Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wasteland 2 - Twierdza Strażników na zewnątrz
Wasteland 2 - Twierdza Strażników na zewnątrz
Groby strażników. To tu rozpoczniesz grę rozmową z Vargasem. Dostaniesz od niego dwa zadania: 1. Odnaleźć wzmacniaki, które miał przy sobie As (zadanie główne) i 2. Odnaleźć jego dziennik. Obie te misje wykonasz w okolicy Wieży Radiowej.
Oprócz tego przy grobach znajdziesz łopatę, z pomocą której możesz rozkopywać kupki piachu i groby. Możesz od razu spróbować rozkopać grób Asa, ale Vargas i inni nie będą ku temu zbyt przychylni... Gdy wrócisz do tej lokacji później Vargasa już tu nie będzie, więc swobodnie możesz wówczas rozkopać mogiłę (jeśli masz w drużynie Angelę to każ jej stać bardzo daleko od grobów, inaczej zwróci się przeciwko tobie).
Nie będziesz mógł dostać się do środka dopóki nie załatwisz sprawy z Wieżą Radiową. Jednak jeśli masz w drużynie kogoś ze Cwaniak lub Zakapior, możesz dostać od strażnika niezły shotgun "Muł z Missisipi" wraz z amunicją. Opcja zdobycia tej zabawki dostępna jest tylko na początku gry, więc warto tworząc oddział mieć kogoś z którąś z tych zdolności.
Nie wybieraj natomiast opcji przedarcia się siłą do środka. Strażnicy zwrócą się przeciwko tobie i szybko zakończysz swoją przygodę z grą.
Angela to bohaterka pierwszej części gry. Możesz z nią porozmawiać o wydarzeniach sprzed 15 lat. Jeśli masz w drużynie kogoś z Percepcją, to zauważysz także jej tatuaż, o który możesz zapytać. Angela będzie chciała dołączyć do drużyny. Stanowi bardzo duże wzmocnienie, ale nie zostanie w drużynie na stałe, więc dołączenie jej to trochę marnotrawstwo doświadczenia. Niemniej bardzo ułatwi i uprzyjemni rozrywkę. Jeśli będziesz miał Angelę w drużynie i wrócisz porozmawiać z Vargasem, ten zapyta co ona z tobą robi. Jeśli powiesz mu prawdę, Vargas rozkaże Angeli zostać w Cytadeli.
Ashley Brygo, La Roca i Rook. Pełnią rolę rezerwowych strażników, którymi możesz uzupełnić stan osobowy swojego oddziału. Generalnie są dość słabi, gdyż zaczynają na 1 poziomie doświadczenia.
Kapral Solveig Sefors oferuje pancerze i amunicję dobre w pierwszych etapach gry. Możesz u niej uzupełniać zapasy dopóki nie uzyskasz wstępu do Cytadeli.
Możesz mu dać spray, który znajdziesz w Tosterze na terenie Wieży Radiowej. W zamian otrzymasz książkę, dzięki której podniesiesz umiejętność Bijatyka wybranej postaci o 1 punkt.
Powiększ mapę

Twierdza zewnątrz | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Cmentarz – Groby strażników. To tu rozpoczniesz grę rozmową z Vargasem. Dostaniesz od niego dwa zadania: 1. Odnaleźć wzmacniaki, które miał przy sobie As (zadanie główne) i 2. Odnaleźć jego dziennik. Obie te misje wykonasz w okolicy Wieży Radiowej.
Oprócz tego przy grobach znajdziesz łopatę, z pomocą której możesz rozkopywać kupki piachu i groby. Możesz od razu spróbować rozkopać grób Asa, ale Vargas i inni nie będą ku temu zbyt przychylni... Gdy wrócisz do tej lokacji później Vargasa już tu nie będzie, więc swobodnie możesz wówczas rozkopać mogiłę (jeśli masz w drużynie Angelę to każ jej stać bardzo daleko od grobów, inaczej zwróci się przeciwko tobie).

Wejście do Cytadeli – Nie będziesz mógł dostać się do środka dopóki nie załatwisz sprawy z Wieżą Radiową. Jednak jeśli masz w drużynie kogoś ze Cwaniak lub Zakapior, możesz dostać od strażnika niezły shotgun "Muł z Missisipi" wraz z amunicją. Opcja zdobycia tej zabawki dostępna jest tylko na początku gry, więc warto tworząc oddział mieć kogoś z którąś z tych zdolności.
Nie wybieraj natomiast opcji przedarcia się siłą do środka. Strażnicy zwrócą się przeciwko tobie i szybko zakończysz swoją przygodę z grą.

Angela Deth – Angela to bohaterka pierwszej części gry. Możesz z nią porozmawiać o wydarzeniach sprzed 15 lat. Jeśli masz w drużynie kogoś z Percepcją, to zauważysz także jej tatuaż, o który możesz zapytać. Angela będzie chciała dołączyć do drużyny. Stanowi bardzo duże wzmocnienie, ale nie zostanie w drużynie na stałe, więc dołączenie jej to trochę marnotrawstwo doświadczenia. Niemniej bardzo ułatwi i uprzyjemni rozrywkę. Jeśli będziesz miał Angelę w drużynie i wrócisz porozmawiać z Vargasem, ten zapyta co ona z tobą robi. Jeśli powiesz mu prawdę, Vargas rozkaże Angeli zostać w Cytadeli.

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

"Zapasowi" strażnicy – Ashley Brygo, La Roca i Rook. Pełnią rolę rezerwowych strażników, którymi możesz uzupełnić stan osobowy swojego oddziału. Generalnie są dość słabi, gdyż zaczynają na 1 poziomie doświadczenia.

Handlarz – Kapral Solveig Sefors oferuje pancerze i amunicję dobre w pierwszych etapach gry. Możesz u niej uzupełniać zapasy dopóki nie uzyskasz wstępu do Cytadeli.

Strażnik Khass Tet – Możesz mu dać spray, który znajdziesz w Tosterze na terenie Wieży Radiowej. W zamian otrzymasz książkę, dzięki której podniesiesz umiejętność Bijatyka wybranej postaci o 1 punkt.

Skarby (skrzynie, sejfy, zakopane schowki)

Zakopany schowek

Legenda Wasteland 2 - Twierdza Strażników na zewnątrz

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Skarby (skrzynie, sejfy, zakopane schowki)

Twierdza zewnątrz

Niedaleko wejścia do Twierdzy Strażników rozpoczyna się zabawa w Wasteland 2. To tutaj Vargas przydzieli oddziałowi pierwsze główne zadanie gry - odnalezienie wzmacniaków, a następnie montaż ich na wieżach radiowych w okolicy. Znajdziesz tu także Angelę Deth, której dołączenie do drużyny mocno wesprze jej siłę ognia. Wejście do samej Twierdzy będzie zamknięte dopóki nie zamontujesz pierwszego wzmacniaka w Highpool lub Agrocentrum. Możesz co prawda spróbować siłą wedrzeć się do środka, ale na tym etapie skończy się to po prostu masakrą twoich ludzi i końcem gry.

Od lokalnego handlarza możesz tu także kupić pierwsze kombinezony antyradiacyjne na poziomie 2 (będziesz mógł przemierzać bez ubytku na zdrowiu pola z radiacją 1 i 2), więc warto je szybko kupić.

Stojący przy gramie strażnik Nur Giebitz nie będzie chciał cię wpuścić do środka, dopóki się nie "wykażesz" wykonując pierwsze zadanie. Używając jednak negocjacji możesz przekonać go, by ci pomógł - przekaże w twoje ręce unikalną strzelbę Muł z Missisipi wraz z garścią amunicji.

W edycji Director's Cut za Khass Tetem znajdziesz strzelnicę. Wejścia do niej pilnuje zamknięta brama. Otwórz ją z pomocą umiejętności włamywacza. W środku znajdziesz dwie skrzynie z bronią oraz amunicją. Pierwsza znajduje się po lewej, między skrzynkami i plandekami. Drugą znajdziesz na workach z piaskiem obok prawej dziury. W razie potrzeby przybliż widok, a na pewno ją zauważysz.