Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wasteland 2 - Świątynia Tytana
Wasteland 2 - Świątynia Tytana
Tu uzupełnisz zapasy wody.
Brat Roy Parsons wpuści cię do środka po wręczeniu daniny w wysokości 3 radioaktywnych szlamów. Jeśli w Kanionie działeś na szkodę mnichów trybut ulegnie powiększeniu i będziesz musiał przynieść 6 sztuk (dostaniesz 3 dodatkowe pojemniki). Możesz zmniejszyć daninę do standardowej wielkości donosząc na Milicję.
Do Świątyni możesz także dostać się kanałem. Możesz także spróbować wbić się do środka siłą, co poskutkuje bardzo oryginalnym przebiegiem wydarzeń. Po jakimś czasie walki Parsons odpali Tytana i będziesz mógł zobaczyć pocisk w pełni swojej chwały. Nastąpi odliczanie do odpalenia, podczas którego dalej będziesz walczył z mnichami. Na krótko przez zakończeniem odliczania pojawi przy bramie Ojciec Enola, który powstrzyma odpalenie Tytana. Zaproponuje ci wtedy areszt lub śmierć. Jeśli zostaniesz aresztowany trafisz do więzienia w podziemiach Świątyni.
Wejście do świątyni, z którego możesz skorzystać jeśli pracujesz dla Milicji. Musisz otworzyć bramę Otwieraniem zamków.

Co ciekawe, jeśli nie chcesz wykonywać dla nikogo misji w tym regionie, to tędy możesz się zakraść do świątyni nie dając daniny, wyjść na jej terenie, porozmawiać z Enolą i od razu iść do Damonty. W środku będziesz musiał przebić się przez kilku mnichów, ale jeśli nie włączysz alarmu, to na górze wszyscy powinni pozostać neutralni.
Dowódca Sług Atomowego Grzyba. Zleci drużynie udanie się do Silosa 7 (numer 7 na mapie świata) i powstrzymanie brata Wrighta, który zapragnął okiełznać obcego Tytana. Bez jego aprobaty nie będziesz w stanie opuścić terenu Świątyni i ruszyć dalej na wschód.
Potrzebny dla daniny do świątyni. Użyj na nim pojemnik, który dostałeś od mnichów.
Będzie chciał, byś przyniósł mu trzy wiadra radioaktywnego szlamu. W zamian dostaniesz potężny granat atomowy.
Uwaga - Nie dostaniesz tego zadania, jeśli zabijałeś wcześniej mnichów (gdy musiałeś zapłacić podwójną daninę na bramie).
Chce dostać się do swojej rodzącej żony w Damoncie. Będzie chciał byś mu oddał mu jeden szlam. Używając Cwaniaka (przynajmniej 5 poziom) za każdym razem, gdy inaczej powie imię swojej żony możesz go w końcu złamać i dowiedzieć się prawdy. Obieca ci wtedy pomóc na terenie świątyni, jeśli mimo wszystko dasz mu swoją daninę.
Jeśli dasz mu szlam, to będziesz musiał zebrać nową porcję - Dale odda ci puste wiaderko.
Znajdziesz tu Dale'a, jeżeli dałeś mu szlam przy wejściu do obszaru. Jeśli go wtedy rozszyfrowałeś, to dostaniesz w nagrodę trzy apteczki. Możesz też od niego kupić narkotyki oraz dowiedzieć się kodu do pobliskiego zejścia do podziemi.
Strzeżone zejście do podziemnego kompleksu Świątyni.
Niestrzeżone zejście do podziemnego kompleksu Świątyni. Musisz zhakować bramę Komputerami lub zdobyć kod od Dale'a (60845).
Znajdziesz tu brata Nero i dwóch mnichów. Za jego "ołtarzem" znajdziesz zejście do podziemi, które wykryjesz Percepcją.
Znajdziesz tu doktora Bauma i jego pacjentów. Pacjentom możesz pomóc Chirugiem. Baumowi możesz dać szkła kontaktowe, które mogłeś znaleźć w tosterze w domu Jess Bell w Highpool. Możesz też nim porozmawiać o możliwości spotkania z doktor Kyle. Zostaniesz wówczas zaprowadzony do podziemi.
Doktor Kyle nie oferuje swoich usług Strażnikom, ale z pomocą Lizusa 5 będziesz w stanie wyciągnąć od niej książkę dającą +1 do Komputerów temu, kto ją przeczyta. Możesz także pomóc tutejszym pacjentom (uważaj, bo zostaniesz zaatakowany w przypadku krytycznie nieudanej operacji). Jeśli działasz dla Milicji to możesz ze szpitala dostać się w głąb świątyni.
Magazyn z amunicją. Możesz do niego swobodnie wejść i przeszukać schowki.
Możesz go otworzyć kluczem, który dostałeś od Toma, jeśli ocaliłeś go w Kanionie. W środku będzie trochę sprzętu i amunicji, ale nic szczególnie interesującego.
Przeciwnicy, jeśli nie masz ze sobą mnicha.
Przeciwnicy, jeśli nie masz ze sobą mnicha.
Potrzebny dla daniny do świątyni.
Przeciwnicy, jeśli nie masz ze sobą mnicha.
Przeciwnicy, jeśli nie masz ze sobą mnicha.
Przeciwnicy, jeśli nie masz ze sobą mnicha.
Powiększ mapę

Świątynia Tytana | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Studnia – Tu uzupełnisz zapasy wody.

