Rodzaje talii w Hearthstone | Gotowe talie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W Hearthstone kombinacji kart w talii może być mnóstwo jednak niektóre z nich spisują się lepiej od innych. Wyróżnia się parę solidnych zestawień, ale każde z nich ma zarówno plusy, jak i minusy.

Aggro deck

Idea tego decku jest bardzo prosta ponieważ polega na sprowadzeniu zdrowia przeciwnika do 0 jak najszybciej bez zawracania sobie głowy kontrolowaniem tego co dzieje się na planszy. Taki deck składa się przede wszystkim z jednostek o małym koszcie posiadających zdolność Szarżowania, a także takich, które dodają sojuszniczym stronnikom punkty ataku. W aggro decku znajdą się też różnego rodzaju bronie.

Control deck

Jak sama nazwa wskazuje, deck ten skupia się na kontrolowaniu pojedynku i sytuacji na planszy. Karty dobrane są w taki sposób, aby nie pozwolić przeciwnikowi na uzyskanie przewagi dzięki czemu będzie można wprowadzać na plansze własne miniony i utrzymywać je przy życiu za pomocą czarów lub umiejętności/kart leczących. Deck nastawiony na późną fazę rozgrywki.

Midrange deck

Podobny do Control decka z tą różnicą, że znajdują się w niej karty z kosztem 6 lub mniejszym. Karty zestawione w taki sposób mają za zadanie uzyskanie przewagi we wczesnej i środkowej fazie gry nie doprowadzając do późnej fazy rozgrywki.

Ramp deck

W deckach tego typu chodzi o to, aby wrzucać na planszę miniony o dużym koszcie i z dużymi statystykami we wczesnej fazie rozgrywki. Przykładowo Druid może korzystać z Gwałtownego Wzrostu, aby zyskać dodatkowe kryształy many lub użyć Orzeźwienia, aby rzucić do walki miniona, którego normalnie w tej turze by nie zagrał ze względu na ograniczoną ilość many. Czarnoksiężnik z kolei korzysta ze swojej mocy specjalnej, aby stracić sporo zdrowia i dobierać karty przez co może skorzystać z jednostek ze statystykami 8/8 o obniżonym koszcie many (Górski Olbrzym, Ognisty Olbrzym).

Combo deck

Deck, który opiera się na synergii kart przez co ciężko się nim gra. W talii znajdzie się wiele kart z mechanizmem dobierania, aby maksymalnie zwiększyć prawdopodobieństwo szybkiego zebrania określonych kart potrzebnych do wykonania kombinacji. W takim decku znajduje się przeważnie Alexsztraza za pomocą której można obniżyć zdrowie przeciwnika do 15 i wykończyć go w następnej turze.

OTK deck

One Turn Kill deck bazuje na określonej kombinacji, która gwarantuje zabicie przeciwnika w jednej turze, który posiada 30 zdrowia. Aby tego dokonać potrzebnych jest wiele kart przez co w decku znajdzie się sporo dobierajek (kart, które zapewniają dobór kolejnych). W trakcie gry można natknąć się na różne wariacje tego decku, ale najpopularniejsze opierają się na Szalejącym Worgenie (deck Wojownika) lub na Panie Śmierci (Kapłan ma możliwość podwajania zdrowia stronnika przez co z 2/8 może zrobić się 2/16 albo 2/32 po czym zamienia atak stronnika na równy jego zdrowiu).

Tempo deck

Idea tego decka to kontrolowanie planszy we wczesnej fazie rozgrywki poprzez wrzucenie sporej ilości stronników o małym koszcie. Popularny przykład takiego decka to Zoo - miniony o małym koszcie, które mogą być wzmacniane przez kolejne, aby zwiększyć ich siłę dzięki czemu można prowadzić wymianę z "większymi" stronnikami przeciwnika lub atakować bezpośrednio na wrogiego bohatera.

Podobało się?

0

Hearthstone

11 marca 2014

PC Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne
2013-12-10
15:14

zanonimizowany794081 Generał

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim. Opcjonalnie możesz też wybrać Huntera, Maga albo Warlock-a jeśli chcesz po prostu większość wygrywać. Jeżeli chcesz przegrywać i tracić czas wybierz, którąkolwiek z pozostałych postaci (dla masochistów i fanów np. Dark Souls polecam znerfionego Rogala). Tak właśnie wygląda balans w tej grze. :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-12-10
15:17

Bart2233 Senator

Bart2233
😁

<--Widać że się znasz

Gram przeciwko priestowi? Uuuu na pewno wygram jak wystawie tego stronnika 8/8 z którym nie będę miał sobie poradzić po mind control.

Komentarz: Bart2233
2013-12-10
16:39

Minas Morgul Legend

Minas Morgul

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.

No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).

P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.

Komentarz: Minas Morgul
2013-12-10
17:08

Gonsiur Legend

Gonsiur

[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.

Komentarz: Gonsiur
2013-12-10
18:40

dzid3c Pretorianin

dzid3c

@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p

Komentarz: dzid3c
2013-12-10
18:43

zanonimizowany794081 Generał

@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować

Komentarz: zanonimizowany794081
2020-07-14
08:01

dnetsky Junior

Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)

Komentarz: dnetsky

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl