Hearthstone Popioły Rubieży: Łowca - dobra talia
Aktualizacja:
W niniejszym rozdziale poradnika przedstawiono proponowane talie dostosowane do rozszerzenia Popioły Rubieży dla Łowcy - klasy postaci w Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie agresywne i midrange, które pozwalają na wyrządzanie ogromnych obrażeń na portret przeciwnika. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.

Łowcy to niezwykli myśliwi, którzy potrafią bezszelestnie poruszać się po każdym terenie i zastawiać na wrogów zmyślne pułapki - wybuchające, dezorientujące, zamrażające, a nawet przyzywające dodatkowe stworzenia. Łowcy do perfekcji opanowali sztukę posługiwania się łukiem, dlatego z zabójczą precyzją ostrzeliwują swoich wrogów nawet z najdalszej odległości i wyrządzają przy tym dotkliwe obrażenia. Warto także wspomnieć, że Łowcy jako jedyni mają możliwość posługiwania się dwoma broniami na raz przez co w jednej turze mogą wyprowadzić atak z broni białej i posłać w kierunku przeciwnika celną strzałę. W trakcie walki Łowcy korzystają z pomocy różnego rodzaju bestii, które strzegą ich za wszelką cenę.
Łowca - Rexxar Tropiciel
Przedstawiona poniżej talia dla klasy Łowcy z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Popioły Rubieży. Talia zalicza się do kategorii agresywnej dzięki czemu w krótkim czasie będziesz mógł wyrządzić ogromną ilość obrażeń na portret przeciwnika i zakończyć cały pojedynek nawet w kilka tur! W proponowanej talii znalazło się kilka zupełnie nowych kart, jak Pomysłowość Szperacza i Taktyka Stadna.

Prezentowana talia Łowcy bazuje na jednostkach i zaklęciach o niskim koszcie Many dzięki czemu od samego początku pojedynku Gracz może wyrządzać presję na przeciwniku. W decku Łowcy znalazło się także kilku stronników z Agonią.
Karty neutralne | Karty klasowe |
(1)Płomienna Magini x2 (1)Trędowaty Gnom x2 (2)Pustynny Komandos x2 | (1)Krasnoludzki Strzelec x2 (1)Tajemny Strzał x2 (1)Toksyczne Wsparcie x2 (1)Tropienie x2 (2)Pomysłowość Szperacza x2 (2)Taktyka Stadna x2 (2)Tropiciel Fazowy x2 (2)Wybuchowa Pułapka x2 (3)Orli Róg x2 (3)Rozkaz Zabicia x2 (3)Spuścić Psy x2 (3)Zwierzęcy Towarzysz x2 |
Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:
AAECAR8AD6gCtQPJBJIF7QaXCNsJ/gzzpwP5rgP7rwP8rwOFsAOkuQP/ugMA
- Pułapki (Sekrety) - zasady działania
- Zadanie Poboczne - zasady działania
- Agonia - zasady działania
- Mulligan - odpowiednia selekcja kart
- Defensywa
- Ofensywa
Pułapki (Sekrety) - zasady działania
Sekrety to niezwykle silne zaklęcia, które wprowadzają nie lada zamęt w trakcie tury przeciwnika. W większości przypadków przeciwnik nie zorientuje się, jaki Sekret został zagrany dopóki go nie aktywuje.

Wraz z kolejnymi rozszerzeniami do gry Hearthstone wprowadzane są coraz to nowe Sekrety przez co przeciwnik zmuszony jest zgadywać jaką pułapką dysponuje przeciwnik lub po kolei sprawdzać wszystkie możliwe kombinacje. W prezentowanej talii znalazło się miejsce dla dwóch Sekretów: Wybuchowa Pułapka oraz Taktyka Stadna.
- Wybuchowa Pułapka - pułapka aktywuje się w momencie, gdy Twój Bohater zostanie zaatakowany i wyrządza 2 punkty obrażeń wszystkim wrogom (również portretowi przeciwnika);
- Taktyka Stadna - pułapka aktywuje się w momencie, gdy któryś z Twoich stronników zostanie zaatakowany i przyzywa jego kopię o statystykach 3/3.
Zadanie Poboczne - zasady działania
Zadanie Poboczne to słowo kluczowe, które zostało wprowadzone do gry Hearthstone w rozszerzeniu Wejście Smoków. W odróżnieniu od znacznie trudniejszych do wykonania Legendarnych Zadań, Zadania Poboczne stawiają przed Graczem zdecydowanie łatwiejsze do osiągnięcia cele, które mogą wpasować się w różne style gry.

