Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tryb rzemiosła | Podstawy Hearthstone Heroes of Warcraft poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft

Paladyn

Karty neutralne (18) - Tryb rzemiosła | Podstawy Hearthstone Heroes of Warcraft - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Paladyn - Podstawowa talia

Karty neutralne (18)

Karty paladyna (12)

Znachor (1) x2

Dar mocy (1) x2

Młodsza inżynier (2) x2

Ręka ochrony (1) x2

Rzeczny krokoliszek (2) x2

Czampion Srebrytu (4) x2

Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2

Konsekracja (4) x2

Ogrzy mag (4) x2

Młot gniewu (4) x2

Taczowy z Sen'jinu (4) x2

Strażnik królów (7) x2

Uzdrawiaczka Mrocznołuskich (5) x2

 

Wódz Mroźnych Wilków (5) x2

 

Czempion Wichrogrodu (7) x2

 

Stabilna talia Paladyna, skupiająca się głównie na kartach wzmacniających i silnych minionach. Dodatkowo, posiada kilka przydatnych zaklęć ofensywnych, dobre karty uzdrawiające i karty broni. Dzięki temu, gracz z tą talią może odnaleźć się niemal w każdej sytuacji, chodź raczej z preferencją ofensywną, a nie obronną.

Początkowy etap: Używaj tańszych jednostek to utrzymania kontroli nad polem walki. Pamiętaj również o przyzywaniu rekrutów mocą specjalną.

Środkowy etap: Wzmacniaj jednostki takie jak Uzdrawiaczka Mrocznołuskich (5) czy Wódz Mroźnych Wilków (5), by wyprowadzić potężne ataki. Pamiętaj również o swoich broniach, by pozbyć się niektórych jednostek.

Końcowy etap: Kontynuuj swój atak wzmocnionymi jednostkami. Jeśli potrzebujesz kart, użyj zaklęcia Młot gniewu (3), a w przypadku silnego uleczenia - Strażnik królów (7). Warto również wykorzystać Rękę ochrony (1) na wzmocnionych jednostkach, by uchronić je od ewentualnej zagłady.

Zalety

Wady

+ Duży potencjał ofensywny dzięki kartom wzmacniającym

+ Przyzwoite opcje uzdrawiania

+ Dobra obrona

- Mała ilość tanich jednostek

- Pole w dużej mierze na wzmocnionych jednostkach

Standard

N'Zoth Paladyn

Karty neutralne (11)

Karty paladyna (18)

Prorok Zagłady (2) x2

Zakazane Uzdrowienie (0) x2

Żrący Bagienny Szlam (2) x1

Pokora (1) x1

Dziki Piromanta (2) x2

Równość (2) x2

Akolita Bólu (3) x1

Rozjemca Aldorów (3) x2

Przywoływacz Zmierzchu (4) x2

Srebrytowy Czempion (4) x2

Wypaczony Medibot (5) x1

Konsekracja (4) x2

Sylvana Bieżywiatr (6) x1

Strażniczka Uldamanu (4) x1

Ragnaros, Władca Ognia (8) x1

Uroczyste Czuwanie (5) x2

N'Zoth Skaziciel (10) x1

Eadric Czysty (7) x1

 

Nakładanie Rąk (8) x1

 

Tyrion Fordring (8) x1

 

Ragnaros, Władca Światła (8) x1

Talia oparta w większej mierze na zdolności specjalnej Agonia. W decku znajduje się dużo minionów z którymi ciężko sobie poradzić ponieważ zapewniają dodatkowy efekt. Co więcej, wszystkie zabite jednostki z Agonia można wskrzesić przy pomocy N'Zotha Skaziciela (10).

Początkowy etap: W początkowej dłoni postaraj się o Proroka Zagłady (2) , który może skutecznie opóźnić rozgrywkę lub wymusić na przeciwniku wykorzystanie removali. Akolita Bólu (3) zapewni dodatkowy dobór kart. Dobrym wyborem jest również zatrzymanie Strażniczki Uldamanu (4) i Srebrytowego Czempiona (4).

Środkowy etap: Wyposaż się w Srebrytowego Czempiona (4) i zacznij eliminować co większe zagrożenia. Pamiętaj, że przy pomocy Strażniczki Uldamanu (4) możesz zmienić stronnika przeciwnika na 3/3 i spokojnie go wyeliminować. Jeśli masz możliwość to zagraj Uroczyste Czuwanie (5), aby dobrać kolejne karty. Wrzucaj do gry stronników z Agonią.

