Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tajne laboratorium w Hearthstone - wyzwania Laboratorium wyzwań poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft

Tajne laboratorium to ostatnie pomieszczenie w przygodzie Laboratorium wyzwań - Tajne laboratorium w Hearthstone - wyzwania Laboratorium wyzwań - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Tajne laboratorium to ostatnie pomieszczenie w przygodzie Laboratorium wyzwań. Spotkasz tutaj finałowego Bossa - Dr. Huka, który przygotował dla Ciebie kilka wyzwań dla każdego typu wcześniejszych laboratoriów: Śmierć, Lustro, Czyszczenie i Przetrwanie. Wyzwania z którymi będziesz musiał się tutaj zmierzyć to najtrudniejsze zagadki, jakie udało się opracować temu szalonemu naukowcowi. Gdy uda Ci się przejść przez wszystkie wyzwania Dr. Huka, otrzymasz nowy rewers kart w Hearthstone - Hukatomba! Aby ułatwić Ci to zadanie przygotowaliśmy gotowe rozwiązania dla wszystkich wyzwań wymyślonych przez Dr. Huka. Kieruj się naszymi wskazówkami, a na pewno uda Ci się wyjść zwycięsko z tej przygody i zdobyć nowy rewers kart w Hearthstone.

Rozwal Doktora Huka

Pierwsze wyzwania Dr - Tajne laboratorium w Hearthstone - wyzwania Laboratorium wyzwań - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Pierwsze wyzwania Dr. Huka zaliczają się do kategorii Śmierci. Twoim zadaniem będzie zlikwidować portret przeciwnika. W niniejszym rozdziale znajdziesz rozwiązania wszystkich wyzwań, którym będziesz musiał stawić czoła w tym pomieszczeniu. Staraj się uważnie wykonywać wszystkie instrukcje ponieważ odpowiednia kolejność zagrywania kart może być niezwykle istotna.

Wyzwanie #1 - Rrrrrozwalmy tę budę

  1. Zagraj Superżołnierza, Rozjuszonego Berserkera, użyj Ognisty Wojenny Topór po czym zagraj dwie kopie Straszliwego Korsarza (dokładnie w takiej kolejności).
  2. Dwoma Straszliwymi Korsarzami zaatakuj Śluzożera.
  3. Jednym z Ponurych Klientów zlikwiduj Szlam.
  4. Zagraj Młyniec.
  5. Użyj Łomotu na Ponurym Kliencie 3/3.
  6. Zaatakuj wszystkimi stronnikami i własną bronią na portret przeciwnika.

Wyzwanie #2 - Ziemniak zagłady

  1. Zagraj Dzikiego Piromantę.
  2. Użyj Słowo Mocy: Macki na Dzikim Piromancie.
  3. Zagraj Krąg Uzdrawiania.
  4. Użyj Doładowania.
  5. Użyj Świętego Ciosu na Gorącym Ziemniaku.
  6. Zagraj Nauczycielkę Purpurowych.
  7. Zagraj dwie kopie Zbezczeszczenia.

Wyzwanie #3 - Zbytnia gorliwość

  1. Zagraj Słowo Mocy: Tarcza na stronniku przeciwnika.
  2. Użyj Rekrutera z Laboratorium na własnej Gorliwej Kapłance.
  3. Zagraj Dzikiego Piromantę.
  4. Zagraj Elfią Łuczniczkę i strzel w Rekrutera z Laboratorium.
  5. Zagraj Akumulator.
  6. Zagraj Grzybowego Zaklinacza, aby wyciągnąć z talii trzy Gorliwe Kapłanki.
  7. Zagraj trzy Gorliwe Kapłanki.
  8. Zagraj Łączone Uzdrowienie na którymkolwiek z własnych stronników.
  9. Zagraj Podmianę.
  10. Zagraj Podstęp na własnym stronniku.
  11. Zagraj Krąg Uzdrawiania.

Wyzwanie #4 - Niewystarczająca gorliwość

  1. Zagraj Reporterkę na Tropie i użyj jej zdolności na Gorliwej Kapłance.
  2. Zagraj Elfią Łuczniczkę i strzel w któregoś ze stronników.
  3. Użyj Słowo Mocy: Tarcza na Elfiej Łuczniczce.
  4. Zagraj Gorliwą Kapłankę.
  5. Użyj mocy specjalnej Bohatera, aby uleczyć rannego stronnika i dobrać dwie karty.
  6. Zagraj Gorliwą Kapłankę.
  7. Użyj Akumulatora.
  8. Zagraj Podmianę.
  9. Zagraj Dzikiego Piromantę.
  10. Użyj Podstępu na własnej Gorliwej Kapłance.
  11. Zagraj Grzybowego Zaklinacza.
  12. Użyj Łączonego Uzdrowienia na Reporterce na Tropie.
  13. Zagraj Krąg Uzdrawiania.

