Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowaną dodatku Wyjście z cienia dla Łowcy - klasy postaci Hearthstone - Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowaną dodatku Wyjście z cienia dla Łowcy - klasy postaci Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie ofensywno - kontrolne, które pozwolą Ci odnieść szybkie zwycięstwo w pojedynku Hearthstone. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.

Łowca - Wybuchowy Rexxar

Przedstawiona poniżej talia dla klasy Łowcy z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wyjście z Cienia - Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Przedstawiona poniżej talia dla klasy Łowcy z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wyjście z Cienia. Deck zalicza się do kategorii ofensywnej z elementami kontrolnymi. W prezentowanej talii znajdziesz wiele kart Mechów, które będziesz mógł łączyć w przerażające kombinacje przy pomocy zdolności Magnetyzmu. Poniżej zamieszczamy wykaz potrzebnych kart, specjalny kod do szybkiego zbudowania talii oraz garść porad, które pomogą w trakcie rozgrywki.

Karty neutralne

Karty klasowe

(1)Kangurobot x2

(1)Galwanizator x2

(2)Ulepszalny Protorobot x2

(4)Bombotron x2

(4)Replikator Bojowy x2

(5)Maszyna Bojowa x2

(5)Zailliax x1

(6)Mchlak x1

(6)Mechaniczne Pisklę x2

(6)Wyrzutnia Rakiet x2

(1)Tropienie x2

(2)Jadomat x2

(2)Specjalistka ds. fajerwerków x2

(3)Dźwiedziotron x2

(3)Pajęcza Bomba x2

(4)Szaw, Treser Ogarów x1

(7)Hukmajster Flarek x1

Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:

AAECAR8Ey+wCgPMC4fUCoIADDZcI4vUC7/UCtPYCufgCkfsCmPsCqPsC9v0C1/4CiYADzIEDtpwDAA==

Hukmajster Flarek - kiedy i jak użyć tej karty?

Hukmajster Flarek to karta, która może przydać się w wielu sytuacjach - Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Hukmajster Flarek to karta, która może przydać się w wielu sytuacjach. Po zagraniu otrzymujesz stronnika o statystykach 5/5 oraz przyzywasz aż 4 bomby 0/2. Bomby mogą być wykorzystane do wykończenia przeciwnika poprzez wyrządzenie 8 bezpośrednich obrażeń lub mogą przydać się jako baza do zdolności Magnetyzmu.

  1. Bomby - Każda bomba po zlikwidowaniu wyrządza 2 punkty bezpośrednich obrażeń przeciwnikowi. Wszystkie przyzwane bomby możesz szybko zdetonować przy użyciu Mchlaka.
  2. Magnetyzm - Przeciwnik zazwyczaj zostawia bomby na planszy, aby nie otrzymać dodatkowych obrażeń. W takiej sytuacji możesz je wykorzystać do fuzji z Mechem, który posiada zdolność Magnetyzmu.
  3. Zadbaj o przestrzeń na planszy - Hukmajster Flarek zajmuje aż 5 miejsc na planszy więc zanim zagrasz tę kartę upewnij się, że w pełni wykorzystasz jej potencjał.

Mechy - zasady działania, synergie

Mechy to jeden z typów stronników występujących w grze Hearthstone - Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Mechy to jeden z typów stronników występujących w grze Hearthstone. W odróżnieniu od innych jednostek, Mechy posiadają zdolność Magnetyzmu, która pozwala im na łączenie się w jednego robota posiadającego wysokie statystyki i wiele zdolności.

  1. Aktywacja Magnetyzmu - Jeśli Twoje jednostka posiada zdolność Magnetyzmu, możesz połączyć ją z innym robotem. Aby tego dokonać, Mecha z Magnetyzmem musisz zagrać z lewej strony innego Mecha. Jeśli jednostka zostanie zagrana z prawej strony, fuzja nie zadziała.
  2. Zdolności - W trakcie łączenia Mechów, wszystkie posiadane przez nich zdolności zostają zachowane.
  3. Ryzyko - Przy łączeniu Mechów musisz mieć na uwadze fakt, że jedną potężną jednostkę łatwiej jest zlikwidować, niż kilka mniejszych. Każda klasa w grze Hearthstone posiada jakiegoś rodzaju removal, który pozwoli mu na natychmiastowe zneutralizowanie zagrożenia.

Mulligan - odpowiednia selekcja kart

Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw - Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.

