Centrum Władzy (Seats of Power) - zadanie główne | Solucja Tyranny
Aktualizacja:
Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacjach Wieża Zmierzchu, Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy, Wieża Morska, Wyjąca Skała, Wieża Świtania, Lśniące Otchłanie przy Starych murach i Wieża Jutrzenki związanych z zadaniem Centrum Władzy. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie zadań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.
Poszczególne zagadnienia zostały opisane w stosownych sekcjach.
Początek zadania
Omawiane zadanie pojawi się w dzienniku w chwili, gdy uda ci się aktywować Wieżę Zmierzchu, która jest jednocześnie drugą Wieżą z pięciu, które możesz odblokować podczas gry. Twoim zadaniem jest aktywowanie wszystkich portali na każdej z Wież.
Wieża Morska
Następną po Wieży Zmierzchu budowlą do której powinieneś się skierować, jest leżąca na terenie Cmentarzyska Mieczy Wieża Morska. Aby uzyskać do niej dostęp musisz wypełnić misję - To, co pozostało. Wtedy na mapie regionu pojawi się lokacja Wyłom w Starych Murach z której będziesz mógł udać się do ruin pod wieżą (lokacja Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Środek).

Już w drugiej sali ruin znajdziesz rzeźbę, która przedstawia pierwszy fragment wzoru, który należy wyrysować na podłodze głównej sali Wieży Morskiej. Odciśnij wzór (wymagana Wiedza 24) i rusz w głąb lokacji.

Drugi odcisk znajdziesz w północnej części wyższego poziomu lokacji Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Zachód (patrz mapa M25). Odciśnij wzór (wymagana Wiedza 25) i skieruj się bezpośrednio do lokacji Stare Mury w Cmentarzysku Mieczy - Wschód (patrz mapa M24) skąd będziesz mógł przejść do Sali Runicznej Wieży Morskiej. Tam czeka na ciebie ostatni odcisk.

Zabierz ostatni odcisk, którego położenie zaznaczono na powyższym obrazku i odrysuj na podłodze Sali Runicznej taki sam wzór jak na powyższym obrazku. Portal jest już aktywny i możesz wejść na szczy Wieży Morskiej, żeby ją przejąć i posunąć zadanie naprzód. Gdy znajdziesz się na szczycie, dziennik zostanie zaktualizowany i pozostaną już tylko dwie Wieże, aby zadanie zostało zakończone.
Rozdział w trakcie przygotowania.
Wieża Świtania
Kolejną Wieżą, która zostanie wskazana w zadaniu jest Wieża Świtania. Dostęp do niej uzyskasz dopiero po zrealizowaniu zadania Oczyszczanie Ścieżki, jeśli sprzyjasz Wzgardzonym. By wejść do niej musisz udać się do lokacji Wyjąca Skała(M34). Tam znajdziesz bezpośrednie przejście do Sali Runicznej Wieży Świtania. Dla omawianej wieży dysponujesz jedynie pojedynczym odciskiem znaku runicznego, który znajdziesz w Sali Runicznej.

Odrysuj na podłodze znak, który widzisz na powyższym obrazku. To pozwoli dotrzeć na szczyt Wieży Świtania, co będzie jednoznaczne z posunięciem zadani naprzód. Po zakończeniu działań opisanych powyżej pozostaje już tylko jedna Wieża do ukończenia zadania - Wieża Jutrzenki.
Wieża Jutrzenki
Ostatnia Wieża z zadania stanie się dostępna po ukończeniu zadania Oczyszczanie ścieżki i rozpoczęciu zadania Zabezpieczanie Morza dla ścieżki Wzgardzonych. Wejście do Sali Runicznej znajdziesz bezpośrednio z lokacji Lśniące Otchłanie przy Starych Murach(M40). W przeciwieństwie do poprzedniej Wieży, aktywacja portalu wymaga wybicia znajdujących się w lokacji Zwierzców.
O wiele łatwiej prezentuje się jednak kwestia odcisków znaku runicznego Wieży Jutrzenki na pergaminie. Pierwszy z nich możesz kupić od handlarki Ireny w lokacji Półwrota(M32). Po dokonaniu zakupu możesz jeszcze raz zagadnąć ją o Wieże na Kamiennym Morzu, a opowie ci o przybyszu, który twierdził, że dysponuje znakiem, który potrafi aktywować portal. Jego ciało znajdziesz w lokacji Wąwóz Kamienne Dno(M33) - patrz mapa. Ostatni fragment znaku możesz odcisnąć w Sali Runicznej Wieży Jutrzenki.

