Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wasteland 2 - Santa Fe Springs
Wasteland 2 - Santa Fe Springs
Kapitan Carlson będzie atakowany przez grupkę psów. Po pozbyciu się napastników możesz z nim porozmawiać o sytuacji. Zleci drużynie odnalezienie Woodsona.
Możesz użyć na nim Chirurga, by go opatrzyć, ale jego rany są zbyt poważne, by uratować mu życie.
Woodsona także atakują zmutowane psy. Gdy go uratujesz zleci drużynie zatkanie dziur w murze wokół bazy.
Woodson pełni funkcję dowódcy Strażników w Kalifornii. To z nim będziesz się kontaktował w sprawie awansu (dopóki nie będzie działać radio możesz do niego przyjść i wtedy dostaniesz awans) i to on będzie zlecał główne zadania.
Zabierz je, by móc załatać dziury w murze wokół bazy.
Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.
Brama prowadząca na Pustkowia. By ją otworzyć musisz użyć klucza, który dostaniesz po zabezpieczeniu muru wokół bazy i odwiedzeniu umierającego Carlsona.
W podstawowej wersji gry brama będzie zamknięta za każdym razem, gdy wrócisz do Santa Fe. W edycji Director's Cut będzie cały czas otwarta.
Gdy zabezpieczysz obwód bazy Woodson zaproponuje byś odwiedził umierającego kapitana Carlsona. Możesz go wypytać o szczegóły eskapady jego drużyny.
Strzel w torbę, by ją zwalić. Wewnątrz znajdziesz unikalną snajperkę Sabra Marie.
W środku znajdziesz trochę złomu i wyrzutnię LAW.
Zniszcz kawałek muru przekręcając zawór, by zrobić przejście.
Kiedy przyjdziesz następnym razem do bazy ogień już się wypali i będziesz mógł przejść do tej części.
Będzie za tobą podążał przez jakiś czas.
Między płotem i tylną ścianą budynku.
By się do niego dostać strzel w drzwi do kontenera.
Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.
Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.
Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.
Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.
Powiększ mapę

Santa Fe Springs - lokacja | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Dave Carlson – Kapitan Carlson będzie atakowany przez grupkę psów. Po pozbyciu się napastników możesz z nim porozmawiać o sytuacji. Zleci drużynie odnalezienie Woodsona.
Możesz użyć na nim Chirurga, by go opatrzyć, ale jego rany są zbyt poważne, by uratować mu życie.

Woodson – Woodsona także atakują zmutowane psy. Gdy go uratujesz zleci drużynie zatkanie dziur w murze wokół bazy.
Woodson pełni funkcję dowódcy Strażników w Kalifornii. To z nim będziesz się kontaktował w sprawie awansu (dopóki nie będzie działać radio możesz do niego przyjść i wtedy dostaniesz awans) i to on będzie zlecał główne zadania.

Deski – Zabierz je, by móc załatać dziury w murze wokół bazy.

Dziura – Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.

Brama – Brama prowadząca na Pustkowia. By ją otworzyć musisz użyć klucza, który dostaniesz po zabezpieczeniu muru wokół bazy i odwiedzeniu umierającego Carlsona.
W podstawowej wersji gry brama będzie zamknięta za każdym razem, gdy wrócisz do Santa Fe. W edycji Director's Cut będzie cały czas otwarta.

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Dave Carlson – Gdy zabezpieczysz obwód bazy Woodson zaproponuje byś odwiedził umierającego kapitana Carlsona. Możesz go wypytać o szczegóły eskapady jego drużyny.

Torba – Strzel w torbę, by ją zwalić. Wewnątrz znajdziesz unikalną snajperkę Sabra Marie.

Toster – W środku znajdziesz trochę złomu i wyrzutnię LAW.

Przejście w murze – Zniszcz kawałek muru przekręcając zawór, by zrobić przejście.

Ogień – Kiedy przyjdziesz następnym razem do bazy ogień już się wypali i będziesz mógł przejść do tej części.

Adrian Gordon – Będzie za tobą podążał przez jakiś czas.

Miny – Między płotem i tylną ścianą budynku.

Sejf – By się do niego dostać strzel w drzwi do kontenera.

Legenda Wasteland 2 - Santa Fe Springs

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Skarby (skrzynie, sejfy, zakopane schowki)

Lot do Kalifornii zakończy się twardym lądowaniem w regionie Santa Fe Springs. Pierwszym celem będzie odnalezienie strażników, którzy przybyli tu przed naszym oddziałem. Lokacja będzie zalana watahami zmutowanymi psów, przez które trzeba się będzie przebić. Istnieje dość spora różnica w poziomie trudności walk między Arizoną, a Kalifornią, a pieski już na starcie będą tego dobrym przykładem, więc nie traktuj ich zbyt nonszalancko. Ponadto na starcie nie będziesz miał dostępu do radia, więc póki co nie będziesz mógł awansować na wyższe poziomy swoich ludzi.

Po oczyszczeniu i zabezpieczeniu, region stanie się bazą Strażników Pustyni w Kalifornii. Z Santa Fe będziesz się łączył w sprawie awansów, wezwań o pomoc mieszkańców w okolicy i w sprawie zadań głównych.

Z czasem w Santa Fe zaczną pojawiać się goście - kupcy, medycy i zleceniodawcy. Znajdziesz ich na terenie twierdzy, tuż za bramą. Medycy będą leczyli drużynę w zamian za złom, zaś u kupców znajdziesz dużo dobrej broni, pancerzy, amunicji i medykamentów.