Podrób Doktora Huka

Drugie wyzwania Dr - Tajne laboratorium w Hearthstone - wyzwania Laboratorium wyzwań - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Drugie wyzwania Dr. Huka zaliczają się do kategorii Lutro. Twoim zadaniem będzie dokładne odzwierciedlenie pola bitwy Bossa. W niniejszym rozdziale znajdziesz rozwiązania wszystkich wyzwań, którym będziesz musiał stawić czoła w tym pomieszczeniu. Staraj się uważnie wykonywać wszystkie instrukcje ponieważ odpowiednia kolejność zagrywania kart może być niezwykle istotna.

Wyzwanie #1 - Okrutne dusze

  1. Zagraj Księcia Taldarama i użyj jego zdolności, aby skopiować Plugastwo.
  2. Zagraj Porywacza i użyj jego zdolności na Morskim Olbrzymie.
  3. Porywaczem zaatakuj w Plugastwo.
  4. Plugastwem zaatakuj Worgena Cwaniaka.
  5. Okrutną Dinomantką zaatakuj w jednego z dwóch Morskich Olbrzymów.
  6. Wykończ ostatniego Morskiego Olbrzyma przy pomocy Ognia Duszy.

Wyzwanie #2 - Jazda na fali

  1. Arcybiskupem Benedyktem zaatakuj któregokolwiek ze stronników przeciwnika, aby aktywować Zamrażającą Pułapkę. Stronnik wróci do Twojej ręki.
  2. Użyj Intuicji Arcymaga.
  3. Użyj Cyklu Życia na Ultrazaurze.
  4. Zaatakuj Chciwego Smoka przy użyciu Zbieracza Wyłupów i Promieniejącego Żywiołaka.
  5. Zagraj Monetę.
  6. Zagraj Arcybiskupa Benedykta, aby aktywować sekret Lustrzany Byt.
  7. Lodowym Furiatem zaatakuj Zbieracza Łupów.
  8. Użyj Uzdrawiającej Fali na Ultrazaurze.
  9. Kapłanką Auchenaiów zaatakuj Ryzykancką Rakieterkę

Wyzwanie #3 - Powitanie ciemności

  1. Zagraj Intuicję Arcymaga.
  2. Zagraj Buty Szybkości.
  3. Użyj Toksycznej Strzały na Straszliwym Krecie.
  4. Użyj Zdrady na Straszliwym Krecie.
  5. Użyj mocy specjalnej Bohatera, aby zlikwidować Straszliwego Kreta.
  6. Zagraj Zniknięcie.
  7. Zagraj Rabunkowe Rękawice.
  8. Zagraj Młodszą Inżynier.
  9. Zagraj Beztwarzowego Manipulatora i skopiuj Ciemność.
  10. Użyj Neutralizacji na Młodszej Inżynier.

Wyzwanie #4 - Promień pożogi

  1. Użyj Szaleństwa Cieni na Glindzie Kruczoskórej.
  2. Zagraj Księcia Taldarama i użyj jego zdolności, aby skopiować Avianę.
  3. Zagraj kolejnego Księcia Taldarama, którego otrzymałeś ze zdolności Echo i skopiuj Mal'Ganisa.
  4. Powtórz powyższy krok. Mal'Ganis powinien mieć teraz statystyki 13/11.
  5. Zagraj Kuna, Zapomnianego Króla i odnów kryształy many.
  6. Zagraj Promień Pożogi.

Wyczyść Doktora Huka

Drugie wyzwania Dr - Tajne laboratorium w Hearthstone - wyzwania Laboratorium wyzwań - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Drugie wyzwania Dr. Huka zaliczają się do kategorii Czyszczenie. Twoim zadaniem będzie wyczyszczenie planszy ze wszystkich stronników. W niniejszym rozdziale znajdziesz rozwiązania wszystkich wyzwań, którym będziesz musiał stawić czoła w tym pomieszczeniu. Staraj się uważnie wykonywać wszystkie instrukcje ponieważ odpowiednia kolejność zagrywania kart może być niezwykle istotna.

