Kapłan w Hearthstone - dobra talia po nerfie - Wybawcy Uldum
Aktualizacja:

Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowane do najnowszego rozszerzenia Wybawcy Uldum dla Kapłana - klasy postaci Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie kontrolne i combo, które pozwalają na kontrolowanie przebiegu pojedynku w Hearthstone. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.
Kapłan - Przewodnik Dusz

Przedstawiona poniżej talia dla klasy Kapłana z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wybawcy Uldum. Talia zalicza się do kategorii combo dzięki czemu w jednej turze będziesz mógł wyrządzić ogromną ilość obrażeń na portret przeciwnika. W prezentowanej talii można znaleźć nowe karty (Ranny Tol'Vir, Rytualista Nefersetów, Przewodnik Dusz, Wielki Kapłan Amet), które pojawiły się w Hearthstone w najnowszym dodatku - Wybawcy Uldum.
Karty neutralne | Karty klasowe |
(1)Strażniczka Światłości x2 (2)Dziki Piromanta x2 (2)Ranny Tol'Vir x2 (2)Rytualista Nefersetów x2 (3)Akolita Bólu x2 (4)Ranny Mistrz Ostrzy x2 | (0)Krąg Uzdrawiania x2 (1)Gorliwa Kapłanka x2 (1)Słowo Mocy: Tarcza x2 (1)Wewnętrzny Żar x2 (2)Boski Duch x2 (2)Święta Fala x2 (3)Dodatkowe Ręce x2 (4)Masowe Rozproszenie x1 (4)Przewodnik Dusz x2 (4)Wielki Kapłan Amet x1 |
Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:
AAECAaCsAwLWCqmlAw74AuUE9gfVCNEK0gryDPcM+wzl9wKvpQPSpQPTpQOEqAMA
- Wielki Kapłan Amet - jak używać tego Legendarnego stronnika?
- Przewodnik Dusz - jak i kiedy zagrywać tę kartę?
- Mulligan - odpowiednia selekcja kart
- Defensywa
- Ofensywa
Wielki Kapłan Amet - jak używać tego Legendarnego stronnika?

Wielki Kapłan Amet to unikatowy Legendarny stronnik Kapłana. Stronnik ten dysponuje sporą ilością zdrowia przez co ciężko wyeliminować go w jednej turze. Co więcej, Wielki Kapłan Amet dysponuje bardzo ciekawą zdolnością.
- Zdolność Specjalna - Za każdym razem gdy zagrasz stronnika, ustawiasz jego zdrowie na równe zdrowiu Wielkiego Kapłana Ameta. Oznacza to, że zwiększając zdrowie Ameta do 14 punktów, każdy przyzwany stronnik również będzie posiadał tyle punktów zdrowia!
- Odrodzenie - Warto tutaj wspomnieć fakt, że zdolność Wielkiego Kapłana Ameta aktywuje się także po Odrodzeniu. Przykładowo, jeśli Ranny Tol'Vir zginie w momencie, gdy Wielki Kapłan Amet jest na planszy, odrodzi się z punktami zdrowia równymi legendarnemu stronnikowi.
Przewodnik Dusz - jak i kiedy zagrywać tę kartę?

Przewodnik Dusz to unikatowa karta w zestawie Kapłana, która przy zagraniu przyzywa losowego przyjaznego stronnika, który zginął w tej grze i dodatkowo przydziela mu Odrodzenie.
- Kiedy zagrać - Zanim zagrasz Przewodnika Dusz upewnij się, że w danej rozgrywce zginął przynajmniej jeden sojuszniczy stronnik, aby nie zmarnować potencjału tej karty.
- Efekt przyzwania - Warto pamiętać, że stronnicy przyzwani przez Przewodnika Dusz pojawiają się z pełną pulą zdrowia. W przypadku, gdy na planszy znajduje się Wielki Kapłan Amet, zdrowie przyzwanego stronnika zostanie automatycznie ustawione na równi z legendarnym stronnikiem.
Mulligan - odpowiednia selekcja kart

Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.
- Wysoki priorytet - Gorliwa Kapłank, Słowo Mocy: Tarcza, Akolita Bólu. Od samego początku pojedynku musisz dobierać dodatkowe karty, aby zbudować odpowiednie combo.
- Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Rannego Tol'Vira, jeśli posiadasz na ręce Przewodnika Dusz - ta kombinacja pozwoli Ci skutecznie zatrzymać talię agresywną na co najmniej kilka tur.
Defensywa

Defensywa nie jest najmocniejszą stroną tej talii dlatego na próżno szukać tutaj dużej ilości stronników z Prowokacją. Do dyspozycji masz zaledwie 2 takich stronników, a z ewentualnymi problemami musisz radzić sobie używając pozostałych stronników lub zaklęć - Święta Fala, Masowe Rozproszenie.
- Stronnicy - Twoi stronnicy posiadają dużą pulę zdrowia więc będziesz w stanie wykonywać korzystne wymiany, a następnie przywrócić ich do pełni zdrowia.
- Dziki Piromanta - W połączeniu z kilkoma tanimi zaklęciami, Dziki Piromanta będzie w stanie wyczyścić całą planszę.
Ofensywa

Rozgrywka prezentowaną talią Kapłana skupia się na stworzeniu stronnika z dużą pulą zdrowia, którą możesz dodatkowo zwiększyć przy użyciu kombinacji Boski Duch + Wewnętrzny Żar. Za pomocą ten kombinacji możesz w jednej turze stworzyć stronnika, który jednym atakiem wykończy przeciwnika.
Uwaga na removale - Postaraj się zachować combo na ręce na odpowiednią chwilę. Twoim celem jest wykończenie przeciwnika w jednej turze. Ze względu na sporą ilość removali w grze, Twój stronnik może nie doczekać do następnej tury, a Ty stracisz swoją okazję na wygranie pojedynku.
0
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - poradnik do gry
- Gotowe talie
- Wybawcy Uldum
- Łotrzyk w Hearthstone - dobra talia - Wybawcy Uldum
- Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wybawcy Uldum
- Wojownik w Hearthstone - dobra talia po nerfie - Wybawcy Uldum
- Mag w Hearthstone - dobra talia - Wybawcy Uldum
- Druid w Hearthstone - dobra talia - Wybawcy Uldum
- Kapłan w Hearthstone - dobra talia po nerfie - Wybawcy Uldum
- Szaman - Thrall, Przeobraziciel Mogu w Hearthstone - dobra talia - Wybawcy Uldum
- Wybawcy Uldum
- Gotowe talie
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany794081 Generał
Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim. Opcjonalnie możesz też wybrać Huntera, Maga albo Warlock-a jeśli chcesz po prostu większość wygrywać. Jeżeli chcesz przegrywać i tracić czas wybierz, którąkolwiek z pozostałych postaci (dla masochistów i fanów np. Dark Souls polecam znerfionego Rogala). Tak właśnie wygląda balans w tej grze. :D
Bart2233 Senator
<--Widać że się znasz
Gram przeciwko priestowi? Uuuu na pewno wygram jak wystawie tego stronnika 8/8 z którym nie będę miał sobie poradzić po mind control.
Minas Morgul Legend
Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.
No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).
P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.
Gonsiur Legend
[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.
dzid3c Pretorianin
@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p
zanonimizowany794081 Generał
@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować
dnetsky Junior
Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
