Paladyn w Hearthstone | Gotowe talie
Aktualizacja:

W tym rozdziale znajdziesz polecane gotowe talie dla paladyna. Są w nich talie do trybu Standard, Dzicz, a także talia oparta na podstawowych kartach. Zauważ, że stale aktualizujemy talie w zależności od dodatki. Obecnie znajdziesz tu talię meta roku Kruka oparte na dodatku Wiedźmi las.
UWAGA - nowe talie z nowszych dodatków znajdziecie na osobnych stronach poradnika, np. Talie Projekt Hukatomba!
Standard - Rok Kruka
Paladyn, Dowódca

Niniejsza talia dla klasy Paladyna w grze Hearthstone reprezentuje agresywny styl gry. W talii znalazło się bardzo dużo stronników o niskim koszcie many dzięki czemu będziesz w stanie zacząć atakować portret przeciwnika od samego początku pojedynku. W talii znalazły się same karty o nieparzystym koszcie many ze względu na jednostkę Baku, Pożeraczka Księżyca. Dzięki takiemu zestawieniu, moc specjalna Twojego Bohatera będzie przyzywać 2 Rekrutów Srebrnej Dłoni zamiast jednego. Rozgrywka polega na przyzywaniu jak największej ilości rekrutów, aby później wzmocnić ich za pomocą Niezidentyfikowanego Młota, Przywódcy Rajdu, Czempiona Wichrogrodu lub Nowy Poziom!
Chcesz taką talię? Skopiuj poniższy kod do gry!
Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku: AAECAZ8FAqcFnvgCDkbxBfUF+QqbwgLrwgKDxwK4xwLjywKVzgL70wLR4QLW5QK15gIA
Karta | Opis |
![]() | Weteranka Acherusa Za 1 punkt many otrzymujesz stronnika 2/1, który dodatkowo przydziela wybranemu sojuszniczemu stronnikowi +1 punkt ataku. Biorąc pod uwagę tak niski koszt many, Weteranka Acherusa jest świetną jednostką, która nie dość, że sama w sobie reprezentuje 2 punkty ataku to dodatkowo umożliwia przygotowanie słabszej jednostki do wykonania korzystnej wymiany lub zwiększa ilość obrażeń wyrządzanych portretowi przeciwnika. |
![]() | Giermek Argentu Stronnik, który świetnie sprawdza się w 1 turze. Wprawdzie posiada statystyki 1/1, ale do tego dysponuje Boską Tarczą, która może sprawić, że Giermek Argentu zlikwiduję jednostkę przeciwnika i przetrwa do następnej tury. |
![]() | Dar Mocy Za 1 punkt many możesz przydzielić jednostce +3 punkty ataku. Dar Mocy przydaje się w momencie, gdy musisz wyprowadzić wymianę z inną jednostką lub gdy chcesz wyrządzić więcej szkód portretowi przeciwnika. |
![]() | Świetlik Po zagraniu tworzysz na planszy stronnika 1/2 i dodatkowo otrzymujesz do ręki kolejnego stronnika 1/2. Świetliki mogą być przydatne w początkowych turach rozgrywki do prowadzenia wymian z jednostkami posiadającymi 1 punkt zdrowia. |
![]() | Zagubieni w Dżungli Za 1 punkt many przyzywasz dwóch Rekrutów Srebnej Dłoni o statystykach 1/1. Bardzo dobre zagranie, szczególnie na początku pojedynku lub w połączeniu z jednostkami i czarami wzmacniającymi, jak np. Dowódca Rajdu, Nowy Poziom! |
![]() | Prawa Obrończyni Kolejna jednostka dysponująca statystykami 1/1 oraz Boską Tarczą, a dodatkowo posiada zdolność Prowokacji. Przydaje się w momencie, gdy chcesz nieco przyblokować przeciwnika i ochronić pozostałe jednostki na planszy. |
![]() | Boska Łaska Zaklęcie za pomocą którego uzupełnisz karty na ręce. Biorąc pod uwagę fakt, że w talii Paladyna znajduje się dużo jednostek i zaklęć o niskim koszcie many, możesz szybko wykorzystać wszystkie karty, którymi dysponujesz. Za pomocą Boska Łaska szybko uzupełnisz zapas i będziesz w stanie kontynuować rozgrywkę. |
