Nowe umiejętności w Hearthstone Projekt Hukatomba | Hearthstone
Omega, Magnetyzm oraz Projekty to nowe umiejętności wprowadzone w DLC do Hearthstone Projekt Hukatomba.
Aktualizacja:
Dodatek do Hearthstone - Projekt Hukatomba - wprowadza kilka nowych umiejętności i mechanik, które znacząco wpływają na rozgrywkę. Poniżej przedstawiamy spis tych umiejętności - proponujemy dokładne zapoznanie się z nimi, aby gra w Hearthstone Projekt Hukatomba przebiegała bez niepotrzebnych problemów.
Omega

Omega jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty posiadające zdolność Omega mogą wykorzystać swoją potężną zdolność pod warunkiem, że zostaną zagrane w momencie, gdy Gracz dysponuje 10 kryształami many. W innym przypadku stają się zwykłym stronnikiem. Przykładowo, karta Szamana widoczna na powyższym obrazku sprawi, że wszystkie zaklęcia zagrane w danej turze będą posiadać zdolność Wyssania życia.
Porady:
- Karty posiadające zdolność Omega pokazują swój prawdziwy potencjał dopiero w późniejszej fazie meczu dlatego też nie pasują do każdej talii. Zanim wcielisz te karty do swojej talii zastanów się, czy w ogóle będziesz w stanie z nich skorzystać.
Magnetyzm

Magnetyzm jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty posiadające zdolność Magnetyzmu mogą być łączone z innymi Mechami posiadającymi tą samą zdolność. Można dzięki temu wzmocnić ich punkty ataku, zdrowia oraz zdolności, tworząc w ten sposób przerażające roboty. Przykładowo, karta Łowcy widoczna na powyższym obrazku może połączyć się z innym Mechem dodając mu +2/2 i dodatkową zdolność Agonii.
Porady:
- Karty z Magnetyzmem musza być zagrywane po lewej stronie innego Mecha, aby roboty mogły się połączyć.
- Zanim użyjesz karty z Magnetyzmem zastanów się, czy uzyskasz w ten sposób zadowalającą fuzję statystyk i zdolności. W innym wypadku zagraj kartę z prawej strony stołu, aby nie aktywować zdolności Magnetyzmu.
Projekty

Projekt jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty Projekty należą do grupy zaklęć, które dodają pewną premię obu Graczom. W grze Hearthstone dostępnych jest kilka wariantów Projektów, które wywołują odpowiedni efekt. Przykładowo, karta Druida za 1 punkt many przydziela obu Graczom aż 2 kryształy many.
Porady:
- Kluczem do sukcesu w trakcie zagrywania tych kart jest odpowiednie ich wykorzystanie, aby samemu zyskać przewagę nad przeciwnikiem, a nie pogrzebać własnych szans na wygraną.
- Projekty nie pasują do każdej talii także dobrze się zastanów, zanim umieścisz je we własnej talii.
0
Komentarze czytelników
Minas Morgul Legend

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.
No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).
P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.
Gonsiur Legend

[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.
dzid3c Pretorianin

@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p
zanonimizowany794081 Generał
@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować
dnetsky Junior
Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.