Rodzaje minionów w Hearthstone | Miniony, zaklęcia i bronie
Aktualizacja:
Rodzaje minionów
Normalne

Większość kart minionów nie należy do żadnej grupy. W działaniu nie różnią się niczym od pozostałych rodzajów, ale przez brak określonej grupy, nie współgrają w specjalnych kombinacjach niektórych klas, jak np. grupa Bestie z klasą Łowcy, czy Piraci z klasą Wojownika lub Łotra.
Przykładowe karty: Elfia łuczniczka (1), Wilczy jeździec (3), Ogr z Głazograbych (6).
Bestie

Bestię należą do drugiej najliczniejszej grupy. Wiele kart tego rodzaju, posiada niskie koszty przywołania, za to stosunkowo wysokie wartości ataku. Sprawia to, że grupa ta nadaje się wyśmienicie do talii stawiających na dużą ilość jednostek na stole. Dodatkowo, grupa idealnie współgra z wieloma umiejętnościami i specjalnymi kartami Łowcy.
Przykładowe karty: Grizli żelaznoskóry (3), Tygrys z Cierniodławów (5), Leśny wilk (1).
Demony

Demony znajdują się niemal wyłącznie w kartach Czarnoksiężnika i to z tą klasą najlepiej współgrają. Większość z nich posiada dosyć potężne statystyki przy małym koszcie przywołania, jednak równowagą dla takiego stanu rzeczy są często negatywne efekty, jak np. uszkodzenie bohatera.
Przykładowe karty: Płomienny chochlik (1), Sukkub (2), Przerażający infernal (6).
Mechy

Rodzaj minionów wprowadzony w dodatku Gobliny vs Gnomy. Kategoria Mechów obejmuje wszystkie rodzaje mechanicznych i robotycznych stronników, zarówno klasowych jak i neutralnych. To dosyć wszechstronna grupa, która zawiera na równi tanie oraz drogie miniony. Większość z nich posiada między sobą synergię, jak np. obniżenie kosztu przywołania, wzmocnienie statystyk lub otrzymanie Części zamiennych.
Przykładowe karty: Mikromaszyna (2), Pajęczy czołg (3), Załogowy podniebny golem (6).
Murloki

Murloki są drugą grupą preferującą ilość ponad jakość. Większość kart z tej grupy posiada niskie koszty przywołania. Do tego stosunkowo wysoki współczynnik ataku oraz duża ilość kart, czyni z tej grupy idealny materiał na kompletną talię.
Przykładowe karty: Wyrocznia Burych Łusek (1), Murlok brzegowiec (2), Nadmurlok (3).
Piraci

Piraci to kolejna grupa, na której z powodzeniem można oprzeć własną talię. Jako że większość z tych kart współgra w pewnym stopniu z kartami Broni, najlepiej nadają się do talii Wojownika oraz Łotra.
Przykładowe karty: Korsarz Krwawych Żagli (1), Grabieżca Krwawych Żagli (2), Kapitan Południowych Mórz (3).
Smoki

Smoki są ciekawą grupą o wysokich kosztach przywołania. Wszystkie posiadają specjalne zdolności oraz wysokie statystyki, a ponad połowa tej grupy to karty legendarne.
Przykładowe karty: Smokowiec zmierzchu (4), Lazurowy smokowiec (5), Alexstraza (9).
Totemy

Totemy to wyjątkowa grupa minionów, dostępna tylko dla klasy Szamana. Za wyjątkiem dwóch kart, wszystkie totemy przywoływane są przez specjalną umiejętność Szamana. Większość z nich pełni funkcję wspierającą i wzmacniającą pozostałe karty i nie posiada zdolności ataku.
Przykładowe karty: Totem ognistego języka (2), totem przypływu many (3), Leczniczy totem (1).
0
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - poradnik do gry
- Miniony, zaklęcia i bronie
- Informacje na karcie w Hearthstone | Miniony, zaklęcia i bronie
- Przyzywanie | Miniony, zaklęcia i bronie w Hearthstone
- Działania | Miniony, zaklęcia i bronie w Hearthstone
- Rodzaje minionów w Hearthstone | Miniony, zaklęcia i bronie
- Zaklęcia w Hearthstone | Miniony, zaklęcia i bronie
- Bronie w Hearthstone | Miniony, zaklęcia i bronie
- Miniony, zaklęcia i bronie
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Minas Morgul Legend

Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.
No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).
P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.
Gonsiur Legend

[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.
dzid3c Pretorianin

@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p
zanonimizowany794081 Generał
@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować
dnetsky Junior
Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.