Wyzwanie #1 - Duszna burza

  1. Zagraj dwie kopie Promieniejącego Żywiołaka i Obiekt Testowy.
  2. Użyj Koszmaru na Jawie na Obiekcie Testowym.
  3. Użyj Zakręcenia na Obiekcie Testowym o statystykach 0/1.
  4. Użyj Koszmaru na Jawie na Transformatorze Gelbina.
  5. Użyj Zakręcenia na Promieniejącym Żywiołaku.
  6. Użyj Świętego Ciosu, aby zlikwidować Obiekt Testowy.
  7. Użyj Słowo Cienia: Ból na Promieniejącym Żywiołaku o statystykach 2/3.
  8. Użyj Świętego Ciosu na Opętanym Kmieciu. Jeśli nie ma tej jednostki na planszy, użyj zaklęcia na jednej z Bestii Cienia.
  9. Użyj Świętego Ciosu na jednym z dwóch Transformatorów Gelbina.
  10. Użyj Świętego Ciosu na Promieniejącym Żywiołaku 3/2.
  11. Użyj ostatniego Świętego Ciosu na Transformatorze Gelbina.

Wyzwanie #2 - Metoda termowtyka

  1. Zagraj Tundrowego Nosorożca.
  2. Jedną z Hydr Jaskiniowych zaatakuj środkowego Mechinżyniera Termowtyka.
  3. Jedną z Młodszych Inżynier zaatakuj środkowego Mechinżyniera Termowtyka.
  4. Kolejną Młodszą Inżynier zaatakuj Mechinżyniera Termowtyka po prawej stronie planszy.
  5. Użyj Furii Wichru na jednej z Hydr Jaskiniowych, a następnie zaatakuj tym stronnikiem Trędowatego Gnoma znajdującego się pomiędzy środkowym i prawym Mechinżynierem Termowtykiem. Drugi atak wyprowadź na Mechinżyniera Termowtyka z prawej strony planszy.
  6. Użyj drugiej Furii Wichru na pozostałej Hydrze Jaskiniowej, a następnie zaatakuj tym stronnikiem Trędowatego Gnoma znajdującego się tuż obok Mechinżyniera Termowtyka. Drugi atak wyprowadź na Mechinżyniera Termowtyka.
  7. Tundrowym Nosorożcem zaatakuj Mechinżyniera Termowtyka.
  8. Młodszą Inżynier zaatakuj ostatniego Trędowatego Gnoma.

Wyzwanie #3 - Wielkie badania

  1. Zagraj Promieniejącego Żywiołaka.
  2. Zagraj Koszmar na Jawie na jednym z Obiektów Testowych.
  3. Za pomocą Słowa Cienia: Ból zlikwiduj Obiekt Testowy o statystykach 0/1.
  4. Użyj Wewnętrznego Żaru na Promieniejącym Żywiołaku.
  5. Użyj kolejnego Koszmaru na Jawie na tym samym Obiekcie Testowym, co ostatnio. Jeśli nie możesz go rozpoznać, najedź myszką na stronnika i szukaj informacji "Zachowane dane".
  6. Za pomocą Słowa Cienia: Ból zlikwiduj Obiekt Testowy o statystykach 0/1.
  7. Użyj Koszmaru na Jawie na Promieniejącym Żywiołaku.
  8. Użyj Słowo Cienia: Ból, aby zlikwidować wszystkie Obiekty Testowe poza jednym, który przechowuje dane. Po użyciu jednego zaklęcia i zlikwidowaniu stronnika, zaklęcie powróci do Twojej ręki.
  9. Zagraj Akumulator.
  10. Użyj Boskiego Ducha i Koszmaru na Jawie na Obiekcie Testowym.
  11. Za pomocą Słowa Cienia: Ból zlikwiduj Obiekt Testowy o statystykach 0/1.
  12. Zagraj Kobolda Geomantę i Sierżant Sally.
  13. Użyj Boskiego Ducha na Sierżant Sally.
  14. Użyj dwóch Koszmarów na Jawie na Koboldzie Geomancie.
  15. Użyj Słowo Cienia: Ból na Obiekcie Testowym.
  16. Użyj Boskiego Ducha na Sierżant Sally.
  17. Zagraj Zamęt.
  18. Użyj Koszmaru na Jawie na Sierżant Sally.
  19. Zagraj Duchowy Bicz.

Wyzwanie #4 - Uczennica czarnoksiężnika

  1. Użyj Demonicznego Ognia na Ultrazaurze.
  2. Zagraj Czychającego w Fosie po prawej stronie planszy i pochłoń własnego Dzikiego Piromantę.
  3. Zagraj Tajemną Anomalię z lewej strony planszy.
  4. Użyj Demonicznego Ognia na Nefrytowym Golemie.
  5. Zagraj Szczurołapa z lewej strony planszy i użyj jego zdolności na Potężnym Strażniku Zagłady.
  6. Użyj Mikstury Krwistej Furii na Portalu Przywołania.
  7. Zagraj Postrach Pustki z prawej strony Czychającego w Fosie.
  8. Zagraj Zbezczeszczenie.

