Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowaną do dodatku Wyjście z cienia dla Wojownika - klasy postaci Hearthstone - Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowaną do dodatku Wyjście z cienia dla Wojownika - klasy postaci Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie kontrolne, które pozwalają na znakomite kontrolowanie pojedynku w Hearthstone. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.

Wojownik - Przyczajony Sabotażysta

Przedstawiona poniżej talia dla klasy Wojownika z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wyjście z Cienia - Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Przedstawiona poniżej talia dla klasy Wojownika z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wyjście z Cienia. Deck zalicza się do kategorii kontrolnej, który będzie w stanie przetrwać bardzo wiele tur i powoli na powolne wykrwawianie przeciwnika w trakcie trwania fazy fatygi. Wśród wyselekcjonowanych kart nie zabrakło potężnego, dodatkowego Bohatera - Doktora Huka, Szalonego Geniusza. W prezentowanej talii znajdziesz mechanizmy pozwalające na szybki dobór kart, karty pozwalające na wyrządzanie obszarowych obrażeń, a także wiele możliwości likwidowania jednostek przeciwnika. Poniżej zamieszczamy wykaz potrzebnych kart, specjalny kod do szybkiego zbudowania talii oraz garść porad, które pomogą w trakcie rozgrywki.

Karty neutralne

Karty klasowe

(3)Akolita Bólu x2

(4)Driwnobot x2

(5)Harrison Jones x1

(5)Zilliax x1

(6)Przyczajony Sabotażysta x1

(8)Archiwistka Elizjana x1

(1)Grzmotnięcie Tarczą x2

(1)Łazik z Eternium x2

(1)Montaż Omega x2

(1)Wykończenie x1

(2)Łomot x1

(2)Projekt Zbrojny x2

(2)Ścieżka Wojenna x2

(3)Blok Tarczą x2

(4)Niszczyciel Omega x2

(5)Bójka x2

(5)Dynamitron x2

(5)Megazderzacz x1

(7)Doktor Huk, Szalony Geniusz x1

Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:

AAECAQcIkAeyCJL4Ao77AqCAA/iGA9KYA4adAwtLogT/B/sMm/MC9PUCg/sCnvsCs/wClZQDkp8DAA==

Doktor Huk, Szalony Geniusz - jak używać dodatkowego Bohatera?

Doktor Huk, Szalony Geniusz to dodatkowy grywalny Bohater dla klasy Wojownika, który w trakcie pojedynku daje ogromną przewagę nad przeciwnikiem - Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Doktor Huk, Szalony Geniusz to dodatkowy grywalny Bohater dla klasy Wojownika, który w trakcie pojedynku daje ogromną przewagę nad przeciwnikiem. Po zagraniu, otrzymujesz 7 punktów pancerza. Co więcej, zmieni się także moc specjalna Bohatera i wszystkie zagrywane przez Ciebie Mechy będą posiadać zdolność Zrywu.

  1. Zryw - Dzięki tej zdolności, wszystkie zagrane przez Ciebie Mechy, będą mogły od razu wyprowadzić atak na stronnika przeciwnika. Pamiętaj, że Zryw nie pozwala na natychmiastowe zaatakowanie portretu przeciwnika.
  2. Moc Specjalna - Co turę, Twój Bohater będzie otrzymywał jedną z kilku możliwych zdolności specjalnych - w sposób losowy. Możesz dzięki temu odkryć kolejnego Mecha, zyskać 7 punktów pancerza, przyzwać 3 małe roboty ze Zrywem lub wyrządzić 1 punkt obrażeń wszystkim wrogim celom.

Archiwistka Elizjana - jak i kiedy zagrywać tę kartę?

Archiwistka Elizjana to neutralny Legendarny stronnik dodany w rozszerzeniu Wyjście z Cienia - Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Archiwistka Elizjana to neutralny Legendarny stronnik dodany w rozszerzeniu Wyjście z Cienia. Posiada statystyki 7/7 i dysponuje bardzo ciekawą i niezwykle przydatną zdolnością specjalną.

  1. Kiedy zagrać tę kartę - Najlepszym momentem na zagranie Archiwistki Elizjany jest chwila w której skończyły Ci się karty. Archiwistka Elizjana może też zneutralizować bomby, które zostały na samym dnie Twojej talii.
  2. Efekt - Po zagraniu Archiwistki Elizjany będziesz mógł pięciokrotnie wybrać jedną z 3 losowych kart. Twoja talia zostanie uzupełniona 10 kartami - po 2 kopie dla każdej wybranej karty. Dzięki takiemu zagraniu omijasz etap fatygi i przedłużasz rozgrywkę przez co Twój przeciwnik może po prostu się wykrwawić.

Megazderzacz - jak i kiedy używać tej broni?

Megazderzacz to jedna z unikatowych broni Wojownika - Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Megazderzacz to jedna z unikatowych broni Wojownika. Wprawdzie nie dysponuje porażającymi statystykami pod względem ataku, ale za to posiada niezwykle przydatny efekt. Poniżej znajdziesz informacje, jak wykorzystywać Megazderzacz.

  1. Wyczekaj moment - Gdy uderzasz w określonego stronnika, wyrządzasz mu 1 punkt obrażeń i zmuszasz go do zaatakowania jednego z jego sąsiadów. Dzięki temu możesz zlikwidować dwie wrogie jednostki za jednym zamachem! Używaj Megazderzacza dopiero w momencie, gdy przeciwnik wprowadził do gry co najmniej 2 jednostki.
  2. Wybierz odpowiedni cel - Pamiętaj, aby wybrać odpowiedni cel. Przelicz dokładnie, czy wyrządzone przez wybraną jednostkę obrażenia pozwolą na wyeliminowanie kolejnego celu. Zawsze staraj się atakować cel znajdujący się z prawej lub z lewej strony planszy, aby wyeliminować element losowości.

Projekt Zbrojny - jak i kiedy używać tej karty?

Projekt Zbrojny to bardzo dobra karta, która może przydać się w wielu sytuacjach i pokrzyżować plany przeciwnika - Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Projekt Zbrojny to bardzo dobra karta, która może przydać się w wielu sytuacjach i pokrzyżować plany przeciwnika. Odpowiednie jej wykorzystanie może przynieść wiele korzyści w trakcie pojedynku w Hearthstone.

  1. Działanie - Projekt Zbrojny przydziela obu Graczom po 6 punktów pancerza i wyposaża ich w broń o statystykach 2/3. Pancerz możesz wykorzystać do użycia Grzmotnięcia Tarczą, a broń do zaatakowania wybranego celu.
  2. Zniszcz broń przeciwnika - Warto pamiętać, że Projekt Zbrojny natychmiast zastępuje broń, którą Gracze mają na wyposażeniu. Oznacza to, że w łatwy sposób możesz zniszczyć oręż przeciwnika, aby nie wykorzystał jego możliwości.
  3. Harrison Jones - Po zagraniu Projektu Zbrojnego możesz natychmiast zagrać Harrisona Jones'a, aby dobrać 3 dodatkowe karty.

Mulligan - odpowiednia selekcja kart

Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw - Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.

  1. Wysoki priorytet - Łazik z Eternium, Akolita Bólu, Ścieżka Wojenna i/lub Drwinobot. Twoim celem jest neutralizowanie stronników przeciwnika, zdobywanie pancerza i dobieranie dodatkowych kart.
  2. Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Bójki, jeśli masz do czynienia z talią agresywną lub typu Zoo. Innymi kartami, które mogą przydać się we wczesnej fazie rozgrywki są: Projekt Zbrojny, Blok Tarczą i Grzmotnięcie Tarczą. Jeśli uda Ci się wylosować Doktora Huka - zostaw go na ręce.

Dobór kart

Dobór kart to niezwykle istotna kwestia w trakcie gry tą talią ponieważ musisz dysponować możliwie jak największą ilością removali i w szybkim tempie znaleźć w talii Doktora Huka - Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Dobór kart to niezwykle istotna kwestia w trakcie gry tą talią ponieważ musisz dysponować możliwie jak największą ilością removali i w szybkim tempie znaleźć w talii Doktora Huka. Na szczęście, w decku znajdziesz wiele mechanizmów, które pozwolą na zdobycie dodatkowych kart.

