowanych psów. Kiedy go uratujesz, zleci drużynie zabezpieczenie obwodu Santa Fe, czyli innymi słowy załatania dziur w murze wokół lokacji, by do środka nie mogło dostawać się więcej zmutowanych psów. Niezbędne będą do tego deski, które znajdziesz na zewnątrz budynku (obrazek). Dopóki nie będzie działać radio możesz osobiście rozmawiać z Woodsonem, by otrzymywać awanse.

Zatykanie wyrwy - Baza Strażników w Santa Fe Springs | Santa Fe Springs | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry
Zatykanie wyrwy

Z deskami skieruj się drogą na prawo od budynku, w którym jest Woodson, aż dojdziesz do muru i pierwszej dziury (po drodze czeka kolejnych kilka piesków). Użyj desek na dziurze, by ją zatkać. Potem kieruj w lewo i podążaj wzdłuż muru zatykając wszystkie napotkane wyrwy (przy każdej będzie grupka psów). Po każdym zabezpieczeniu, Woodson puści przez radio nagranie okolicznych frakcji, byś mógł wstępnie poznać z czym będziesz miał do czynienia w Kalifornii. Dziur jest łącznie pięć. Zrobisz kółko wokół obszaru, zabezpieczając ostatnią dziurę przy bramie, niedaleko miejsca, w którym zacząłeś grę.

Po zabezpieczeniu całego muru Woodson poprosi byś udał się odwiedzić Carlsona, któremu nie zostało już wiele czasu. Carlson będzie w pobliskim magazynie. Możesz z nim porozmawiać o zadaniu jego oddziału. Po wszystkim otrzymasz klucz do bramy prowadzącej w głąb Kalifornii i starych przyjaciół - wzmacniaki, które masz zamontować na okolicznych nadajnikach, by wzmocnić sygnał Strażników i skontaktować się z bazą w Arizonie.

Dotyczy zadań:

  • Pomóżcie bazie Strażników w Santa Fe Springs;
  • Zabezpieczcie obwód w Santa Fe Springs