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Brama do Świątyni – Brat Roy Parsons wpuści cię do środka po wręczeniu daniny w wysokości 3 radioaktywnych szlamów. Jeśli w Kanionie działeś na szkodę mnichów trybut ulegnie powiększeniu i będziesz musiał przynieść 6 sztuk (dostaniesz 3 dodatkowe pojemniki). Możesz zmniejszyć daninę do standardowej wielkości donosząc na Milicję.
Do Świątyni możesz także dostać się kanałem. Możesz także spróbować wbić się do środka siłą, co poskutkuje bardzo oryginalnym przebiegiem wydarzeń. Po jakimś czasie walki Parsons odpali Tytana i będziesz mógł zobaczyć pocisk w pełni swojej chwały. Nastąpi odliczanie do odpalenia, podczas którego dalej będziesz walczył z mnichami. Na krótko przez zakończeniem odliczania pojawi przy bramie Ojciec Enola, który powstrzyma odpalenie Tytana. Zaproponuje ci wtedy areszt lub śmierć. Jeśli zostaniesz aresztowany trafisz do więzienia w podziemiach Świątyni.

Kanał do Świątyni – Wejście do świątyni, z którego możesz skorzystać jeśli pracujesz dla Milicji. Musisz otworzyć bramę Otwieraniem zamków.

Co ciekawe, jeśli nie chcesz wykonywać dla nikogo misji w tym regionie, to tędy możesz się zakraść do świątyni nie dając daniny, wyjść na jej terenie, porozmawiać z Enolą i od razu iść do Damonty. W środku będziesz musiał przebić się przez kilku mnichów, ale jeśli nie włączysz alarmu, to na górze wszyscy powinni pozostać neutralni.

Ojciec Enola – Dowódca Sług Atomowego Grzyba. Zleci drużynie udanie się do Silosa 7 (numer 7 na mapie świata) i powstrzymanie brata Wrighta, który zapragnął okiełznać obcego Tytana. Bez jego aprobaty nie będziesz w stanie opuścić terenu Świątyni i ruszyć dalej na wschód.

Szlam – Potrzebny dla daniny do świątyni. Użyj na nim pojemnik, który dostałeś od mnichów.

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Brat Staal – Będzie chciał, byś przyniósł mu trzy wiadra radioaktywnego szlamu. W zamian dostaniesz potężny granat atomowy.
Uwaga - Nie dostaniesz tego zadania, jeśli zabijałeś wcześniej mnichów (gdy musiałeś zapłacić podwójną daninę na bramie).

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Dale – Chce dostać się do swojej rodzącej żony w Damoncie. Będzie chciał byś mu oddał mu jeden szlam. Używając Cwaniaka (przynajmniej 5 poziom) za każdym razem, gdy inaczej powie imię swojej żony możesz go w końcu złamać i dowiedzieć się prawdy. Obieca ci wtedy pomóc na terenie świątyni, jeśli mimo wszystko dasz mu swoją daninę.
Jeśli dasz mu szlam, to będziesz musiał zebrać nową porcję - Dale odda ci puste wiaderko.

Dale – Znajdziesz tu Dale'a, jeżeli dałeś mu szlam przy wejściu do obszaru. Jeśli go wtedy rozszyfrowałeś, to dostaniesz w nagrodę trzy apteczki. Możesz też od niego kupić narkotyki oraz dowiedzieć się kodu do pobliskiego zejścia do podziemi.

Wejście do podziemi – Strzeżone zejście do podziemnego kompleksu Świątyni.

Tylne wejście – Niestrzeżone zejście do podziemnego kompleksu Świątyni. Musisz zhakować bramę Komputerami lub zdobyć kod od Dale'a (60845).

Kaplica – Znajdziesz tu brata Nero i dwóch mnichów. Za jego "ołtarzem" znajdziesz zejście do podziemi, które wykryjesz Percepcją.

Szpital – Znajdziesz tu doktora Bauma i jego pacjentów. Pacjentom możesz pomóc Chirugiem. Baumowi możesz dać szkła kontaktowe, które mogłeś znaleźć w tosterze w domu Jess Bell w Highpool. Możesz też nim porozmawiać o możliwości spotkania z doktor Kyle. Zostaniesz wówczas zaprowadzony do podziemi.
Doktor Kyle nie oferuje swoich usług Strażnikom, ale z pomocą Lizusa 5 będziesz w stanie wyciągnąć od niej książkę dającą +1 do Komputerów temu, kto ją przeczyta. Możesz także pomóc tutejszym pacjentom (uważaj, bo zostaniesz zaatakowany w przypadku krytycznie nieudanej operacji). Jeśli działasz dla Milicji to możesz ze szpitala dostać się w głąb świątyni.

Magazyn – Magazyn z amunicją. Możesz do niego swobodnie wejść i przeszukać schowki.

Schowek Toma – Możesz go otworzyć kluczem, który dostałeś od Toma, jeśli ocaliłeś go w Kanionie. W środku będzie trochę sprzętu i amunicji, ale nic szczególnie interesującego.

Łupieżcy – Przeciwnicy, jeśli nie masz ze sobą mnicha.

Legenda Wasteland 2 - Świątynia Tytana

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Skarby (skrzynie, sejfy, zakopane skrytki)

Świątynia Tytana

Tu znajduje się silos 8 wraz ze swoim Tytanem. By wejść na teren Świątyni, skąd dalej możesz ruszyć na wschód w stronę Damonty, musisz złożyć daninę ze szlamu na bramie (zawsze możesz też spróbować użyć rozwiązania siłowego, spowoduje to nietypowy przebieg wydarzeń). Świątynią zarządza Ojciec Enola, który będzie chciał byś udał się Silosu numer 7 i zajął się niewiernym bratem Wrightem. Możesz tu także uzupełnić zapasy i podleczyć zespół w miejscowym szpitalu.

Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie