Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadanie główne - Zdobycie wzmacniaków | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Zadanie główne - Zdobycie wzmacniaków

Zadanie, które "z urzędu" otrzymujesz zaraz na początku gry od generała Vargasa. Pierwszym celem jest udanie się do Wieży Radiowej na mapie świata i odnalezienie wzmacniaków, które miał przy sobie As. Na terenie wieży znajdziesz wrogi gang, który będzie domagał się opłaty za możliwość poruszania się po swoim obszarze. Istnieje kilka sposobów poradzenia sobie z natrętami. Możesz opłacić haracz, przekonać ich by dali wam spokój wybierając podczas rozmowy którąkolwiek z umiejętności dialogowych (Lizus, Cwaniak, Zakapior), lub bezceremonialnie ich zabić. Zalecany wybór to użycie talentu Lizusa, by przekonać ich do wstąpienia w oddziały Strażników. Dzięki temu poznasz lokalizację Tajemnej Kapliczki (+1 punkt umiejętności), zdobędziesz trochę złomu oraz dostaniesz nagrodę (punkty doświadczenia lub złom) od Evana Hauce w Twierdzy za zrekrutowanie nowych członków. Ważnym jest, by podejść do wieży od strony zachodniej i porozmawiać ze strażnikiem z psami (Spyke Alfa. Pozostałych można przekonać do zostawienia cię w spokoju, ale nie dołączą do Strażników. Nie poznasz również lokalizacji Kapliczki. Decydując się na walkę możesz od razu zebrać trochę amunicji i sprzętu, który na pewno przyda się później. Są to słabi przeciwnicy, w szczególności jeśli masz ze sobą Angelę Deth. Po uzyskaniu spokojnego przejścia albo zastrzeleniu wszystkich przeciwników (łupieżcy z dolnej części lokacji będą agresywni niezależnie od tego, co zrobiłeś z ich kolegami przy wieży radiowej) możesz naprawić panel przy wieży radiowej oraz otworzyć zamknięte wejście po prawej stronie dla garści punktów doświadczenia.

Same wzmacniaki znajdują się w jaskini na wschodnim krańcu mapy. W środku czeka cię walką ze zmutowaną ropuchą. Dysponuje ona grubym pancerzem, więc w miarę możliwości stosuj oręż z maksymalną penetracją. Co gorsza - ropucha może językiem zabrać noszoną przez postać broń. Możesz ją później podnieść z jej martwego ciała, ale w czasie walki zostaniesz z gołymi pięściami. Pamiętaj, że podczas walki możesz (nie zużywając punktów akcji) otworzyć ekwipunek i założyć inną broń - jeśli nie jest to naładowana broń drugorzędna, to zużyjesz punkty ruchu na jej załadowanie. Gdy załatwisz już żabę podnieś z ciała Asa wzmacniaki i skontaktuj się przez radio z generałem Vargasem (alternatywnie Vargas sam skontaktuje się z oddziałem, gdy będziesz próbował opuścić teren wieży). Obok znajdziesz również mapę, na której będzie pokazana lokalizacja Obozu Kolejarzy. Po zbadaniu robota z pomocą Percepcji możesz wymontować z niego amunicję z pomocą umiejętności Haker.

Drużyna dostanie nowy rozkaz - zamontowanie wzmacniaków na wieżach radiowych w Highpool i Agrocentrum. Problem polega na tym, że obie lokacje zostały nagle zaatakowane i wzywają pomocy. Musisz zdecydować komu zamierzasz pomóc, jako że nie dasz rady uratować obu lokacji jednocześnie. Agrocentrum dostarcza żywność, a Highpool wodę pitną, dlatego obie lokacje są kluczowe dla przetrwania lokalnych społeczności. Z punktu widzenia złożoności i skomplikowania Ag Center jest prawdopodobnie trudniejszą i dłuższą przeprawą niż Highpool. Wybór nie ma jednak żadnego decydującego wpływu na późniejszy wygląd gry, więc dokonaj własnej decyzji. Możesz także zostawić obie lokacje swojemu własnemu losowi i nie pomagać nikomu, a wtedy obie ulegną zniszczeniu.

Alternatywne rozwiązania:

  • Walcz z systemem - zamiast montować wzmacniaki i ratować Highpool lub Ag Center, opowiedz się przeciwko Desert Rangers. Działaj na szkodę lokalnych społeczności, a gdy będziesz już wystarczająco silny - idź na otwartą wojnę z Vargasem i zabij go. Specjalny oddział Delta będzie wówczas polować na drużynę gracza. Jeśli zostaniesz wyrzucony ze Strażników, będziesz mógł nawiązać współpracę z inną frakcją. Nie będziesz mógł nigdy opuścić Arizony (stracisz połowę gry), a celem gry będzie zniszczenie Desert Rangers;
  • Pozwól, by zarówno Highpool jak i Ag Center upadło - obie lokacje zostaną zniszczone. Będziesz musiał naprawić uszkodzoną wieżę radiową w Obozie Kolejarzy, na której następnie zamontujesz pierwszy wzmacniak.

Dotyczy zadań:

  • Odszukaj w pobliżu Wieży Radiowej wzmacniaków, które nosił Kapitan As;
  • Zamontuj wzmacniaki na dwóch wieżach radiowych;
  • Pomóż Highpool lub Agrocentrum.