Tyranny: Rozdroże Myśliwego (Trapper's Junction) - opis i mapa lokacji
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Rozdroże Myśliwego czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany z Wojną Domową. Zrealizujesz tutaj wszystkie działania związane z zadaniem Jak złamać wroga , a także znajdziesz kolejny dowód potrzebny do realizacji zadania Proces Archontów. Poza tym dowiesz się tutaj wielu ważnych informacji fabularnych, a także znajdziesz szereg skarbów oznaczonych na mapie.
- Zadania w Rozdrożu Myśliwego
- Przeciwnicy w Rozdrożu Myśliwego
- Przejście do dalszych lokacji z Rozdroża Myśliwego
Zadania w Rozdrożu Myśliwego
Zadanie główne: Proces Archontów - w lokacji znajdziesz dowód świadczący przeciwko Archontowi Szkarłatnego Chóru. Musisz zabić Zębate Remedium, a przy jego ciele znajdziesz rozkazy dla oddziału od Głosów Nerata.
Zadanie poboczne: Jak złamać wroga (Breaking the Enemy) - zadanie pojawi się w dzienniku w chwili, gdy ukończysz misję To, co pozostało. W tej lokacji zrealizujesz wszystkie działania potrzebne do ukończenia zadania.
Przeciwnicy w Rozdrożu Myśliwego
Mattias - przywódca Niezłomnych. Od razu cię rozpozna i nie będzie przyjaźnie nastawiony. W czasie rozmowy jedyną opcją jest zbudowanie jeszcze większej Wrogości ze strony frakcji której przewodzi.
Irentis - Niezłomny. Wytrzymały w walce. Po jego śmierci przeszukaj ciało, a znajdziesz notatki, które pozwolą odblokować na mapie Cmentarzyska Mieczy nową lokację - Nawiedzone Stare Mury.
Rozpałka (Pyre) - mag Szkarłatnego Chóru. Nie będzie stanowić większego zagrożenia jeśli szybko go wyeliminujesz.
Zębate Remedium (Jagged Remedy) - wojownik Szkarłatnego Chóru. Po jego śmierci możesz przeszukać zwłoki przy których znajdziesz rozkazy od Głosów Nerata, które pozwalają posunąć naprzód zadanie Proces Archontów.
Szkarłatny Chór - magowie, wojownicy walczący w zwarciu i na dystans. Priorytetem są magowie, ale ogółem oddziały nie powinny stanowić większego zagrożenia. Szeregowe jednostki Chóru są bardzo podatne na otrzymywane obrażenia.
Niezłomni - w większości wojownicy walczący w zwarciu, ale znajdziesz też kilku, którzy dysponują atakami dystansowymi. Ich oddziały w tej lokacji stacjonują w znacznych odległościach od siebie co znacznie ułatwia potyczki.
Przejście do dalszych lokacji z Rozdroża Myśliwego
Podczas zadania Jak złamać wroga znajdziesz notatki, które odblokują na mapie Cmentarzyska Mieczy lokację Nawiedzone Stare Mury. W lokacji możesz zdobyć legendarny miecz Niezłomnych - Nieustraszony. Lokacji strzeże duża ilość duchów, więc prawdopodobnie nie będziesz w stanie stawić im czoła na tym etapie gry.
- Tyranny - poradnik do gry
- Tyranny: Poradnik do gry
- Tyranny: Akt 2
- Tyranny: Cmentarzysko Mieczy
- Tyranny: Żelazne Domostwo - mapa i opis lokacji
- Tyranny: Złamana Włócznia (Broken Spear) - zadanie poboczne
- Tyranny: W sercu burzy (Into the Maelstrom) - zadanie główne
- Tyranny: Kamienna Strażnica - Mur zewnętrzny - opis i mapa lokacji
- Tyranny: Szara Wartownia (Duskwatch Fort) - opis i mapa lokacji
- Tyranny: To, co pozostało (That Witch Remains) - zadanie główne
- Tyranny: Oczyszczanie Pobojowiska - zadanie główne
- Tyranny: Rdzawe Kaniony (Rust Canyons) - opis i mapa lokacji
- Tyranny: Jak złamać wroga (Breaking the Enemy) - zadanie poboczne
- Tyranny: Rozdroże Myśliwego (Trapper's Junction) - opis i mapa lokacji
- Tyranny: Wyłom w Starych Murach (Oldwalls Breach) - opis i mapa lokacji
- Tyranny: Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy (środek) - opis i mapa lokacji
- Tyranny: Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy (wschód) - opis i mapa lokacji
- Tyranny: Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy (zachód) - opis i mapa lokacji
- Tyranny: Wyłom między światami (A Breach Between Worlds) - zadanie główne
- Tyranny: Kamienie Oświecenia (The Stones of Elucidation) - zadanie poboczne
- Tyranny: Kamienna Strażnica (Sentinel Stand) - opis i mapa lokacji
- Tyranny: Obrona (Making a Stand) - zadanie główne
- Tyranny: Żelazne ostrza (Blades of Iron) - zadanie główne
- Tyranny: Opoka (Standing Tall) - zadanie główne
- Tyranny: Cmentarzysko Mieczy
- Tyranny: Akt 2
- Tyranny: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.
Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?
Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?
Jak się dostać do pozostałych komnat w zakazanym przejściu?
Nie zgodzę się,że barik musi być typowym tankiem jak najbardziej można go zrobić wytrzymałym dps-em pod 2h bronie tak samo lantry może być spokojnie ofensywnym magiem
Masz rację - sugestie zawarte w poradniku są skierowane jednak dla osób niezdecydowanych, a szczególnie początkujących, którzy nie zawsze mogą poradzić sobie z dobrym doborem parametrów, gdy jest ich wiele. Tym bardziej, że zapewne wiele jest osób, które grają w Tyranny nie tyle dla walk, co dla fabuły ;)
Masz rację bo zacząłem nową grę i przyłączyłem się do Chaosu. W 2 akcie są inne misje i inne miejscówki. Niestety nie da się za jednym przejściem odkryć wszystkiego.
Podobnie jak Wiedźmin 2. :)
Wybrałem ścieżkę Wzgardzonych i takiej lokacji jak "Bliźniacze Rzeki" nie miałem. Staram się zaglądać w każdy kąt i rozmawiać z każdym o wszystkim. Czyżbym coś przeoczył czy niektóre lokacje są dostępne tylko dla np. Chóru? W starych murach Rozstaje Lechtiany też nie mam dostępu do całej lokacji. Nie pamiętam wyborów z prologu, być może tam tkwi rozwiązanie.
Z tego co się orientuję, to tak - niektóre lokacje są związane z określoną ścieżką (frakcje, zadania), dlatego gra tak usilnie stara się namówić gracza do podjęcia kolejnych prób jej ukończenia zaczynając od początku ;)
Mam nadzieję, że w przyszłości uzupełnicie poradnik o wszystkie warianty przejścia - ponieważ to kto będzie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od wyborów podczas podboju - ja np miałem innych npców w Rozstajach Lethiany (także oprócz uzupełnienia infa o samych lokacjach przydałoby się info odnośnie skutków poszczególnych wyborów podczas podboju).
Btw - co trzeba zrobić, aby płonąca książnica była dostępna? Ja sprzymierzyłem się z Głosami a podczas podboju byłem w Krzepie i Wierzchołku - gre już kończe (jakieś 2-3 lokacje mi zostały) - a lokacja niedostępna. Następne przejscie chce zrobić magiem neutralnym/buntownikiem - i dostęp do skarbnicy wiedzy byłby jak najbardziej wskazany ;)
PS: I trochę złe info zamieszczacie - np napisaliście, że Sirina "woli trzymać się blisko szkarłatnego chóru" - wprost przeciwnie - nie cierpi ich - po prostu nie ma innego wyjścia.
Ja miałem dostęp do Książnicy jak wybrałem zdradę pod koniec 1 aktu. Bleden Mark nakazał mi zdobycie artefaktu z Książnicy i zakończenie Edyktu Ognia. Rozmawiałeś z nim w płonącym lesie?
Misje od bledena dostajemy tylko w ścieżce chaosu i tylko w niej można zwiedzić wszystkie lokacje, choć ograniczają sie do "wybij wszystko co się rusza", w ścieżce wzgardzonych dostajemy od Ascha wybór czy chcemy misje w rozstajach czy w książnicy (rozstaje i tak są dostępne, wiec lepiej wybrać tą drugą). W innych ścieżkach nie wiem, tylko w ścieżce rebeliantów w ogóle się nie da tam dostać, z tego co czytałem.
Na wszystkie listy odpowiadałem. Doczytałem na wiki, że przy wyborach jakie zrobiłem miałem krótkie okienko czasu na wybranie się tam zaraz po Rozstajach Lethiany - a, że kierowałem się cały czas zadaniami w dzienniku, a zadania nie było (trzeba było się po prostu udać do lokacji) - to to przegapiłem. Cóż - pozostaje mi teraz czekać do 2go przejścia - lub ewentualnie skorzystać z konsoli, aby odblokować lokacje.
@Xanas - ja nikogo nie zdradziłem - trzymałem się cały czas jednych - więc może dlatego.
Jeśli grając po stronie Wzgardzonych wybiorę questa z Rozstajami Lethiany to Płonąca Książnica zostaje zablokowana już do końca gry? A robiąc na odwrót to w Rozstajach nie wykonam już tam żadnego questa i nie zwiedzę wszystkich lokacji związanych z Rozstajami ?
Ogólnie masz do zebrania w głównej fabule 3 artefakty. Jeden z nich nazywa się hełm Zmorogromcy. Gdy przyjmiesz na niego zadanie koniec końców trafisz do lokacji "Bliźniacze Rzeki", a tam bedą kolejne ruiny "Stare Mury". Podczas zwiedzania ich zdobędziesz kolejne 3 ognio-klucze. Dwóch z nich będziesz mógł użyć na zamkach w ruinach pod Wieżą Morską, by odblokować skarby. :) Mam nadzieję że pomogłem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
