Górny Rewir | Mroźny Tron w Hearthstone
Aktualizacja:
Górny Rewir to kolejnego skrzydło przygody w którym zmierzysz się z następnymi wysłannikami Króla Lisza. Po raz kolejny musisz wygrać 3 starcia, aby móc wziąć udział w finałowej rozgrywce w kolejnym skrzydle. Poniżej znajdziesz informacje, a także gotowe talie, które mogą pomóc w przejściu drugiego poziomu przygody.
Krwawa Królowa Lana'thel
Karty neutralne (12) | Karty Wojownika (18) |
Majtek z Południowych Mórz (1) x2 | Pierwszy mat N'Zotha (1) x2 |
Kaprawe Oczko (1) | Ulepszenie (1) x2 |
Grabieżca Krwawych Żagli (2) x2 | Heroiczny Cios (2) x2 |
Kapitan Południowych Mórz (3) x2 | Ognisty Wojenny Topór (2) x2 |
Korsarz Naga (4) x2 | Kultystka Krwawych Żagli (3) x2 |
Straszliwy korsarz (4) x2 | Rozjuszony Berserker (4) x2 |
Leeroy Jenkins (5) | Elita Kor'kronu (4) x2 |
Zabójczy Cios (4) x2 | |
Arkanitowy Rozpruwacz (5) x2 |
Krwawa Królowa Lana'Thel nie jest wymagającym przeciwnikiem więc szybko sobie z nią poradzisz. Przeciwnik posiada moc specjalną która zadaje 3 punkty obrażeń i przywraca 3 punkty zdrowia. Najprostszym rozwiązaniem na ten pojedynek jest wybranie agresywnej talii, aby bezustannie atakować portret przeciwnika. Królowa będzie na tyle uprzejma, że dodatkowo zamieni moc specjalną Twojego Bohatera na taką, która kosztuje 0 Many i wzmacnia sojusznicza jednostkę o +2/2, gdy nie jest wampirem.
Profesor Przebrzyd
Karty neutralne (3) | Karty Maga (27) |
Żarłoczny Szlam (3) | Żmij Many (1) x2 |
Pożeracz Sekretów (4) x2 | Arkanolożka (2) x2 |
Lokaj Medivha (2) x2 | |
Pierwotny Glif (2) x2 | |
Pocisk Lodu (2) x2 | |
Duplikacja (3) x2 | |
Kontr-zaklęcie (3) x2 | |
Lustrzany Byt (3) x2 | |
Wyparowanie (3) x2 | |
Eteryczny Arkanista (4) x2 | |
Kula Ognia (4) x2 | |
Polimorfia (4) | |
Dostawca Kryształów (6) x2 | |
Meteoryt (6) | |
Pirowybuch (10) |
Profesor Przebrzyd jest bez wątpienia najtrudniejszym przeciwnikiem z Górnego Rewiru. Walkę z nim można podzielić na 3 etapy.
Etap 1 - Wszystkie Sekrety kosztują 0 Many
Na tym etapie wszystkie Sekrety kosztują 0 Many. Należy jednak pamiętać, że w talii przeciwnika znajduje się ich spora ilość więc Pożeracz Sekretów będzie nieocenionym stronnikiem w trakcie 1 fazy pojedynku. Przeciwnik posiada 15 punktów Pancerza, a etap zakończy się, gdy Pancerz zostanie zbity do 0.
Etap 2 - Wszystkie Bronie kosztują 1 Many
Przeciwnik otrzymuje legendarnego stronnika, który posiada unikatową zdolność - po zakończeniu tury wyrządza 3 punkty szkód Twoim jednostkom. Bardzo istotne jest, aby od razu zabić tego stronnika, gdy rozgrywka przejdzie do 2 fazy. Ze względu na niski koszt broni warto posiadać w talii Żarłoczny Szlam lub inną jednostkę zdolną do zniszczenia broni przeciwnika. Przeciwnik po raz kolejny otrzymuje 15 punktów Pancerza, a rozgrywka przejdzie do 3 fazy gdy zbijesz Pancerz do 0.
Etap 3 - Wszystkie karty kosztują 5 Many
Przeciwnik po raz kolejny otrzymuje legendarnego stronnika, który tym razem przyzywa losową legendarną jednostkę, gdy otrzyma obrażenia i nie zginie. Jednostka posiada 6 punktów życia więc warto posiadać na ręce Kulę Ognia lub Polimorfię, aby od razu rozprawić się z tym zagrożeniem. Na tym etapie musisz po prostu kontrolować sytuację na planszy i poczekać, aż będziesz w stanie wykończyć przeciwnika przy pomocy jednostek lub czarów.
Sindragosa
Karty neutralne (12) | Karty Wojownika (18) |
Majtek z Południowych Mórz (1) x2 | Pierwszy mat N'Zotha (1) x2 |
Kaprawe Oczko (1) | Ulepszenie (1) x2 |
Grabieżca Krwawych Żagli (2) x2 | Heroiczny Cios (2) x2 |
Kapitan Południowych Mórz (3) x2 | Ognisty Wojenny Topór (2) x2 |
Korsarz Naga (4) x2 | Kultystka Krwawych Żagli (3) x2 |
Straszliwy korsarz (4) x2 | Rozjuszony Berserker (4) x2 |
Leeroy Jenkins (5) | Elita Kor'kronu (4) x2 |
Zabójczy Cios (4) x2 | |
Arkanitowy Rozpruwacz (5) x2 |
Na początku pojedynku posiadasz 4 lodowe bloki przez co masz możliwość wprowadzenia do gry zaledwie 3 jednostek. Należy pamiętać o tym, że gdy zdrowie przeciwnika spadnie do 20 punktów, Sindragosa zamieni wszystkie Twoje jednostki w lodowe bloki. Jeśli aktualnie na stole będzie przebywać maksymalna ilość jednostek to do końca pojedynku nie będziesz w stanie skorzystać z pomocy stronników. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie planszy w taki sposób, aby aktywować zdolność przeciwnika w momencie, gdy nie dysponujesz żadnymi jednostkami. W ten sposób unikniesz dodatkowych lodowych bloków i będziesz w stanie dalej zagrywać jednostki. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że ponowna fala mrozu nastąpi, gdy zdrowie przeciwnika spadnie do 10 punktów co zostało zaprezentowane na filmie.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany794081 Generał
Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim. Opcjonalnie możesz też wybrać Huntera, Maga albo Warlock-a jeśli chcesz po prostu większość wygrywać. Jeżeli chcesz przegrywać i tracić czas wybierz, którąkolwiek z pozostałych postaci (dla masochistów i fanów np. Dark Souls polecam znerfionego Rogala). Tak właśnie wygląda balans w tej grze. :D
Bart2233 Senator
<--Widać że się znasz
Gram przeciwko priestowi? Uuuu na pewno wygram jak wystawie tego stronnika 8/8 z którym nie będę miał sobie poradzić po mind control.
Minas Morgul Legend
Poradnik do gry Hearthstone : wybierz priest-a i wygrywaj 90% pojedynków byle jakim podstawowym deckeim.
No tak, Priest to najbardziej nieprzewidywalna klasa w grze. Wcale ci nie ukradnie miniona z 7-8 hp, wcale nie podwoi mu życia w następnej turze, wcale nie zrówna mu ataku z hp... wcale nie dostanie hexa na twarz po takim zabiegu :).
P.S. a podstawowe decki wszystkich klas są zaskakująco dobrze zrobione. Początkującemu wystarczy grać podstawowymi deckami i powolutku zdobywać karty.
Gonsiur Legend
[1]
Szkoda tylko, ze priest i z wymienionych dalej przez ciebie hunter to jedne z najgorszych klas w grze.
dzid3c Pretorianin
@GimbusomNIE to może mały meczyk? Pokaże Ci na co stać znerfionego rogala xD btw niema obawy że wyskocze z deckiem pełen legend bo takich u mnie brak ;p
zanonimizowany794081 Generał
@Gonsiur - jeżeli to nie jest jakieś trollowanie to widzę, że nie grałeś w HS nigdy i tyle - szkoda to dalej komentować
dnetsky Junior
Żaden z Was geniuszy nie wpadł jeszcze na to że to Blizzard z Wami pogrywa a nie Wy w HertStona ... za każdym razem jak siadacie pograć Blizard ma darmowych pracowników i jeszcze często gęsto mu za to płacą :) ... Dalczego tak ...
1. Karty wybiera algorytm nie Ty
2. Algorytm zawsze dąży do zbalansowania rozgrywki, wyraźnie widać to przy wypasionych taliach jak dobrze zagrasz co robi algorytm u przeciwnika ... normalne cuda się dzieją i to pod rząd
3. Powinno grać się pełną partią i samemu wybierać karty z 30tu, a nie algorytm układa i ładnie opowiada bajki Blizardowe,
4. Z prawdopodobieństwem 85% kartę którą odrzucę na początku ona zaraz do mnie wróci ...
5. Algorytm Blizarda chce żebym grał tak jak on zaplanował i to jak najdłużej
Eeuh ... co się będę rozpisywał idę pograć :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
