Opis klasy | Podstawy | Hearthstone
Aktualizacja:

Szamani sa uduchowionymi przewodnikami plemion hordy. Mogą wejrzeć do świata duchów by porozumieć się z istotami niewidzialnymi dla innych. Ich dalekowzroczność pozwala im spojrzeć w przyszłość by prowadzić swój klan. Odkryli potęgę żywiołów ognia, ziemi, powietrza i wody , która pomaga im czuwać nad równowagą w świecie. Z natury są spokojnymi przywódcami lecz gdy ich plemionom zagraża niebezpieczeństwo nie zawahają się ani chwili by zlikwidować zagrożenie za pomocą mocy żywiołów. Ich zdolność porozumiewania się ze światem duchów pozwala im przywrócić poległych towarzyszy do życia.
Talia Szamana posiada wszelakie wzmocnienia, czary ofensywne, zaklęcia uzdrawiające oraz potężnych stronników. Jest to klasa specjalizującą się głównie na kontroli wczesnej fazy gry by później mieć czysty stół do wystawiania większych minionów. Pomagają w tym tanie remove spells jak np. Zły urok który zamienia każdą , nawet najsilniejszą kartę w żabę. Moc specjalna - wezwanie totemu - przywołuje jeden losowy totem : leczący , blokujący , wzmacniający moc zaklęć bądź zadający obrażenia. Totemy te można dodatkowo wzmocnić innymi kartami. Zdolność klasowa - Przeciążenie - polega na zapożyczaniu naszych kryształów many z następnej tury . Jeżeli w opisie karty jest napis Przeciążenie:(X) oznacza to że w następnej turze będziemy dysponować o X mniej kryształów many. Dlatego należy dokładnie planować zagrywanie kart.
Porady ogólne
- Totem płonącego języka wystawiać jeżeli mamy na stole chociaż jednego stronnika
- Planować użycie kart z Przeciążeniem żeby nie zablokować karty którą chcieliśmy zagrać w następnej turze.
- Nie zagrywać burzy z piorunami na jednego wrogiego stronnik
- Zawsze zwracać uwagę na liczbę kryształów many przeciwnika co pomoże przewidzieć jego następny ruch
- Zły urok lepiej zostawić na większych wrogich stronników np. Ragnarosa
- Wstrząsu ziemi lepiej używac na stronników wymagających wyciszenia
- Wyzwolonego żywiołaka lepiej zagrywać gdy mamy kontrolę na stole bądź jesteśmy w stanie go powiększyć w tej samej turze zagrywając karty z Przeciążeniem
- Okrzyku wojennego żywiołaka ognia lepiej używać do niszczenia wrogich minionów
- Przed zagraniem błyskawicy, eksplozji lawy lub burzy z piorunami warto spróbować przyłować totem dający +1 do mocy zaklęć
- Totem przypłytu many lepiej wystawiać mając na stole miniony z Prowokacją
- Każdy totem może zostać ulepszony innymi kartami np. Obrońcą Argusa
Mulligan
Mulligan - czyli możliwość jednokrotnej wymiany kart naszej ręki startowej. Bardzo ważny moment każdego pojedynku który ma duży wpływ na pierwsze tury. Powinniśmy polować na karty o koszcie od 1 do 3 kryształów many. Przykladowo - załóżmy że w naszej ręce startowej znajdują sie : 2x żywiołak ognia(6) oraz błyskawica(1). W takiej sytuacji wymieniamy żywioaki ponieważ nie będziemy mieli możliwosci zagrania ich przed 6 turą. Błyskawica , której koszt wynosi 1 many , zabezpieczy nas przed wczesną agresją przeciwnika dlatego zostaje. Ręka startowa która nie wymaga wymiany wygląda np. tak : 1x błyskawica(1) ,1x wyzwolony żywiołak(3), kruszyskalny oręż(1). Dwa zaklęcia o niskim koszcie zniszczą mniejsze minion robiąc miejce na stole żywiołakowi którego dodatkowo będziemy mogli wzmocnić naszą błyskawicą.
0
Komentarze czytelników
Minas Morgul Legend
Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.
No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).
P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.
Gonsiur Legend
[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.
dzid3c Pretorianin
@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p
zanonimizowany794081 Generał
@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować
dnetsky Junior
Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