  1. Wysoki priorytet - Kangurobot, Galwanizator i/lub Dźwiedziotron, Specjalista ds. fajerwerków. Najlepszym możliwym rozpoczęciem jest posiadanie stronników do zagrania w 3 pierwszych turach. Przykładowo: Kangurobot, Specjalista ds. fajerwerków i Dźwiedziotron.
  2. Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Mechaniczne Pisklę, które przyda się w późniejszej fazie rozgrywki. Możesz także pokusić się o pozostawienie na ręce Zilliax'a.

Defensywa

Twoją główną defensywą będą Mechy, które uda Ci się stworzyć za pomocą zdolności Magnetyzmu - Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Twoją główną defensywą będą Mechy, które uda Ci się stworzyć za pomocą zdolności Magnetyzmu. Korzystając z tej zdolności możesz stworzyć przerażające kombinacje, która będą w stanie poradzić sobie z każdym zagrożeniem na planszy.

  1. Wyrzutnia Rakiet - Stronnik, który na końcu Twojej tury wyrządza 1 punkt obrażeń wszystkim pozostałym celom (łącznie z Twoimi stronnikami i Bohaterem). Możesz go połączyć z Zilliax'em w celu odzyskania sporej ilości zdrowia. Inną potężną kombinację tworzy z Jadomatem. Na koniec tury, wystrzelone przez tego Mecha pociski zlikwidują wszystkich stronników znajdujących się na planszy.
  2. Pajęcza Bomba - Ten stronnik posiada bardzo silny efekt Agonii, który natychmiast likwiduje jeden losowy cel. Efekt ten możesz wywołać np. poprzez użycie Specjalistki ds. fajerwerków.
  3. Zilliax - Niezwykle przydatny stronnik z Prowokacją, Magnetyzmem, Kradzieżą Życia, Zrywem i Boską Tarczą. Zilliax może być połączony z dowolnym Mechem, aby dodatkowo wzmocnić efekt Kradzieży Życia.

Ofensywa

Stworzone przez Ciebie Mechy i pozostawione na planszy bomby to Twoja najlepsza linia ofensywna - Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Stworzone przez Ciebie Mechy i pozostawione na planszy bomby to Twoja najlepsza linia ofensywna. Łącz roboty w mocne kombinacje, aby wyrządzać wiele punktów obrażeń na portret przeciwnika.

  1. Moc specjalna Bohatera - Podstawowa moc specjalna Łowcy wyrządza 2 punkty obrażeń portretowi przeciwnika.
  2. Mechaniczne Piskle - Stronnik o bazowych statystykach 2/2, który posiada bardzo mocny efekt Agonii. Po aktywacji Agonii, przyzywasz kolejnego Mecha o statystykach 7/7. Staraj się zyskać jak największą wartość z tego zagrania i zanim zlikwidujesz tego stronnika, użyj na nim Specjalistki ds. fajerwerków. W ten sposób w jednej turze możesz zyskać dwóch stronników 7/7, których możesz dodatkowo łączyć przy pomocy Magnetyzmy.
  3. Bomby - W talii znajdziesz stronników, którzy przyzywają dodatkowe bomby, jak Bombotron i Hukmajster Flarek. Każda z tych bomb wyrządza 2 punkty obrażeń na portret przeciwnika. Bomby możesz zdetonować za pomocą Mchlaka, Specjalistki ds. fajerwerków, Wyrzutni Rakiet lub gdy uda Ci się je rozbić o stronnika przeciwnika.
Podobało się?

0

Hearthstone

11 marca 2014

PC Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne
2013-12-10
15:14

zanonimizowany794081 Generał

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim. Opcjonalnie możesz też wybrać Huntera, Maga albo Warlock-a jeśli chcesz po prostu większość wygrywać. Jeżeli chcesz przegrywać i tracić czas wybierz, którąkolwiek z pozostałych postaci (dla masochistów i fanów np. Dark Souls polecam znerfionego Rogala). Tak właśnie wygląda balans w tej grze. :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-12-10
15:17

Bart2233 Senator

Bart2233
😁

<--Widać że się znasz

Gram przeciwko priestowi? Uuuu na pewno wygram jak wystawie tego stronnika 8/8 z którym nie będę miał sobie poradzić po mind control.

Komentarz: Bart2233
2013-12-10
16:39

Minas Morgul Legend

Minas Morgul

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.

No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).

P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.

Komentarz: Minas Morgul
2013-12-10
17:08

Gonsiur Legend

Gonsiur

[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.

Komentarz: Gonsiur
2013-12-10
18:40

dzid3c Pretorianin

dzid3c

@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p

Komentarz: dzid3c
2013-12-10
18:43

zanonimizowany794081 Generał

@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować

Komentarz: zanonimizowany794081
2020-07-14
08:01

dnetsky Junior

Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)

Komentarz: dnetsky

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl