Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wasteland 2 - Agrocentrum Piwnica
Wasteland 2 - Agrocentrum Piwnica
Leży na podłodze. Zanieś go Kathy, by sporządzić odtrutkę (najpierw musisz zebrać 10 fragmentów strąków).
Jeśli rozmawiałeś z Mattem o Asie, od Skinnera dowiesz się o handlarzu w Obozie Kolejarzy, który może mieć coś wspólnego ze śmiercią strażnika. Skinner będzie chciał żeby zabrać go na powierzchnię. Zacznie podążać za zespołem jeśli się zgodzisz. Doprowadź go do schodów na górę.
Uwięziony w roślinach, możesz go uwolnić za pomocą Trapera lub Chirurgii.
Z jego pomocą otwierasz zamki trzech śluz. Tylko jedna śluza może być otwarta w danej chwili. Możesz naprawić komputer i otworzyć więcej przejść z pomocą umiejętności Haker.
Opary trują i ranią systematycznie wszystkich, którzy w nich stoją. Możesz się ich pozbyć jeśli włączysz wszystkie 5 wentylatorów. Alternatywnie możesz zwyczajnie szybko przebiegać przez tunel.
Znajduje się w jednym ze szklanych pojemników. Możesz je wyjąć z pomocą Trapera. Leczy każdą chorobę (ale nie strąkową infekcję!). Możesz je wymieszać z Zielonym ziołem, które znajduje się w tym samym pomieszczeniu by stworzyć mieszankę przywracającą ~70 punktów CON (mieszanka wymaga 5 poziomu Medyka Polowego do użycia).
Znajduje się w jednym ze szklanych pojemników. Możesz je wyjąć z pomocą Trapera. Przywraca zdrowie po użyciu. Możesz je wymieszać z Czerwonym ziołem, które znajduje się w tym samym pomieszczeniu by stworzyć mieszankę przywracającą ~70 punktów CON (mieszanka wymaga 5 poziomu Medyka Polowego do użycia).
Może pobrać próbkę krwi od członka drużyny i przedstawić analizę osobowości.
Musisz zamknąć je siłą z pomocą Brutala, by otworzyć boczne przejście.
Jeśli chcesz pozbyć się trujących oparów musisz kolejno:
1. Wysłać jednego członka drużyny do pierwszych trzech włączników będących zaraz po wejściu do tunelu i upewnić się że wszystkie trzy wentylatory są wyłączone.
2. Wysłać kogoś z umiejętnością Brutal do wyłamanych drzwi i zamknąć je. Zignoruj możliwość użycia Włamywacza, bo i tak nie zadziała.
3. Wysłać kogoś do drugich włączników w głębi tunelu (trzeba będzie przestrzelić rośliny na jednym wentylatorze, żeby mógł zostać uruchomiony).
4. Włączyć wszystkie pięć wentylatorów (3 włączniki przy pierwszej osobie, 2 przy drugiej).
5. Otworzyć boczny tunel łączący oba pomieszczenia z włącznikami (nie otworzy się, jeśli nie zamknąłeś siłą drzwi z punktu 2.)
Duża rzadkość w pierwszej części gry - broń energetyczna. Znajdziesz ją w jednym z ciał na podłodze.
Strzel w krzaki, a następnie użył Włamywacza albo Brutala, by dostać się do środka. Uważaj na pułapkę tuż za drzwiami.
Nie do przejścia dopóki nie wyłączysz systemu irygacyjnego.
Przebywanie w tunelu powoduje zatrucie. Możesz włączyć wentylator, by przewietrzyć opary, ale on znajduje się na 2 końcu tunelu, wiec i tak będziesz zmuszony przez nie przebiec.
Włącz go, by wyłączyć opary. Potem możesz znów wyłączyć, by odblokować przejście.
Użyj na niej umiejętności Komputery, by odblokować przejście do dalszej części tunelu. Jeśli nie jesteś w stanie - musisz przebić się siłą przez pobliskie pomieszczenie ze strąkami, strąkoludziami i paroma muchami.
W rogach pomieszczenia znajdziesz skrzynię i sejf, zawierające karty magnetyczne do wschodniej i zachodniej części.
Nie do przejścia, dopóki nie wyłączysz systemu irygacyjnego.
Uwięziony w roślinach, możesz go uwolnić za pomocą Trapera lub Chirurgii.
Jeśli chcesz pozbyć się trujących oparów musisz kolejno:
1. Wysłać jednego członka drużyny do pierwszych trzech włączników będących zaraz po wejściu do tunelu i upewnić się że wszystkie trzy wentylatory są wyłączone.
2. Wysłać kogoś z umiejętnością Wyłamywanie do wyłamanych drzwi i zamknąć je siłą.
3. Wysłać kogoś do drugich włączników w głębi tunelu (trzeba będzie przestrzelić rośliny na jednym wentylatorze, żeby móc przejść).
4. Włączyć wszystkie pięć wentylatorów (3 włączniki przy pierwszej osobie, 2 przy drugiej).
5. Otworzyć boczny tunel łączący oba pomieszczenia z włącznikami (nie otworzy się, jeśli nie zamknąłeś siłą drzwi z punktu 2).
Powiększ mapę

Agrocentrum Piwnica | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Środek grzybobójczy – Leży na podłodze. Zanieś go Kathy, by sporządzić odtrutkę (najpierw musisz zebrać 10 fragmentów strąków).

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Skinner – Jeśli rozmawiałeś z Mattem o Asie, od Skinnera dowiesz się o handlarzu w Obozie Kolejarzy, który może mieć coś wspólnego ze śmiercią strażnika. Skinner będzie chciał żeby zabrać go na powierzchnię. Zacznie podążać za zespołem jeśli się zgodzisz. Doprowadź go do schodów na górę.

Naukowiec – Uwięziony w roślinach, możesz go uwolnić za pomocą Trapera lub Chirurgii.

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Komputer sterujący – Z jego pomocą otwierasz zamki trzech śluz. Tylko jedna śluza może być otwarta w danej chwili. Możesz naprawić komputer i otworzyć więcej przejść z pomocą umiejętności Haker.

Wschodni tunel z toksycznymi oparami – Opary trują i ranią systematycznie wszystkich, którzy w nich stoją. Możesz się ich pozbyć jeśli włączysz wszystkie 5 wentylatorów. Alternatywnie możesz zwyczajnie szybko przebiegać przez tunel.

Czerwone zioło – Znajduje się w jednym ze szklanych pojemników. Możesz je wyjąć z pomocą Trapera. Leczy każdą chorobę (ale nie strąkową infekcję!). Możesz je wymieszać z Zielonym ziołem, które znajduje się w tym samym pomieszczeniu by stworzyć mieszankę przywracającą ~70 punktów CON (mieszanka wymaga 5 poziomu Medyka Polowego do użycia).

Zielone zioło – Znajduje się w jednym ze szklanych pojemników. Możesz je wyjąć z pomocą Trapera. Przywraca zdrowie po użyciu. Możesz je wymieszać z Czerwonym ziołem, które znajduje się w tym samym pomieszczeniu by stworzyć mieszankę przywracającą ~70 punktów CON (mieszanka wymaga 5 poziomu Medyka Polowego do użycia).

Analizator DNA – Może pobrać próbkę krwi od członka drużyny i przedstawić analizę osobowości.

Wyłamane drzwi – Musisz zamknąć je siłą z pomocą Brutala, by otworzyć boczne przejście.

Włączniki wentylatorów – Jeśli chcesz pozbyć się trujących oparów musisz kolejno:
1. Wysłać jednego członka drużyny do pierwszych trzech włączników będących zaraz po wejściu do tunelu i upewnić się że wszystkie trzy wentylatory są wyłączone.
2. Wysłać kogoś z umiejętnością Brutal do wyłamanych drzwi i zamknąć je. Zignoruj możliwość użycia Włamywacza, bo i tak nie zadziała.
3. Wysłać kogoś do drugich włączników w głębi tunelu (trzeba będzie przestrzelić rośliny na jednym wentylatorze, żeby mógł zostać uruchomiony).
4. Włączyć wszystkie pięć wentylatorów (3 włączniki przy pierwszej osobie, 2 przy drugiej).
5. Otworzyć boczny tunel łączący oba pomieszczenia z włącznikami (nie otworzy się, jeśli nie zamknąłeś siłą drzwi z punktu 2.)

Broń energetyczna – Duża rzadkość w pierwszej części gry - broń energetyczna. Znajdziesz ją w jednym z ciał na podłodze.

Ukryte pomieszczenie – Strzel w krzaki, a następnie użył Włamywacza albo Brutala, by dostać się do środka. Uważaj na pułapkę tuż za drzwiami.

Ściana roślin – Nie do przejścia dopóki nie wyłączysz systemu irygacyjnego.

Zachodni tunel z toksycznymi oparami – Przebywanie w tunelu powoduje zatrucie. Możesz włączyć wentylator, by przewietrzyć opary, ale on znajduje się na 2 końcu tunelu, wiec i tak będziesz zmuszony przez nie przebiec.

Włącznik wentylacji w zachodnim tunelu – Włącz go, by wyłączyć opary. Potem możesz znów wyłączyć, by odblokować przejście.

Maszyna do cięcia roślin – Użyj na niej umiejętności Komputery, by odblokować przejście do dalszej części tunelu. Jeśli nie jesteś w stanie - musisz przebić się siłą przez pobliskie pomieszczenie ze strąkami, strąkoludziami i paroma muchami.

Skarby (skrzynie, sejfy, zakopane skrytki)

Skrzynia i sejf – W rogach pomieszczenia znajdziesz skrzynię i sejf, zawierające karty magnetyczne do wschodniej i zachodniej części.

Legenda Wasteland 2 - Agrocentrum Piwnica

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Skarby (skrzynie, sejfy, zakopane skrytki)

Agrocentrum Piwnica

Do piwnicy dostajesz się z kompleksu głównego. Obok wejścia znajdziesz komputer sterujący trzema śluzami. Południowa prowadzi do grzybiarni, gdzie m.in. znajdziesz Fungicide niezbędny do opracowania lekarstwa na zarazę. W grzybiarni roi się w niej od strąków, więc bądź szczególnie ostrożny. Zachodnia śluza prowadzi na zachodnie pole, a wschodnia na wschodnie. Na nich znajdziesz pompy systemu irygacyjnego, które należy wyłączyć. Uważać musisz także na toksyczne opary w obu tunelach. Albo włącz wentylację w obu pasażach albo przebiegaj szybko przez tunel do wyjścia na obszar (wystarczy przebiec jedną osobą - i tak automatycznie cała drużyna przeniesie się na pola). Zagrożenie nie należy do poważnych, bo trucizny zadawać będą niewielkie obrażenia, 1 punkt KON co kilka sekund, ale na tym etapie gry każdy punkt KON jest bardzo cenny. Poza tym trucizna będzie się bardzo szybko odnawiała, więc nawet wytrzymałe postacie szybko mogą stracić sporo zdrowia.