Przeżyj Doktora Huka

Drugie wyzwania Dr - Tajne laboratorium w Hearthstone - wyzwania Laboratorium wyzwań - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Drugie wyzwania Dr. Huka zaliczają się do kategorii PRzetrwanie. Twoim zadaniem będzie przetrwanie ataku specjalnego Bossa. W niniejszym rozdziale znajdziesz rozwiązania wszystkich wyzwań, którym będziesz musiał stawić czoła w tym pomieszczeniu. Staraj się uważnie wykonywać wszystkie instrukcje ponieważ odpowiednia kolejność zagrywania kart może być niezwykle istotna.

Wyzwanie #1 - Mal'Ganis i ja

  1. Zagraj Szalonego Alchemika i użyj jego zdolności na Wieżyczce Strażniczej.
  2. Zagraj Pokątnego Konsyliarza.
  3. Zagraj Represor Dusz.
  4. Zagraj Szczurołapa i użyj jego zdolności na Represorze Dusz.

Wyzwanie #2 - Dobrze się dzielić

  1. Zagraj Wiedziciela Cho.
  2. Zagraj Gorgonę Zolę i użyj jej zdolności na Wiedzicielu Cho.
  3. Zagraj kolejnego Wiedziciela Cho.
  4. Zagraj Zakazanego Pradrzewca.
  5. Zagraj Akumulator.
  6. Zagraj Znak Lotosu.
  7. Użyj Ziemnych Łusek na Zakazanym Pradrzewcu.
  8. Zagraj Azalinę, Złodziejkę Dusz.
  9. Zagraj Akumulator.
  10. Zagraj dwukrotnie Znak Lotosu.
  11. Użyj dwóch kopii Ziemnych Łusek na Zakazanym Pradrzewcu.

Wyzwanie #3 - Droga ku zwycięstwu

  1. Zagraj Dębowe Przyzwanie.
  2. Zagraj Ziliaxa po lewej stronie Stalowego Furiata.
  3. Użyj Przerdzewiałego Klaksonu na Wieżyczce Strażniczej.
  4. Stalowym Furiatem zaatakuj Wieżyczkę Strażniczą.
  5. Zagraj Opancerzonego Szabrownika.
  6. Użyj Ziemnych Łusek na Stalowym Furiacie.
  7. Zagraj Rozdroże, aby uzyskać 12 punktów pancerza.

Wyzwanie #4 - Zagłada dla wszystkich!

  1. Użyj Portalu Fazowania na Mal'Ganisie.
  2. Użyj dwóch kopii Paktu Ofiarnego na Żałosnych Chochlikach.
  3. Zagraj Demoniczne Badania.
  4. Zagraj ZAGŁADĘ!
  5. Zagraj Wiedźmiego Chochlika i Represor Dusz.
  6. Zagraj Żarłoczny Sześcian i pochłoń Represor Dusz, aby zagrać Pana Pustki.
  7. Użyj Mrocznego Paktu na Panu Pustki.
  8. Zagraj ZAGŁADĘ!
  9. Zagraj Płomiennego Chochlika z lewej strony planszy.
  10. Zagraj Postrach Pustki pomiędzy dwoma Represorami Dusz.

Wyzwanie #5 - Naśladowcy

  1. Zagraj Czerwonego Żmija Many.
  2. Zagraj Iksylida, Pana Grzybni.
  3. Zagraj Akumulator.
  4. Zagraj Dżinna Zefirów.
  5. Zagraj Dziki Ryk.
  6. Użyj mocy specjalnej Bohatera.
  7. Zagraj kolejny Akumulator.
  8. Zagraj Szlamolejcę pomiędzy dwoma Dżinami Zefirów.
  9. Użyj Ziemnych Łusek na Czerwonym Żmiju Many.

Wyzwanie #6 - Porost grzybni

  1. Zagraj Wybuchową Owcę.
  2. Zagraj Iksylida, Pana Grzybni.
  3. Użyj Korowej Skóry na Iksylidzie, Panu Grzybni.
  4. Użyj mocy specjalnej Bohatera.
  5. Zagraj Akumulator.
  6. Zagraj Umbrę, Pieśniarkę Duchów.
  7. Zagraj Panią Mikstur.
  8. Zagraj Laleczkę Voodoo i użyj jej zdolności na Wybuchowej Owcy.
  9. Zagraj Opancerzonego Żuka.