Tyranny: Podejrzany (A Person of Interest) - zadanie poboczne
Aktualizacja:
Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacjach Rozstaje Lethiany(M11), Ustronie Dezertera(M17) i Bliźniacze Rzeki(M18) związanej z zadaniem Podejrzany. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie zadań z wątku głównego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.
Poszczególne zagadnienia zostały opisane w stosownych sekcjach.
Początek zadania
Omawiana w tym rozdziale misja pojawi się w dzienniku jeśli w rozmowie z Vintarą zgodzisz się zająć złodziejem zapasów mieszkańców Rozstajów Lethiany. W czasie dialogu poinformuje cię, że przestępca ostatnio był widziany w lokacji Ustronie Dezertera a lokacja zostanie oznaczona na mapie świata. Obecnie jednak nie będziesz mógł tam się udać. Najpierw musisz rozwiązać pierwszą część zadania Spiżowy Złodziej. Dopiero po rozmowie z Welby w Bliźniaczych Rzekach lokacja Ustronie Dezertera stanie się dostępna i będziesz mógł tam wyruszyć.
Złodziej

Po przybyciu do Ustronie Dezertera najpierw skieruj się do centralnej części lokacji, żeby posunąć dalej wątki zadania Spiżowy Złodziej i pozbyć się potencjalnego zagrożenia. Złodzieja imieniem Gino znajdziesz w południowo-wschodnim krańcu mapy, jego położenie oznaczono na powyższym obrazku.
Po krótkiej rozmowie dowiesz się, że Gino stał się celem Wzgardzonych, gdyż widział jak grzebią zwłoki w Bliźniaczych Rzekach. Możesz go zabić na miejscu lub rozkazać, żeby zaprowadził cię do miejsca w którym nakrył Wzgardzonych. Jeśli zdecydujesz się na tę drugą opcję, to Gino zaznaczy miejsce na mapie.
Wybór 1: Śledztwo

Zakopane ciała żołnierzy Chóru znajdziesz blisko wejścia do lokacji. Wystarczy poruszać się wzdłuż dolnej krawędzi mapy i przejść przez zarośla. Znalezione ciała są też dowodem w zadaniu Proces Archontów. Ostatecznie zadanie wymaga, żebyś udał się do Vintary i wyjaśnił z nią sprawę martwych Chórzystów.
W rozmowie z dowódcą Wzgardzonych dowiedz się, co mają oznaczać ciała Chórzystów zakopane w Bliźniaczych Rzekach. Wzgardzona wyprze się wszystkiego, a ty możesz zażądać, żeby oczyściła Gino z zarzutów, a wtedy ty zapomnisz o sprawie. Po zakończonej rozmowie wróć do Ustroni Dezertera i porozmawiaj z Gino. Opowiedz mu o znalezionych ciałach i zapewnij, że jest już bezpieczny. Mieszkaniec Rozstajów podziękuje ci i ucieknie.
Konsekwencje opisanej ścieżki:
- Zyskasz dodatkowy dowód do zadania Proces Archontów. Obciąża on Wzgardzonych, więc przyda ci się, jeśli skłaniasz się ku Szkarłatnemu Chórowi lub działasz neutralnie.
- Vintara nie będzie zadowolona ze sposobu w jaki załatwiłeś sprawy - zyskasz Średnią Wrogość Wzgardzonych
Wybór 2: Zabij świadka
W czasie rozmowy lub po zakończeniu dialogu możesz zabić Gino, nawet jeśli wcześniej oznaczył na mapie położenie ciał wojowników Szkarłatnego Chóru. Świadek nie będzie się bronił ani uciekał, więc wyeliminowanie go jest banalne. Po jego śmierci przeszukaj ciało i zabierz jego ucho, które będzie dowodem dla Vintary.
Wróć do Rozstajów Lethiany i poinformuj o rozwiązaniu problemu. Vintara podziękuje ci i będzie to jedyna nagroda za wykonanie zadania.
- Tyranny - poradnik do gry
- Tyranny: Poradnik do gry
- Tyranny: Akt 2
- Tyranny: Przystań
- Tyranny: Rozstaje Lethiany - opis i mapa lokacji
- Tyranny: Centrum Władzy (Seats of Power) - zadanie główne
- Tyranny: Ustronie Dezertera
- Tyranny: Ślepa ambicja, Zaginiona dostawa, Nie pozostaw za sobą nikogo
- Tyranny: Bliźniacze Rzeki
- Tyranny: Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Obóz Bractwa
- Tyranny: Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Ścieżki
- Tyranny: Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Przedsionek
- Tyranny: Żelazo i krew (Iron and Blood) - zadanie główne
- Tyranny: Niedobitki (Remnants) - zadanie poboczne
- Tyranny: Podejrzany (A Person of Interest) - zadanie poboczne
- Tyranny: Spiżowy Złodziej (The Bronze Thief) - zadanie główne
- Tyranny: Zakazane przejście (Forbidden Passage) - zadanie główne
- Tyranny: Przystań
- Tyranny: Akt 2
- Tyranny: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.
Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?
Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?
Jak się dostać do pozostałych komnat w zakazanym przejściu?
Nie zgodzę się,że barik musi być typowym tankiem jak najbardziej można go zrobić wytrzymałym dps-em pod 2h bronie tak samo lantry może być spokojnie ofensywnym magiem
Masz rację - sugestie zawarte w poradniku są skierowane jednak dla osób niezdecydowanych, a szczególnie początkujących, którzy nie zawsze mogą poradzić sobie z dobrym doborem parametrów, gdy jest ich wiele. Tym bardziej, że zapewne wiele jest osób, które grają w Tyranny nie tyle dla walk, co dla fabuły ;)
Masz rację bo zacząłem nową grę i przyłączyłem się do Chaosu. W 2 akcie są inne misje i inne miejscówki. Niestety nie da się za jednym przejściem odkryć wszystkiego.
Podobnie jak Wiedźmin 2. :)
Wybrałem ścieżkę Wzgardzonych i takiej lokacji jak "Bliźniacze Rzeki" nie miałem. Staram się zaglądać w każdy kąt i rozmawiać z każdym o wszystkim. Czyżbym coś przeoczył czy niektóre lokacje są dostępne tylko dla np. Chóru? W starych murach Rozstaje Lechtiany też nie mam dostępu do całej lokacji. Nie pamiętam wyborów z prologu, być może tam tkwi rozwiązanie.
Z tego co się orientuję, to tak - niektóre lokacje są związane z określoną ścieżką (frakcje, zadania), dlatego gra tak usilnie stara się namówić gracza do podjęcia kolejnych prób jej ukończenia zaczynając od początku ;)
Mam nadzieję, że w przyszłości uzupełnicie poradnik o wszystkie warianty przejścia - ponieważ to kto będzie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od wyborów podczas podboju - ja np miałem innych npców w Rozstajach Lethiany (także oprócz uzupełnienia infa o samych lokacjach przydałoby się info odnośnie skutków poszczególnych wyborów podczas podboju).
Btw - co trzeba zrobić, aby płonąca książnica była dostępna? Ja sprzymierzyłem się z Głosami a podczas podboju byłem w Krzepie i Wierzchołku - gre już kończe (jakieś 2-3 lokacje mi zostały) - a lokacja niedostępna. Następne przejscie chce zrobić magiem neutralnym/buntownikiem - i dostęp do skarbnicy wiedzy byłby jak najbardziej wskazany ;)
PS: I trochę złe info zamieszczacie - np napisaliście, że Sirina "woli trzymać się blisko szkarłatnego chóru" - wprost przeciwnie - nie cierpi ich - po prostu nie ma innego wyjścia.
Ja miałem dostęp do Książnicy jak wybrałem zdradę pod koniec 1 aktu. Bleden Mark nakazał mi zdobycie artefaktu z Książnicy i zakończenie Edyktu Ognia. Rozmawiałeś z nim w płonącym lesie?
Misje od bledena dostajemy tylko w ścieżce chaosu i tylko w niej można zwiedzić wszystkie lokacje, choć ograniczają sie do "wybij wszystko co się rusza", w ścieżce wzgardzonych dostajemy od Ascha wybór czy chcemy misje w rozstajach czy w książnicy (rozstaje i tak są dostępne, wiec lepiej wybrać tą drugą). W innych ścieżkach nie wiem, tylko w ścieżce rebeliantów w ogóle się nie da tam dostać, z tego co czytałem.
Na wszystkie listy odpowiadałem. Doczytałem na wiki, że przy wyborach jakie zrobiłem miałem krótkie okienko czasu na wybranie się tam zaraz po Rozstajach Lethiany - a, że kierowałem się cały czas zadaniami w dzienniku, a zadania nie było (trzeba było się po prostu udać do lokacji) - to to przegapiłem. Cóż - pozostaje mi teraz czekać do 2go przejścia - lub ewentualnie skorzystać z konsoli, aby odblokować lokacje.
@Xanas - ja nikogo nie zdradziłem - trzymałem się cały czas jednych - więc może dlatego.
Jeśli grając po stronie Wzgardzonych wybiorę questa z Rozstajami Lethiany to Płonąca Książnica zostaje zablokowana już do końca gry? A robiąc na odwrót to w Rozstajach nie wykonam już tam żadnego questa i nie zwiedzę wszystkich lokacji związanych z Rozstajami ?
Ogólnie masz do zebrania w głównej fabule 3 artefakty. Jeden z nich nazywa się hełm Zmorogromcy. Gdy przyjmiesz na niego zadanie koniec końców trafisz do lokacji "Bliźniacze Rzeki", a tam bedą kolejne ruiny "Stare Mury". Podczas zwiedzania ich zdobędziesz kolejne 3 ognio-klucze. Dwóch z nich będziesz mógł użyć na zamkach w ruinach pod Wieżą Morską, by odblokować skarby. :) Mam nadzieję że pomogłem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