Końcowy etap: Jeśli przeciwnik wprowadzi dużo stronników do gry wyczyść planszę za pomocą jednej z kombinacji: Równość (2) + Konsekracja (4), czy Dziki Piromanta (2) + Równość (2). W ostudzeniu przeciwnika świetnie sprawdza się również Eadric Czysty (7), który jest w stanie zmienić atak wszystkich wrogich stronników na 1. Postaraj się zagrać Tyriona (8) i wykorzystać broń, aby móc przywrócić go do gry za pomocą N'Zotha Skaziciela (10).

Zalety

Wady

+ Świetna kontrola rozgrywki

+ Bardzo dobrze leczenie

+ Deck, który może poradzić sobie praktycznie z każdą talią

- Bardzo wolna talia

- Nie jest to talia ofensywna i wymaga cierpliwości

- Talia kosztuje mnóstwo pyłu

Wild (Dzicz)

Level 60 Paladin

Karty neutralne (14)

Karty paladyna (16)

Dziki piromanta (2) x2

Pokora (1)

Protektorka Słonecznej Furii (2)

Równość (2) x2

Sowa żelaznodzioba (2)

Rozjemca Aldorów (3) x2

Akolita bólu (3) x2

Czempion Srebrytu (4) x2

Krwawy rycerz (3)

Konsekracja (4) x2

Łowca grubego zwierza (3)

Młot gniewu (4) x2

Widzący z Kręgu Ziemi (3)

Gniew zemsty (6) x2

Tarczowy z Sen'jinu (4) x2

Strażnik królów (7)

Harrison Jones (5)

Nakładanie rąk (8)

Pędzący kodo (5)

Tyrion Fordring (8)

Kairn Krwawe Kopyto (6)

 

Talia paladyna koncentrująca się na kontroli przy pomocy zaklęć i kilku minionów. Jest to talia przeznaczona dla bardziej zaawansowanych graczy, ponieważ wymaga dobrej znajomości kombinacji poszczególnych kart, jak również dosyć rzadkich minionów, w tym kilku legendarnych.

Początkowy etap: Jak w większości przypadków, chodzi tu o zdobycie kontroli. Używaj kart jak Konsekracja (4), Czempion Srebrytu (4) oraz Młot gniewu (4), by pozbyć się słabszych minionów i ochraniać swoje własne jednostki.

Środkowy etap: Sytuacja wygląda podobnie jak w początkowym etapie. Kontroluj przebieg walki przy pomocy kart ofensywnych i osłabiających, jak np. Rozjemca Aldorów (4) i Pokora (1). Jeśli przeciwnik utworzył bardzo mocny szereg minionów, możesz użyć świetnej kombinacji kart Równość (2) oraz Konsekracja (4) lub Dziki piromanta (2) i Równość (2), aby oczyścić ich stronę planszy. Uważaj jednak, żeby nie zniszczyć własnych jednostek.

Końcowy etap: Możesz zacząć grać swoimi legendarnymi minionami. Kairn Krwawe Kopyto (6) jest idealny do eliminowania wrogich jednostek, a Tyrion Fordring (8) jest jedną z najlepszych legendarnych jednostek w grze. Stanowi nie tylko świetną kartę z Prowokacją i Boską tarczą, ale również zapewnia broń 5/3 po swojej śmierci. Jeśli potrzebujesz leczenia, użyj Strażnika królów (7) lub Nakładanie rąk (8) dla dodatkowych kart.

Zalety

Wady

+ Dobra równowaga między atakiem i obroną

+ Silna kontrola pola walki

+ Solidne karty minionów

+ Dobra na każdą okazję

- Duży koszt złożenia talii

- Przeznaczona dla bardziej zaawansowanych graczy

 

Quartermaster

Karty neutralne (10)

Karty paladyna (20)

Regentka Srebrnej Dłoni (3) x2

Równość (2) x2

Załogowy szatkownik (4) x2

Ekranowany minibot (2) x2

Śluzożer (5) x2

Rozjemca Aldorów (3) x2

Ohydziaż (5) x1

Werbunek (3) x2

Sylwana Bieżyświat (6) x1

Treser rumaków (3) x2

Justycjariuszka Mariel (6) x1

Konsekracja (4) x2

Doktor Huk (7) x1

Srebrytowy Czempion (4) x2

 

Murlock rycerz (5) x2

 

Kwatermistrz (5) x2

 

Nakładanie rąk (8) x1

 

Tyrion Fordring (8) x1

Talia paladyna skupiająca się na kontroli. Najlepiej sprawdza się w środkowym i końcowym etapie gry, ale posiada też kilka kart pozwalających na solidną grę w pierwszych turach. Łączy w sobie dobrą ilość zaklęć ofensywnych, wartościowych stronników oraz broni.

Początkowy etap: W początkowej dłoni postaraj się o Ekranowego minibota (2), które dzięki zdolności Boska tarcza idealnie radzą sobie z przeciwnikami 3/2. Karty, które warto zatrzymać na dłoni to również Werbunek (3), Treser rumaków (3) i Regentka Srebrnej Dłoni (3). Przeciwko agresywnej talii warto poszukać Konsekracji (4).

Środkowy etap: Wyposaż się w Srebrytowego Czempiona (4) i zacznij eliminować co większe zagrożenia. Konsekrację (4) postaraj się zachować na kombinację z Równością (2), która pozwoli Ci wyeliminować prawie każde zagrożenie. Użyj zaklęcia Werbunek (3), aby przywołać na pole walki trzech Rekrutów Srebrnej Dłoni (1) 1/1 i wyposażyć broń 1/4. Następnie zagraj Kwatermistrzem (5), który da wszystkim Rekrutom Srebrnej Dłoni (1) +2/+2 robiąc z nich solidne miniony 3/3. Jednostki te możesz dodatkowo wzmocnić na +1 ataku za sprawą Tresera rumaków (3).

Końcowy etap: Jeśli potrzebujesz leczenia lub dodatkowych kart, użyj Nakładania rąk (8). Przy pomocy Rozjemcy Aldorów (3) możesz unieszkodliwić większe jednostki przeciwnika. W tym etapie rozgrywki na stole powinien znaleźć się Tyrion Fordring (8), jak i Doktor Huk (7). Sylwana Bieżyświat (6) potrafi solidnie przystopować przeciwnika więc zawsze warto wrzucić ją w późniejszej fazie rozgrywki, aby przeciwnik zastanowił się nad wystawieniem swoich najlepszych jednostek, które mogą zostać przez nią przejęte.

Zalety

Wady

+ Bardzo dobra na każdym etapie rozgrywki

+ Dobre połączenie solidnych minionów, zaklęć oraz broni

+ Sprawdza się przeciwko większości rodzajów talii

- Spora część sukcesu polega na kombinacjach między kartami

- Brak mocnych, czysto ofensywnych zaklęć

Sekretny Paladyn

Karty neutralne (10)

Karty paladyna (20)

Giermek Argentu (1) x1

Skrucha (1) x1

Powierniczka tajemnic (1) x2

Szlachetne poświęcenie (1) x2

Nożownik (2) x2

Odkupienie (2) x2

Upiorny pajęczak (2) x2

Duch rywalizacji (1) x1

Załogowy szatkownik (4) x2

Pomsta (1) x2

Doktor Huk (7) x1

Ekranowy minibot (2) x2

 

Boska Łaska (3) x1

 

Trybomłot (3) x1

 

Werbunek (3) x2

 

Dar Królów (4) x2

 

Srebrytowy Czempion (4) x1

 

Tajemniczy Pretendent (6) x2

 

Tyrion Fordring (8) x1

Talia, w której znajduje się sporo sekretów. Dobre, tanie miniony w połączeniu z sekretami tworzą zabójczą kombinacje! Najważniejszym minionem w decku jest Tajemniczy Pretendent, który wprowadzony w 6 rundzie natychmiast uaktywnia po 1 sekrecie z każdego rodzaju, który znajduje się w talii (nie na ręce!).

Początkowy etap: W początkowej dłoni postaraj się o Ekranowego minibota (2), które dzięki zdolności Boska tarcza idealnie radzą sobie z przeciwnikami 3/2. Karty, które warto zatrzymać na dłoni to również Giermek Argentu (1), Nożownik (2) i Werbunek (3).

Środkowy etap: Wyposaż się w Srebrytowego Czempiona (4) i zacznij eliminować co większe zagrożenia. Staraj się utrzymywać własne miniony przy życiu za pomocą sekretów i korzystnych wymian. Jeśli zabraknie Ci kart, możesz skorzystać z Boskiej Łaski (3) jeśli przeciwnik posiada na ręce parę kart.

Końcowy etap: W tym etapie rozgrywki na stole powinien znaleźć się Tajemniczy Pretendent (6) dzięki któremu umieścisz natychmiast na planszy body 6/6, a dodatkowo uaktywnisz sekrety. Tyrion Fordring (8) potrafi skutecznie zatrzymać przeciwnika, a Doktor Huk (7) wprowadzony w 7 rundzie będzie trudnym przeciwnikiem.

Zalety

Wady

+ Talia, która potrafi skutecznie namieszać w głowie przeciwnika, jeśli nie rozgryzie sekretów Paladyna

+ Dobre połączenie solidnych minionów, zaklęć oraz broni

+ Sprawdza się przeciwko większości rodzajów talii

- Spora część sukcesu polega na kombinacjach między sekretami

- Brak mocnych, czysto ofensywnych zaklęć