Po połączeniu wszystkich wzorów bez problemu powinieneś odrysować znak runiczny widoczny na powyższym obrazku. Gdy portal będzie aktywny użyj go i przenieś się na szczyt Wieży.
Po dotarciu na szczyt ostatniej z pięciu Wież w Terasach zadanie zostanie zakończone.
0
- Tyranny - poradnik do gry
- Tyranny - poradnik do gry
- Akt II
- Przystań
- Rozstaje Lethiany M11 - opis i mapa lokacji | Przystań | Solucja Tyranny
- Centrum Władzy (Seats of Power) - zadanie główne | Solucja Tyranny
- Ustronie Dezertera M17 | Solucja Tyranny
- Ślepa ambicja, Zaginiona dostawa, Nie pozostaw za sobą nikogo | Solucja Tyranny
- Bliźniacze Rzeki M18 | Solucja Tyranny
- Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Obóz Bractwa M35 | Solucja Tyranny
- Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Ścieżki M36 | Solucja Tyranny
- Stare Mury w Bliźniaczych Rzekach - Przedsionek M37 | Solucja Tyranny
- Żelazo i krew (Iron and Blood) - zadanie główne | Solucja Tyranny
- Niedobitki (Remnants) - zadanie poboczne | Solucja Tyranny
- Podejrzany (A Person of Interest) - zadanie poboczne | Solucja Tyranny
- Spiżowy Złodziej (The Bronze Thief) - zadanie główne | Solucja Tyranny
- Zakazane przejście (Forbidden Passage) - zadanie główne | Solucja Tyranny
- Przystań
- Akt II
- Tyranny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MrocznyWędrowiec Generał
Mam nadzieję, że w przyszłości uzupełnicie poradnik o wszystkie warianty przejścia - ponieważ to kto będzie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od wyborów podczas podboju - ja np miałem innych npców w Rozstajach Lethiany (także oprócz uzupełnienia infa o samych lokacjach przydałoby się info odnośnie skutków poszczególnych wyborów podczas podboju).
Btw - co trzeba zrobić, aby płonąca książnica była dostępna? Ja sprzymierzyłem się z Głosami a podczas podboju byłem w Krzepie i Wierzchołku - gre już kończe (jakieś 2-3 lokacje mi zostały) - a lokacja niedostępna. Następne przejscie chce zrobić magiem neutralnym/buntownikiem - i dostęp do skarbnicy wiedzy byłby jak najbardziej wskazany ;)
PS: I trochę złe info zamieszczacie - np napisaliście, że Sirina "woli trzymać się blisko szkarłatnego chóru" - wprost przeciwnie - nie cierpi ich - po prostu nie ma innego wyjścia.
Scorpi_80 Generał
Wybrałem ścieżkę Wzgardzonych i takiej lokacji jak "Bliźniacze Rzeki" nie miałem. Staram się zaglądać w każdy kąt i rozmawiać z każdym o wszystkim. Czyżbym coś przeoczył czy niektóre lokacje są dostępne tylko dla np. Chóru? W starych murach Rozstaje Lechtiany też nie mam dostępu do całej lokacji. Nie pamiętam wyborów z prologu, być może tam tkwi rozwiązanie.
Scorpi_80 Generał
Masz rację bo zacząłem nową grę i przyłączyłem się do Chaosu. W 2 akcie są inne misje i inne miejscówki. Niestety nie da się za jednym przejściem odkryć wszystkiego.
zanonimizowany1032801 Chorąży
Nie zgodzę się,że barik musi być typowym tankiem jak najbardziej można go zrobić wytrzymałym dps-em pod 2h bronie tak samo lantry może być spokojnie ofensywnym magiem
SilverGTA Junior
Jak się dostać do pozostałych komnat w zakazanym przejściu?
Trygław Pretorianin
W poradniu brak opisu gry po stronie Teras lub swojej własnej.
zanonimizowany1173954 Senator
Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?
zanonimizowany1173954 Senator
Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?
ROGI Chorąży
Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