![]() | Dowódca Rajdu Za 3 punkty many otrzymujesz jednostkę o statystykach 2/2, która dodatkowo wzmacnia wszystkie pozostałe sojusznicze jednostki o 1 punkt ataku. |
![]() | Obrońca Skałkogórza Stronnik z Prowokacją o statystykach 1/4. Może statystyki tego stronnika nie powalają, ale jest on w stanie zatrzymać jednostki przeciwnika na początku rozgrywki, a dodatkowo pozwala na wylosowanie 3 kart stronników z Prowokacją i dobrania jednej z nich na rękę. Istnieje szansa, że akurat uda Ci się wylosować takie jednostki, jak Strażnik Słońca Tarim lub Tyrion Fordring. |
![]() | Niezidentyfikowany Młot Bardzo dobra broń, która posiada statystyki 2/2 i zyskuje dodatkowy efekt Okrzyku Bojowego, gdy przebywa na Twojej ręce:
|
![]() | Grzybomanta Za 5 punktów many otrzymujesz stronnika 2/2 z Okrzykiem Bojowym, który wzmacnia sąsiadujące jednostki o +2/2. Ze względu na wysoki koszt tej jednostki warto zagrać ją dopiero wtedy, kiedy na planszy posiadasz co najmniej 2 innych stronników. |
![]() | Nowy Poziom! Esencja przedstawianej talii. To właśnie ze względu na Nowy Poziom! w talii znalazło się bardzo dużo zaklęć i jednostek, które przyzywają dodatkowych rekrutów. Za sprawą karty Nowy Poziom! wzmacniasz wszystkich Rekrutów Srebnej Dłoni o +2/2 i przydzielasz im Prowokację. |
![]() | Tunelowy Czerw 7 many to dużo, jak za stronnika o statystykach 2/5, ale Tunelowy Czerw obniża swój koszt o 1 punkt many jeśli przebywa w Twojej ręce za każdym razem, gdy zginie jakaś sojusznicza jednostka. W zdecydowanej większości rozgrywek Tunelowy Czerw zagrywany jest za 0 punktów many. |
![]() | Czempion Wichrogrodu Jednostka za 7 many o statystykach 6/6, która dodatkowo wzmacnia wszystkie pozostałe jednostki o +1/1. Czempion Wichrogrodu pozwala zwiększyć ilość obrażeń reprezentowaną przez jednostki przebywające na planszy dzięki czemu będziesz mógł wyprowadzić korzystne wymiany lub zakończyć cały pojedynek. |
![]() | Wycinacz Broń o statystykach 4/3, która przywołuje dwóch Rekrutów Srebrnej Dłoni po każdym ataku Twojego Bohatera. Wycinacz przydaje się do likwidowania jednostek lub gdy potrzebujesz dodatkowych obrażeń, które chcesz ukierunkować na portret przeciwnika. |
![]() | Baku, Pożeraczka Księżyca Jeżeli w talii znajdują się karty o nieparzystym koszcie many, na starcie pojedynku ulepszasz moc specjalną Bohatera. Za sprawą tego stronnika za 2 punkty many będziesz w stanie przyzwać dwie jednostki 1/1. Baku, Pożeraczka Księżyca dysponuje także solidnymi statystykami 7/8. |
Jak grać talią Paladyna Dowódcy? - porady
- Talia Paladyna bazuje na jednostkach o niskim koszcie many, aby od pierwszych tur wywierać presję na przeciwniku.
- Jeżeli to możliwe, staraj się tworzyć jak najwięcej Rekrutów Srebnej Dłoni, aby później wzmocnić ich za pomocą karty Nowy Poziom!
- Twoim celem jest jak najszybsze zakończenie pojedynku więc staraj się go nie przeciągać.
- Pamiętaj, że za sprawą Baku, Pożeraczka Księżyca, moc specjalna Twojego Bohatera będzie przyzywać dwóch rekrutów zamiast jednego.
- Jeżeli musisz, wykonuj tylko korzystne wymiany, a resztą stronników atakuj na portret przeciwnika i pozwól jemu martwić się o czyszczenie planszy.
- Twoim największym wrogiem są stronnicy z Prowokacją. Aby wyeliminować niewygodnych stronników skorzystaj z broni Niezidentyfikowany Młot lub Wycinacza. Jeśli to konieczne, możesz użyć Dar Mocy na którymś ze stronników, aby wykonać korzystną wymianę.