Karty z Zadaniami Pobocznymi posiadają różne efekty, w zależności od klasy postaci. W opisywanej talii Łowcy znalazło się miejsce dla dwóch kopii karty Toksyczne Wsparcie. Aby uzyskać nagrodę za Zadanie Poboczne i przyzwać 3 Trędowate Gnomy Gracz musi użyć mocy specjalnej Bohatera 3 razy. Po przyzwaniu trzech jednostek z efektem Agonii przeciwnik musi podjąć trudną decyzję - wyeliminować te jednostki i od razu otrzymać 6 punktów obrażeń, czy zostawić je przy życiu do następnej tury i walczyć o przetrwanie.
Agonia - zasady działania
Agonia to jedno ze słów kluczowych w grze Hearthstone, które aktywuje swój efekt w momencie śmierci stronnika. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że jedyną skuteczną formą walki z efektem Agonii jest jej Wyciszenie.

W grze Hearthstone można znaleźć wiele kart z efektem Agonii. Niektóre z nich pozwalają na dobranie dodatkowych kart lub wyrządzenie określonej ilości obrażeń obszarowych, a nawet całkowite zniszczenie losowego stronnika przeciwnika. W prezentowanej talii Łowcy skupiono się na takich efektach Agonii, które wyrządzają bezpośrednie obrażenia na portret przeciwnika.
- Trędowaty Gnom - jednostka za 1 punkt Many o statystykach 1/1, która po śmierci wyrządza 2 punkty obrażeń wrogiemu Bohaterowi;
- Pustynny Komandos - jednostka za 2 punkty Many o statystykach 2/1, która po śmierci wyrządza 3 punkty obrażeń wrogiemu Bohaterowi.
Mulligan - odpowiednia selekcja kart
Każdy pojedynek w Hearthstone zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.

- Wysoki priorytet - Toksyczne Wsparcie, Płomienna Magini, Tropiciel Fazowy. Na początku może przydać się także Krasnoludzki Strzelec.
- Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Zwierzęcego Towarzysza lub Pomysłowość Szperacza.
Defensywa
Defensywa nie jest najmocniejszą stroną prezentowanej talii więc na próżno szukać tutaj stronników z dużą ilością zdrowia lub Prowokacją. Twoją główną linią defensywną są Pułapki lub Orli Róg, którego możesz użyć do eliminacji wrogich stronników.

- Wybuchowa Pułapka - pułapka aktywuje się w momencie, gdy Twój Bohater zostanie zaatakowany i wyrządza 2 punkty obrażeń wszystkim wrogom (również portretowi przeciwnika);
- Taktyka Stadna - pułapka aktywuje się w momencie, gdy któryś z Twoich stronników zostanie zaatakowany i przyzywa jego kopię o statystykach 3/3;
- Orli Róg - broń, która posiada statystyki 3/2 i dodatkowo zyskuje 1 ładunek za każdym razem, gdy któryś z Sekretów Gracza zostanie aktywowany.
Ofensywa
Ofensywa jest bez wątpienia najmocniejszą stroną omawianej talii Łowcy. Jednostki o niskim koszcie Many można wprowadzać do gry od samego początku pojedynku i od razu zacząć atakować na portret przeciwnika.

Należy także zaznaczyć fakt, że ogromną ilość obrażeń mogą wyrządzić jednostki z Agonią oraz moc specjalna Bohatera. Do dyspozycji Gracza jest także potężne zaklęcie Rozkaz Zabicia oraz broń Orli Róg.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany794081 Generał
Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim. Opcjonalnie możesz też wybrać Huntera, Maga albo Warlock-a jeśli chcesz po prostu większość wygrywać. Jeżeli chcesz przegrywać i tracić czas wybierz, którąkolwiek z pozostałych postaci (dla masochistów i fanów np. Dark Souls polecam znerfionego Rogala). Tak właśnie wygląda balans w tej grze. :D
Bart2233 Senator
<--Widać że się znasz
Gram przeciwko priestowi? Uuuu na pewno wygram jak wystawie tego stronnika 8/8 z którym nie będę miał sobie poradzić po mind control.
Minas Morgul Legend
Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.
No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).
P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.
Gonsiur Legend
[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.
dzid3c Pretorianin
@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p
zanonimizowany794081 Generał
@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować
dnetsky Junior
Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
