Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wasteland 2 - Kalifornia
Wasteland 2 - Kalifornia
Walczyć tu będziesz z Dziećmi Twierdzy, za co możesz otrzymać książkę +1 Zakapior, jeśli będziesz uprzejmy. W sejfie na końcu drogi znajdziesz koci żwirek, a w tosterze w zachodnim rogu - Rozkład jazdy autobusu miejskiego 761. Lokacja zostanie podana przez radio.
Burdel jest pod ostrzałem. Nie musisz się tam udawać, lecz po pokonanych przeciwnikach znajdziesz wartościowe przedmioty. Znajduje się tu także statua +1 punkt umiejętności dla całej drużyny. Lokacja podana przez radio.
U dentysty znajdziesz klej do protez oraz krowy, które Pan Kultura może odkupić i zerwać z kanibalizmem. Znajdziesz tu także handlarza. O lokacji dowiesz się od Pana Paladino z Angelorium, który to poszukuje owego kleju.
Znajdziesz tu Milicję Boga dokonującą egzekucji - możesz obronić mieszkańców, lub być neutralnym. Jeden z kapłanów posiada torbę zeolitu, a w tosterze znajdziesz naszyjnik z muszelek. Lokację poznasz przez radio albo dzięki May z Rodii po pozbyciu się Denglera i przywróceniu władzy pierwotnego burmistrza.
Milicja Boga dokonuje egzekucji. Jeden z księży posiada torbę zeolitu. W północnej częsci mapy znajdziesz toster z gitarą A. D. Wealthy Battlemonster Bomber. Lokację poznasz poprzez komunikat radiowy.
Znajdziesz tu oddział manierytów, z którymi będziesz musiał walczyć. Znajduje się tu także worek kociego żwirku oraz rękawiczki w tosterze na kontenerze. Znajdziesz tu także GPS, na którym możesz zamontować Ekran i poznać lokację Tajemniczej Kapliczki. Lokację poznasz przez radio.
Tu znajdziesz Starca - handlarza. Możesz dać mu kasetę VHS Sanford & Sons z Los Alamitos. W tosterze znajdziesz gwizdek na psy, które możesz zanieść do Los Alamitos.
Farma zaatakowana przez miodożery. Możesz pohandlować z Alexem i przynieść mu Teleskop Galileusza oraz skórę miodożera - dostaniesz za nią rabat. Możesz również znaleźć żwirek dla kota. Lokalizację farmy poznasz przez radio.
Stara farma. Wezwanie na fałszywy alarm, przez co wpadasz w pułapkę. Poza syntkami nie znajdziesz tu jednak nic interesującego. Lokalizacja usłyszana w radiu.
Cyborgi kradną krowy starej farmerki. Kiedy je zwrócisz otrzymasz w nagrodę książkę +1 Cwaniak. Przy martwym ciele pomiędzy budynkami znajdziesz unikalny karabin szturmowy. W lokacji znajduje się również handlarz.
Lokalizację farmy poznasz przez radio.
Znajdziesz tu Dekkara Firehawka. Jest ranny - możesz go uleczyć używając Chirurgii. Możesz mu także przynieść gwizdek na psy, oraz możesz otrzymać 200$ za zwrócenie mu jego psów, które pobłądziły wokół placu. Znajdziesz tu także żwirek dla kotów w północnej części placu, a także toster z kasetą VHS Sanford & Sons, którą możesz zanieść do handlarza z Long Beach.
Lokalizacja Tajemniczej Kapliczki (+1 punkt umiejętności).
Lokalizacja Tajemniczej Kapliczki (+1 punkt umiejętności, doświadczenie oraz przedmioty). Kapliczka składa się z dwóch lokacji. W celi zdobycia wszystkich nagród i przedmiotów należy odwiedzić obie.
W tej lokacji znajdziesz zbiegłych Tori Robbinson/Pana Kulturę, po tym, jak pozbędziesz się ich z Angelorium i zdecydujesz przynieść obecnemu liderowi głowę przeciwnika. Znajdziesz tu również Grzałkę do toster w tosterze dla Pana Kultury (zanieś do Sama kucharza).
Inglewood. O istnieniu tej lokacji dowiesz się przez radio, ale tylko w momencie, gdy będziesz podróżował tuż obok niej. Temu niewielkiemu miejscu zagraża jeden syntek, który okaże się być Skorpitronem wraz z grupką Miniskorpitronów. Po walce będziesz mógł przeszukać kilku skrzyń oraz pohandlować z miejscowym kupcem.
Irvine. Lokacja związana z tajemniczym guzikiem w kanałach pod Hollywood. Pojawi się na mapie dopiero po jego naciśnięciu.
Kryjówka Fletchera. Znajdziesz go tu po jego ucieczce z Angelorium.
Redondo Beach. Plaża, na której Bob szuka rodzinnej pamiątki. Lokację poznasz od zasolonych drabów w kanałach Hollywood.
Lokalizacja Tajemniczej Kapliczki (+1 punkt umiejętności). Za kapliczką znajduje się zrujnowany, dwupoziomowy schron przeciwatomowy. Hasło do drzwi to FATE (2383).
Lokalizacja Tajemniczej Kapliczki (+1 punkt umiejętności, doświadczenie oraz przedmioty). Kapliczka składa się z dwóch lokacji. W celi zdobycia wszystkich nagród i przedmiotów należy odwiedzić obie.
Lokalizacja Tajemniczej Kapliczki (+1 punkt umiejętności).
Powiększ mapę

Kalifornia w Wasteland 2 | Mapy Świata poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Baldwin Hills – Walczyć tu będziesz z Dziećmi Twierdzy, za co możesz otrzymać książkę +1 Zakapior, jeśli będziesz uprzejmy. W sejfie na końcu drogi znajdziesz koci żwirek, a w tosterze w zachodnim rogu - Rozkład jazdy autobusu miejskiego 761. Lokacja zostanie podana przez radio.

Burdel jest pod ostrzałem. Nie musisz się tam udawać, lecz po pokonanych przeciwnikach znajdziesz wartościowe przedmioty. Znajduje się tu także statua +1 punkt umiejętności dla całej drużyny. Lokacja podana przez radio.

U dentysty znajdziesz klej do protez oraz krowy, które Pan Kultura może odkupić i zerwać z kanibalizmem. Znajdziesz tu także handlarza. O lokacji dowiesz się od Pana Paladino z Angelorium, który to poszukuje owego kleju.

Znajdziesz tu Milicję Boga dokonującą egzekucji - możesz obronić mieszkańców, lub być neutralnym. Jeden z kapłanów posiada torbę zeolitu, a w tosterze znajdziesz naszyjnik z muszelek. Lokację poznasz przez radio albo dzięki May z Rodii po pozbyciu się Denglera i przywróceniu władzy pierwotnego burmistrza.

Milicja Boga dokonuje egzekucji. Jeden z księży posiada torbę zeolitu. W północnej częsci mapy znajdziesz toster z gitarą A. D. Wealthy Battlemonster Bomber. Lokację poznasz poprzez komunikat radiowy.

Znajdziesz tu oddział manierytów, z którymi będziesz musiał walczyć. Znajduje się tu także worek kociego żwirku oraz rękawiczki w tosterze na kontenerze. Znajdziesz tu także GPS, na którym możesz zamontować Ekran i poznać lokację Tajemniczej Kapliczki. Lokację poznasz przez radio.

Tu znajdziesz Starca - handlarza. Możesz dać mu kasetę VHS Sanford & Sons z Los Alamitos. W tosterze znajdziesz gwizdek na psy, które możesz zanieść do Los Alamitos.

Farma zaatakowana przez miodożery. Możesz pohandlować z Alexem i przynieść mu Teleskop Galileusza oraz skórę miodożera - dostaniesz za nią rabat. Możesz również znaleźć żwirek dla kota. Lokalizację farmy poznasz przez radio.

Stara farma. Wezwanie na fałszywy alarm, przez co wpadasz w pułapkę. Poza syntkami nie znajdziesz tu jednak nic interesującego. Lokalizacja usłyszana w radiu.

Cyborgi kradną krowy starej farmerki. Kiedy je zwrócisz otrzymasz w nagrodę książkę +1 Cwaniak. Przy martwym ciele pomiędzy budynkami znajdziesz unikalny karabin szturmowy. W lokacji znajduje się również handlarz.
Lokalizację farmy poznasz przez radio.

Znajdziesz tu Dekkara Firehawka. Jest ranny - możesz go uleczyć używając Chirurgii. Możesz mu także przynieść gwizdek na psy, oraz możesz otrzymać 200$ za zwrócenie mu jego psów, które pobłądziły wokół placu. Znajdziesz tu także żwirek dla kotów w północnej części placu, a także toster z kasetą VHS Sanford & Sons, którą możesz zanieść do handlarza z Long Beach.

Lokalizacja Tajemniczej Kapliczki (+1 punkt umiejętności).

Lokalizacja Tajemniczej Kapliczki (+1 punkt umiejętności, doświadczenie oraz przedmioty). Kapliczka składa się z dwóch lokacji. W celi zdobycia wszystkich nagród i przedmiotów należy odwiedzić obie.

W tej lokacji znajdziesz zbiegłych Tori Robbinson/Pana Kulturę, po tym, jak pozbędziesz się ich z Angelorium i zdecydujesz przynieść obecnemu liderowi głowę przeciwnika. Znajdziesz tu również Grzałkę do toster w tosterze dla Pana Kultury (zanieś do Sama kucharza).

Inglewood. O istnieniu tej lokacji dowiesz się przez radio, ale tylko w momencie, gdy będziesz podróżował tuż obok niej. Temu niewielkiemu miejscu zagraża jeden syntek, który okaże się być Skorpitronem wraz z grupką Miniskorpitronów. Po walce będziesz mógł przeszukać kilku skrzyń oraz pohandlować z miejscowym kupcem.

Irvine. Lokacja związana z tajemniczym guzikiem w kanałach pod Hollywood. Pojawi się na mapie dopiero po jego naciśnięciu.

Kryjówka Fletchera. Znajdziesz go tu po jego ucieczce z Angelorium.

Redondo Beach. Plaża, na której Bob szuka rodzinnej pamiątki. Lokację poznasz od zasolonych drabów w kanałach Hollywood.

Lokalizacja Tajemniczej Kapliczki (+1 punkt umiejętności). Za kapliczką znajduje się zrujnowany, dwupoziomowy schron przeciwatomowy. Hasło do drzwi to FATE (2383).

Główne lokacje - powiązane z fabułą

Santa Fe Springs

Angelorium

Rodia

Hollywood

Los Feliz i Bastion

Seal Beach

Legenda Wasteland 2 - Kalifornia

Główne lokacje - powiązane z fabułą

Schowek

Kalifornia to druga, a zarazem ostatnia mapa w grze. Nową siedzibą staje się Santa Fe Springs, znacznie uboższa niż Twierdza Strażników. Podobnie jak wcześniej głównym zadaniem jest zamontowanie wzmacniaków na wieżach radiowych w lokacjach Angelorium, Rodia oraz w Griffith. Dodatkowo należy skupić się na poszukiwaniu worków kociego żwirku, a później toreb zeolitu, by móc dostać się do Hollywood i finalnie do Seal Beach, które to leżą za obszarami zwiększonego promieniowania.

Na czerwono zaznaczono lokacje kluczowe powiązane z głównymi zadaniami i obowiązkowe do odwiedzenia. Zielonym zaś kolorem lokacje całkiem poboczne i opcjonalne oraz kapliczki. By móc dostać się do Hollywood musisz wcześniej odwiedzić przynajmniej jedną lokację główną (Rodia/Angelorium), by zebrać wymagane worki kociego żwirku - jeśli będzie ci ich brakować znajdziesz je w niektórych lokacjach pobocznych.

Charakterystyczną cechą dla Kalifornii jest duża ilość lokacji pobocznych, a tylko kilka niewielkich, choć złożonych miasteczek. Większość kolejnych lokacji pobocznych będą zaznaczane na twojej mapie po usłyszeniu komunikatów radiowych z wezwaniami o pomoc. Po zamontowaniu wzmacniaka lokacje będziesz otrzymywał częściej.

W czasie wykonywania zadań w pomniejszych lokacjach będą do ciebie docierały wiadomości od frakcji, którym zalazłeś za skórę. Przykładowo, jeśli w Playa Del Rey zabiłeś wszystkich manierytów, po opuszczeniu lokacji usłyszysz uprzejme groźby ze strony organizacji. Nie będą one jednak miały wpływu na fabułę. Pomimo zabicia manierytów wciąż możesz wejść do i swobodnie przebywać na terenie Angelorium, jak również bez problemu wykonać wszystkie tamtejsze zadania. To samo dotyczy Milicji Boga, którą znajdziesz między innymi w Santa Monica. Zabicie kapłanów w żaden sposób nie wpłynie na zadania w Obserwatorium Griffith. Spowoduje, że usłyszysz dodatkowy komunikat przez radio, ale to wszystko.