Czarnoksiężnik - dobra talia - Wejście Smoków

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowane do najnowszego rozszerzenia Wejście Smoków dla Czarnoksiężnika - klasy postaci Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie agresywne i kontrolne, które pozwalają na znakomite kontrolowanie pojedynku w Hearthstone. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.

1 - Czarnoksiężnik - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Czarnoksiężnik - Czciciel Galakronda

Przedstawiona poniżej talia dla klasy Czarnoksiężnika z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wejście Smoków - Czarnoksiężnik - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Przedstawiona poniżej talia dla klasy Czarnoksiężnika z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wejście Smoków. Deck zalicza się do kategorii ofensywnej z elementami combo. W prezentowanej talii znajdziesz wiele zupełnie nowych kart, jak np.: Mroczna Mobilizacja, Płomienna Magini, Zamaskowana Czcicielka. Poniżej zamieszczamy wykaz potrzebnych kart, specjalny kod do szybkiego zbudowania talii oraz garść porad, które pomogą w trakcie rozgrywki.

Karty neutralne

Karty klasowe

(1)Entuzjastyczna Pomocniczka x2

(1)Płomienna Magini x2

(2)Jajo Skarabeusza x2

(2)Nożownik x2

(5)Beztwarzowa Skazicielka x2

(5)Egida Galakronda x2

(6)Kronk Smocze Kopyto x1

(10)Morski Olbrzym x2

(1)Mroczna Mobilizacja x2

(1)Płomienny Chochlik x2

(1)Wędrowiec Pustki x2

(2)Geniusz Z.Ł.A. x2

(3)Kultysta ze Smoczych Pustkowi x2

(3)Mroczne Rytuały x2

(4)Zamaskowana Czcicielka x2

(7)Galakrond Nikczemny x1

Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:

AAECAfqUAwLjtAPxvwMOMNMBsQjCCNyGA8SJA4idA/2nA+isA+qsA/muA/6uA9OvA4KxAwA=

Zamaskowana Czcicielka - jak i kiedy używać tej karty?

Zamaskowana Czcicielka to jedna z nowych jednostek, która została dodana do Herthstone wraz z rozszerzeniem Wejście Smoków - Czarnoksiężnik - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Zamaskowana Czcicielka to jedna z nowych jednostek, która została dodana do Herthstone wraz z rozszerzeniem Wejście Smoków. Za 4 kryształy many otrzymujesz solidne body 5/4 na planszy i bardzo przydatny Okrzyk Bojowy.

  1. Inowakcja - W talii znajdziesz wiele kart za pomocą których możesz Inwokować do Galakronda, a tym samym budować Okrzyk Bojowy Zamaskowanej Czcicielki.
  2. Okrzyk Bojowy - Zanim zagrasz Zamaskowaną Czcicielkę upewnij się, że udało Ci się wcześniej Inwokować do Galakronda przynajmniej 2 razy. Dzięki temu będziesz mógł dobrać aż 3 dodatkowe karty!

Morski Olbrzym - jak i kiedy zagrywać tę kartę?

Morski Olbrzym to unikatowy stronnik, który na początku kosztuje aż 10 kryształów many - Czarnoksiężnik - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Morski Olbrzym to unikatowy stronnik, który na początku kosztuje aż 10 kryształów many! Na szczęście można bardzo łatwo obniżyć koszt tego stronnika do zaledwie kilku kryształów. Na co zwracać uwagę w trakcie korzystania z tej karty?

  1. Matematyka - Zanim zagrasz Morskiego Olbrzyma musisz dobrze obliczyć jego koszt. Pamiętaj, że jego koszt obniża się o 1 kryształ many za każdą pozostałą kartę znajdującą się na planszy. W niektórych sytuacjach będziesz w stanie zagrać kombinację Jajo Skarabeusza + Geniusz Z.Ł.A. i obniżyć w ten sposób koszt Morskiego Olbrzyma aż o 4 kryształy many!
  2. Przemyśl swój ruch - Jeśli chcesz wprowadzić do gry Morskiego Olbrzyma i zagrać dodatkowe karty w tej samej turze zwróć uwagę na to, aby wszystkie ruchy wykonać w odpowiedniej kolejności. Jeśli źle obliczysz koszt Morskiego Olbrzyma może dojść do sytuacji w której zabraknie Ci kryształów many.

Mulligan - odpowiednia selekcja kart

Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw - Czarnoksiężnik - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.

  1. Wysoki priorytet - Płomienna Magini, Płomienny Chochlik i/lub Wędrowiec Pustki. Twoim celem jest jak najszybsze wywieranie nacisku na przeciwnika.
  2. Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Nożownika lub Jaja Skarabeusza jeśli masz już na ręce Geniusza Z.Ł.A..

Defensywa

Defensywa nie jest najmocniejszą stroną talii typu Zoo - Czarnoksiężnik - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Defensywa nie jest najmocniejszą stroną talii typu Zoo. Wśród wybranych kart znajdziesz zaledwie dwie jednostki z Prowokacją i jedną ze Zrywem. Twoim celem jest przede wszystkim wyrządzanie obrażeń na portret przeciwnika.

  1. Egida Galakronda - Stronnik o statystykach 4/5, który posiada zdolność Prowokacji. Co więcej, po zagraniu Inwokuje do Galakronda.
  2. Beztwarzowa Skazicielka - Stronnik o statystykach 4/4, który może zamienić wybranego sojuszniczego stronnika w swoją kopię. Możesz dzięki temu zamienić jednostkę 1/1 na 4/4.

Ofensywa

Dzięki jednostkom o niskim koszcie many będziesz w stanie atakować na portret przeciwnika od samego początku pojedynku - Czarnoksiężnik - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Dzięki jednostkom o niskim koszcie many będziesz w stanie atakować na portret przeciwnika od samego początku pojedynku. Pamiętaj jednak, aby zbytnio nie przepełniać planszy ponieważ przeciwnik może zlikwidować wszystkie Twoje jednostki za pomocą jednego zaklęcia, jak np. Bójka lub Fala Płomieni.

Podobało się?

0

Hearthstone

11 marca 2014

PC Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne
2013-12-10
15:14

zanonimizowany794081 Generał

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim. Opcjonalnie możesz też wybrać Huntera, Maga albo Warlock-a jeśli chcesz po prostu większość wygrywać. Jeżeli chcesz przegrywać i tracić czas wybierz, którąkolwiek z pozostałych postaci (dla masochistów i fanów np. Dark Souls polecam znerfionego Rogala). Tak właśnie wygląda balans w tej grze. :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-12-10
15:17

Bart2233 Senator

Bart2233
😁

<--Widać że się znasz

Gram przeciwko priestowi? Uuuu na pewno wygram jak wystawie tego stronnika 8/8 z którym nie będę miał sobie poradzić po mind control.

Komentarz: Bart2233
2013-12-10
16:39

Minas Morgul Legend

Minas Morgul

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.

No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).

P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.

Komentarz: Minas Morgul
2013-12-10
17:08

Gonsiur Legend

Gonsiur

[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.

Komentarz: Gonsiur
2013-12-10
18:40

dzid3c Pretorianin

dzid3c

@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p

Komentarz: dzid3c
2013-12-10
18:43

zanonimizowany794081 Generał

@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować

Komentarz: zanonimizowany794081
2020-07-14
08:01

dnetsky Junior

Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)

Komentarz: dnetsky

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl