Półwrota M32 (Halfgate) - opis i mapa lokacji | Solucja Tyranny
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Półwrota. Podróż do powyższej lokacji pojawia się po zrealizowaniu zdań w Płonącej Książnicy z ramienia Wzgardzonych w drugim akcie gry. Zadania, które otrzymasz w lokacji są opcjonalne, ale możesz się ich podjąć zanim zaczniesz na dobre działać w imieniu Wzgardzonych w regionie Kamienne Morze, gdyż lokacje, które powiązane są ze wspomnianymi zadaniami, są zbieżne z wątkiem Wojny Domowej. Dowiesz się tutaj wielu ważnych informacji fabularnych, a także znajdziesz szereg skarbów oznaczonych na mapie.
Notatka do powyższej mapy została podzielona na dwie sekcje: pierwsza część opisu odnosi się do sytuacji, gdy w lokacji stacjonuje Szkarłatny Chór, a druga do sytuacji, gdy wszyscy członkowie wspomnianej frakcji zostaną przez ciebie wyeliminowani.
- Przeciwnicy w Półwrotach
- Zadania w Półwrotach
- Postaci niezależne w Półwrotach
- Przejście do dalszych lokacji z Półwrót
Szkarłatny Chór
Przeciwnicy w Półwrotach
Szkarłatny Chór - różnorodne siły Chóru. Typowo dla frakcji, jej członkowie zadają wysokie obrażenia, ale odznaczają się też słabą wytrzymałością na ataki.
Uraza - znajdziesz ją na głównym dziedzińcu lokacji. Dowodzi największym oddziałem z tych, które musisz pokonać w lokacji. Bardzo łatwo ją pokonać skupiając na niej obrażenia. Walczy dwiema broniami i zadaje spore obrażenia.
Jani Rozbójniczka - dowodzi pierwszą grupą Chóru, którą spotkasz w lokacji. Bardzo łatwo ją zastraszyć i tym samym sprawić, że opuści lokację. Jeśli to się nie uda lub nie dysponujesz atrybutami na wystarczającym poziomie, to będziesz musiał zmierzyć się z jej oddziałem.
Niedola - najsilniejszy przeciwnik w lokacji. W przeciwieństwie do pozostałych Chórzystów jest dość wytrzymały a przy tym zadaje spore obrażenia.
Wolne miasto
Zadania w Półwrotach
Zadanie główne: Centrum Władzy - w tej lokacji znajdziesz fragment znaku runicznego, który pozwoli aktywować portal w Wieży Jutrzenki. Można go kupić od handlarki Ireny za pierścienie. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziałach poświęconych zadaniu, a lokalizacja pergaminu oznaczona jest na mapie.
Zadanie poboczne: W okowach - w tej lokacji wypełnisz wszystkie zadania związane z misją. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale dedykowanym zadaniu.
Zadanie poboczne: Na ratunek - zadanie otrzymasz od mieszkańca o imieniu Grayson. W ramach misji musisz udać się do lokacji Wąwóz Kamienne Dno i odnaleźć tam grupę mieszkańców Półwrót.
Postaci niezależne w Półwrotach
Aleros - kupiec. Udzieli ci kilku podstawowych informacji. Nie możesz z nim handlować.
Lewy-Pazur (Left-Claw) - schwytany Zwierzec. Związany bezpośrednio z zadaniem W okowach. Realizując wspomniane zadanie zadecydujesz o jego ostatecznym losie. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale dedykowanym zadaniu.
Grayson - mieszkaniec osady. Możesz z nim porozmawiać w sprawie dowodów przeciwko Zwierzcowi. Jeśli poruszysz w rozmowie temat problemów osady, to wspomni ci o osadnikach, którzy zaginęli. Możesz tym samym podjąć kolejne zadanie poboczne - Na ratunek. W rozmowie możesz też zapytać o Wieże na Kamiennym Morzu, a dowiesz się, że jedna z nich znajduje się w pobliżu Wyjącej Skały.
Cera - mieszkanka osady. Możesz z nią porozmawiać w sprawie dowodów przeciwko Zwierzcowi.
Isadora - mieszkanka osady.
Haygren - mieszkaniec osady. Możesz z nim porozmawiać w sprawie dowodów przeciwko Zwierzcowi.
Merisa - mieszkanka osady. Najsilniej zaangażowana w sprawę Zwierzca. Będzie chciała jego śmierci. Otrzymasz od niej zadanie W okowach.
Irena (Irene) - kupiec. Jeśli zapytasz ją o Wieże w Kamiennym Morzu, to wspomni, że kupiła ostatnio pergamin z fragmentem odrysu. Możesz go od niej odkupić (wzór runiczny Wieży Jutrzenki).
Scovik - Kruszyciel, którego znajdziesz uwięzionego w jednym z domów w lokacji. Możesz go uwolnić lub zabić w zależności od decyzji, którą podejmiesz.
Przejście do dalszych lokacji z Półwrót
Nawet po wykonaniu wszystkich zadań w lokacji nie pojawią się żadne dodatkowe znaczniki na mapie świata. Z omawianej lokacji możesz udać się jedynie do dwóch domów, które znajdziesz w mieście.
0
- Tyranny - poradnik do gry
- Tyranny - poradnik do gry
- Akt II
- Kamienne morze
- Terasy zadrżą (The Tiers Will Shake) - zadanie główne | Solucja Tyranny
- Półwrota M32 (Halfgate) - opis i mapa lokacji | Solucja Tyranny
- Wąwóz Kamienne Dno M33 (Stone Down Gorge) - opis i mapa lokacji
- W okowach (In Chains) | Na ratunek (Search and Rescue) - zadania poboczne
- Dziel i rządź (Divide and Conquer) - zadanie poboczne | Solucja Tyranny
- Oczyszczanie ścieżki (Carving the Path) - zadanie główne | Solucja Tyranny
- Wyjąca Skała M34 (Howling Rock) - opis i mapa lokacji | Solucja Tyranny
- Lśniące Otchłanie przy Starych Murach M40 - opis i mapa lokacji | Tyranny
- Zabezpieczanie Morza (Securing The Sea) - zadanie główne | Solucja Tyranny
- Kakofonia M14 - opis i mapa lokacji | Solucja Tyranny
- Symfonia Kuźni | Solucja Tyranny
- Fałszywy akord (A Broken Chord) - zadanie główne | Solucja Tyranny
- Nieoczekiwana ofensywa | Solucja Tyranny
- Obłaskawienie wrogów | Solucja Tyranny
- Szlak krwi | Próba lojalności | Tajemne kontrakty - zadania poboczne
- Kamienne morze
- Akt II
- Tyranny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MrocznyWędrowiec Generał
Mam nadzieję, że w przyszłości uzupełnicie poradnik o wszystkie warianty przejścia - ponieważ to kto będzie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od wyborów podczas podboju - ja np miałem innych npców w Rozstajach Lethiany (także oprócz uzupełnienia infa o samych lokacjach przydałoby się info odnośnie skutków poszczególnych wyborów podczas podboju).
Btw - co trzeba zrobić, aby płonąca książnica była dostępna? Ja sprzymierzyłem się z Głosami a podczas podboju byłem w Krzepie i Wierzchołku - gre już kończe (jakieś 2-3 lokacje mi zostały) - a lokacja niedostępna. Następne przejscie chce zrobić magiem neutralnym/buntownikiem - i dostęp do skarbnicy wiedzy byłby jak najbardziej wskazany ;)
PS: I trochę złe info zamieszczacie - np napisaliście, że Sirina "woli trzymać się blisko szkarłatnego chóru" - wprost przeciwnie - nie cierpi ich - po prostu nie ma innego wyjścia.
Scorpi_80 Generał
Wybrałem ścieżkę Wzgardzonych i takiej lokacji jak "Bliźniacze Rzeki" nie miałem. Staram się zaglądać w każdy kąt i rozmawiać z każdym o wszystkim. Czyżbym coś przeoczył czy niektóre lokacje są dostępne tylko dla np. Chóru? W starych murach Rozstaje Lechtiany też nie mam dostępu do całej lokacji. Nie pamiętam wyborów z prologu, być może tam tkwi rozwiązanie.
Scorpi_80 Generał
Masz rację bo zacząłem nową grę i przyłączyłem się do Chaosu. W 2 akcie są inne misje i inne miejscówki. Niestety nie da się za jednym przejściem odkryć wszystkiego.
zanonimizowany1032801 Chorąży
Nie zgodzę się,że barik musi być typowym tankiem jak najbardziej można go zrobić wytrzymałym dps-em pod 2h bronie tak samo lantry może być spokojnie ofensywnym magiem
SilverGTA Junior
Jak się dostać do pozostałych komnat w zakazanym przejściu?
Trygław Pretorianin
W poradniu brak opisu gry po stronie Teras lub swojej własnej.
zanonimizowany1173954 Senator
Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?
zanonimizowany1173954 Senator
Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?
ROGI Chorąży
Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