Podstawowa talia
Karty neutralne (18) | Karty paladyna (12) |
Znachor (1) x2 | Dar mocy (1) x2 |
Młodsza inżynier (2) x2 | Ręka ochrony (1) x2 |
Rzeczny krokoliszek (2) x2 | Czampion Srebrytu (4) x2 |
Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2 | Konsekracja (4) x2 |
Ogrzy mag (4) x2 | Młot gniewu (4) x2 |
Taczowy z Sen'jinu (4) x2 | Strażnik królów (7) x2 |
Uzdrawiaczka Mrocznołuskich (5) x2 | |
Wódz Mroźnych Wilków (5) x2 | |
Czempion Wichrogrodu (7) x2 |
Stabilna talia Paladyna, skupiająca się głównie na kartach wzmacniających i silnych minionach. Dodatkowo, posiada kilka przydatnych zaklęć ofensywnych, dobre karty uzdrawiające i karty broni. Dzięki temu, gracz z tą talią może odnaleźć się niemal w każdej sytuacji, chodź raczej z preferencją ofensywną, a nie obronną.
Początkowy etap: Używaj tańszych jednostek to utrzymania kontroli nad polem walki. Pamiętaj również o przyzywaniu rekrutów mocą specjalną.
Środkowy etap: Wzmacniaj jednostki takie jak Uzdrawiaczka Mrocznołuskich (5) czy Wódz Mroźnych Wilków (5), by wyprowadzić potężne ataki. Pamiętaj również o swoich broniach, by pozbyć się niektórych jednostek.
Końcowy etap: Kontynuuj swój atak wzmocnionymi jednostkami. Jeśli potrzebujesz kart, użyj zaklęcia Młot gniewu (3), a w przypadku silnego uleczenia - Strażnik królów (7). Warto również wykorzystać Rękę ochrony (1) na wzmocnionych jednostkach, by uchronić je od ewentualnej zagłady.
Zalety | Wady |
+ Duży potencjał ofensywny dzięki kartom wzmacniającym + Przyzwoite opcje uzdrawiania + Dobra obrona | - Mała ilość tanich jednostek - Pole w dużej mierze na wzmocnionych jednostkach |
Dzicz (Wild)
Level 60 Paladin
Karty neutralne (14) | Karty paladyna (16) |
Dziki piromanta (2) x2 | Pokora (1) |
Protektorka Słonecznej Furii (2) | Równość (2) x2 |
Sowa żelaznodzioba (2) | Rozjemca Aldorów (3) x2 |
Akolita bólu (3) x2 | Czempion Srebrytu (4) x2 |
Krwawy rycerz (3) | Konsekracja (4) x2 |
Łowca grubego zwierza (3) | Młot gniewu (4) x2 |
Widzący z Kręgu Ziemi (3) | Gniew zemsty (6) x2 |
Tarczowy z Sen'jinu (4) x2 | Strażnik królów (7) |
Harrison Jones (5) | Nakładanie rąk (8) |
Pędzący kodo (5) | Tyrion Fordring (8) |
Kairn Krwawe Kopyto (6) |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - poradnik do gry
- Gotowe talie
- Talie podstawowe
- Druid w Hearthstone | Gotowe talie
- Czarnoksiężnik w Hearthstone | Gotowe talie
- Kapłan w Hearthstone | Gotowe talie
- Łotrzyk w Hearthstone | Gotowe talie
- Łowca w Hearthstone | Gotowe talie
- Mag w Hearthstone | Gotowe talie
- Paladyn w Hearthstone | Gotowe talie
- Szaman w Hearthstone | Gotowe talie
- Wojownik w Hearthstone | Gotowe talie
- Hearthstone Popioły Rubieży: Łowca Demonów - dobra talia
- Talie podstawowe
- Gotowe talie
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany794081 Generał
Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim. Opcjonalnie możesz też wybrać Huntera, Maga albo Warlock-a jeśli chcesz po prostu większość wygrywać. Jeżeli chcesz przegrywać i tracić czas wybierz, którąkolwiek z pozostałych postaci (dla masochistów i fanów np. Dark Souls polecam znerfionego Rogala). Tak właśnie wygląda balans w tej grze. :D
Bart2233 Senator
<--Widać że się znasz
Gram przeciwko priestowi? Uuuu na pewno wygram jak wystawie tego stronnika 8/8 z którym nie będę miał sobie poradzić po mind control.
Minas Morgul Legend
Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.
No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).
P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.
Gonsiur Legend
[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.
dzid3c Pretorianin
@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p
zanonimizowany794081 Generał
@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować
dnetsky Junior
Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