  1. Akolita Bólu - Jednostka o statystykach 1/3, która dobierze dodatkową kartę za każdym razem, gdy otrzyma obrażenia. Uważaj, aby nie przepełnić w ten sposób ręki i nie spalić kart.
  2. Blok Tarczą - Zaklęcie, które za 3 punkt many przydziela Twojemu Bohaterowi 5 punktów pancerza i pozwala na dobranie jednej karty z talii.

Defensywa

Defensywa to bardzo mocna strona prezentowanej talii Wojownika - Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Defensywa to bardzo mocna strona prezentowanej talii Wojownika. W decku znalazło się wiele kart pozwalających na zbudowanie ogromnej puli pancerza. Co więcej, znajdziesz tutaj wiele solidnych stronników i zaklęć pozwalających na kontrolowanie przebiegu meczu.

  1. Pancerz - Jeśli uda Ci się zdobyć dużą ilość pancerza, Twój przeciwnik może nie dysponować odpowiednimi mechanizmami, aby się przez to przebić.
  2. Grzmotnięcie Tarczą - Za 1 punkt many możesz zlikwidować wybrany cel. Grzmotnięcie Tarczą wyrządza 1 punkt obrażeń na każdy punkt pancerza.
  3. Bójka - Jeśli przeciwnik wprowadził do gry wiele jednostek - użyj Bójki. W najgorszym przypadku na stole zostanie tylko jeden stronnik przeciwnika.
  4. Drwinobot - Stronnik o statystykach 3/8, który posiada zdolność Prowokacji. Co więcej, wyciąga on losową jednostkę z talii przeciwnika i umieszcza ją bezpośrednio na stole. Możesz w ten sposób pozbawić przeciwnika zagrania danej jednostki z dodatkowych efektem. Zanim jednak zagrasz Drwinobota upewnij się, że posiadasz środki na zlikwidowanie potencjalnego zagrożenia.
  5. Megazderzacz - Broń pozwalająca na eliminowanie dwóch celów na raz.
  6. Niszczyciel Omega - Jeśli posiadasz 10 kryształów many, ta jednostka może natychmiast wyrządzić aż 10 punktów obrażeń wybranemu stronnikowi.

Ofensywa

W prezentowanej talii nie znajdziesz mechanizmów pozwalających na natychmiastowe wyrządzanie bezpośrednich obrażeń na portret przeciwnika - Wojownik w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

W prezentowanej talii nie znajdziesz mechanizmów pozwalających na natychmiastowe wyrządzanie bezpośrednich obrażeń na portret przeciwnika. Rozgrywka talią kontrolną polega na sprowadzenie pojedynku do fazy fatygi i wykrwawienia przeciwnika.

Podobało się?

0

Hearthstone

11 marca 2014

PC Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne
2013-12-10
15:14

zanonimizowany794081 Generał

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim. Opcjonalnie możesz też wybrać Huntera, Maga albo Warlock-a jeśli chcesz po prostu większość wygrywać. Jeżeli chcesz przegrywać i tracić czas wybierz, którąkolwiek z pozostałych postaci (dla masochistów i fanów np. Dark Souls polecam znerfionego Rogala). Tak właśnie wygląda balans w tej grze. :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-12-10
15:17

Bart2233 Senator

Bart2233
😁

<--Widać że się znasz

Gram przeciwko priestowi? Uuuu na pewno wygram jak wystawie tego stronnika 8/8 z którym nie będę miał sobie poradzić po mind control.

Komentarz: Bart2233
2013-12-10
16:39

Minas Morgul Legend

Minas Morgul

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.

No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).

P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.

Komentarz: Minas Morgul
2013-12-10
17:08

Gonsiur Legend

Gonsiur

[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.

Komentarz: Gonsiur
2013-12-10
18:40

dzid3c Pretorianin

dzid3c

@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p

Komentarz: dzid3c
2013-12-10
18:43

zanonimizowany794081 Generał

@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować

Komentarz: zanonimizowany794081
2020-07-14
08:01

dnetsky Junior

Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)

Komentarz: dnetsky

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl