Hearthstone: Nowe umiejętności Projekt Hukatomba

Omega, Magnetyzm oraz Projekty to nowe umiejętności wprowadzone w DLC do Hearthstone Projekt Hukatomba.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dodatek do Hearthstone - Projekt Hukatomba - wprowadza kilka nowych umiejętności i mechanik, które znacząco wpływają na rozgrywkę. Poniżej przedstawiamy spis tych umiejętności - proponujemy dokładne zapoznanie się z nimi, aby gra w Hearthstone Projekt Hukatomba przebiegała bez niepotrzebnych problemów.

Omega

Omega jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba - Nowe umiejętności w Hearthstone Projekt Hukatomba | Hearthstone - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Omega jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty posiadające zdolność Omega mogą wykorzystać swoją potężną zdolność pod warunkiem, że zostaną zagrane w momencie, gdy Gracz dysponuje 10 kryształami many. W innym przypadku stają się zwykłym stronnikiem. Przykładowo, karta Szamana widoczna na powyższym obrazku sprawi, że wszystkie zaklęcia zagrane w danej turze będą posiadać zdolność Wyssania życia.

Porady:

  1. Karty posiadające zdolność Omega pokazują swój prawdziwy potencjał dopiero w późniejszej fazie meczu dlatego też nie pasują do każdej talii. Zanim wcielisz te karty do swojej talii zastanów się, czy w ogóle będziesz w stanie z nich skorzystać.

Magnetyzm

Magnetyzm jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba - Nowe umiejętności w Hearthstone Projekt Hukatomba | Hearthstone - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Magnetyzm jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty posiadające zdolność Magnetyzmu mogą być łączone z innymi Mechami posiadającymi tą samą zdolność. Można dzięki temu wzmocnić ich punkty ataku, zdrowia oraz zdolności, tworząc w ten sposób przerażające roboty. Przykładowo, karta Łowcy widoczna na powyższym obrazku może połączyć się z innym Mechem dodając mu +2/2 i dodatkową zdolność Agonii.

Porady:

  1. Karty z Magnetyzmem musza być zagrywane po lewej stronie innego Mecha, aby roboty mogły się połączyć.
  2. Zanim użyjesz karty z Magnetyzmem zastanów się, czy uzyskasz w ten sposób zadowalającą fuzję statystyk i zdolności. W innym wypadku zagraj kartę z prawej strony stołu, aby nie aktywować zdolności Magnetyzmu.

Projekty

Projekt jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba - Nowe umiejętności w Hearthstone Projekt Hukatomba | Hearthstone - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Projekt jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty Projekty należą do grupy zaklęć, które dodają pewną premię obu Graczom. W grze Hearthstone dostępnych jest kilka wariantów Projektów, które wywołują odpowiedni efekt. Przykładowo, karta Druida za 1 punkt many przydziela obu Graczom aż 2 kryształy many.

Porady:

  1. Kluczem do sukcesu w trakcie zagrywania tych kart jest odpowiednie ich wykorzystanie, aby samemu zyskać przewagę nad przeciwnikiem, a nie pogrzebać własnych szans na wygraną.
  2. Projekty nie pasują do każdej talii także dobrze się zastanów, zanim umieścisz je we własnej talii.

Hearthstone

11 marca 2014

PC Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne
2013-12-10
15:14

zanonimizowany794081 Generał

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim. Opcjonalnie możesz też wybrać Huntera, Maga albo Warlock-a jeśli chcesz po prostu większość wygrywać. Jeżeli chcesz przegrywać i tracić czas wybierz, którąkolwiek z pozostałych postaci (dla masochistów i fanów np. Dark Souls polecam znerfionego Rogala). Tak właśnie wygląda balans w tej grze. :D

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-12-10
15:17

Bart2233 Senator

Bart2233
😁

<--Widać że się znasz

Gram przeciwko priestowi? Uuuu na pewno wygram jak wystawie tego stronnika 8/8 z którym nie będę miał sobie poradzić po mind control.

Komentarz: Bart2233
2013-12-10
16:39

Minas Morgul Legend

Minas Morgul

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.

No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).

P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.

Komentarz: Minas Morgul
2013-12-10
17:08

Gonsiur Legend

Gonsiur

[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.

Komentarz: Gonsiur
2013-12-10
18:40

dzid3c Pretorianin

dzid3c

@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p

Komentarz: dzid3c
2013-12-10
18:43

zanonimizowany794081 Generał

@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować

Komentarz: zanonimizowany794081
2020-07-14
08:01

dnetsky Junior

Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)

Komentarz: dnetsky

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl