Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mag | Bohaterowie w Hearthstone poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft

Mag

Bohater: Jaina Proudmoore - Mag | Bohaterowie w Hearthstone - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Bohater: Jaina Proudmoore

Moc specjalna: Ognisty pocisk - Zadaj 1 pkt. obrażeń

Wyjątkowy atut: Zaklęcia oraz karty ze zdolnością Sekret

Mag jest klasą o dużym potencjale ofensywnym i bardzo dobrej kontroli pola walki. Jego głównym atutem jest szeroka gama karta zaklęć i jednostek wzmacniających rzucane czary. Braki w defensywnych jednostkach, nadrabia dużą ilością kart ze zdolnością Sekret oraz zaklęciami kontrolującymi jednostki przeciwnika.

Moc specjalna maga, to Ognisty pocisk. Dzięki niej, gracz może zadać 1 pkt. obrażeń dowolnej jednostce lub bohaterowi. Możliwym jest również obranie za cel własnych jednostek, co świetnie współgra ze zdolnością Szału, pozwalając ją aktywować przed wykonaniem ataku daną jednostką. Ognisty pocisk można wzmocnić do 2 pkt. obrażeń jeśli na stole znajduje się Upadły Bohater (2).

Główną siła każdej talii Maga, są jego karty zaklęć. Większość zaklęć skupia się na zadawaniu wysokich obrażeń, jak np. Kula ognia (6) czy Pirowybuch (10), zadający aż 10 pkt. obrażeń. Klasa posiada również bardzo potężne zaklęcia obszarowe, jak Zamieć (6) lub Fala Płomieni (7), oraz większość kart ze zdolnością Zamrożenia, jak np. Stożek Zimna (3) czy Rozbłysk Mrozu (3). Kolejną możliwość eliminowania jednostek przeciwnika daje stronnik Żarzyciel (3), który będzie posyłał po 2 dodatkowe pociski zadające 1 pkt. obrażeń za każdym razem gdy Twój bohater użyje jakiegoś czaru. Strategia ta świetnie sprawdza się w taliach typu Tempo, bazujących na minionach o niskim koszcie i dużej ilości czarów.

Ostatnim z atutów Maga, są karty ze zdolnością Sekret. Tylko trzy klasy mają dostęp do tej zdolności i każda posiada bardzo przydatne efekty oraz pomaga w kontrolowaniu przebiegu pojedynku. Wszystkie karty Sekretu Maga, kosztują 3 pkt. many, oferując jednak najmocniejsze efekty z tej zdolności.

Zalety

Wady

+ Duże zdolności ofensywne

+ Potężne karty zaklęć

+ Dobra kontrola pola walki

+ Mocne karty Sekretu

- Stosunkowo słaba obrona

- Brak mocnych kart wzmacniających i uzdrawiających

Przykładowe karty: Uczennica czarownika (2), Lodowa bariera (3), Tajemny intelekt (3).