Jak złamać wroga (Breaking the Enemy) - zadanie poboczne | Solucja Tyranny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacji Rozdroże Myśliwego(M21) związanych z zadaniem Jak złamać wroga. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie zadań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.

Poszczególne zagadnienia zostały opisane w stosownych sekcjach.

Rozdroże Myśliwego

Warto zaznaczyć, że omawiane w tym rozdziale zadanie jest zupełnie opcjonalne. Nie mniej jednak warto odwiedzić lokację żeby zebrać masę porozrzucanych tutaj skarbów, a także stawić czoła przeciwnikom, co z pewnością pomoże rozwinąć niektóre zdolności bojowe i przyczyni się do szybszego awansu postaci. W tym zadaniu będziesz przede wszystkim walczył, aczkolwiek typowo dla Tyranny przeciwnicy rozmieszczeni są w taki sposobów, by zadanie było jak najbardziej przystępne.

Dotrzyj do Mattiasa

Pierwszą napotkaną osobą w lokacji będzie ranny żołnierz[1] - Jak złamać wroga (Breaking the Enemy) - zadanie poboczne | Solucja Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Pierwszą napotkaną osobą w lokacji będzie ranny żołnierz[1]. W czasie rozmowy wytłumaczy ci, że Niezłomni zostali zaatakowani przez Szkarłatny Chór, którego oddziały nadal stacjonują w lokacji i będziesz musiał stawić im czoła. Na powyższej mapie została oznaczona ścieżka, którą powinieneś podążać, żeby rozbijać wrogów na mniejsze i łatwiejsze do pokonania oddziały. Poniższa solucja będzie opisana w myśl ścieżki, którą oznaczono na mapie.

Po zakończonej rozmowie zabij swojego rozmówcę i rusz dalej na północ. Po drodze możesz zbierać łupy z leżących wszędzie ciał, ale staraj się utrzymywać kurs. W skalnej wnęce[2] w prawym górnym rogu mapy znajdziesz oddział Szkarłatnego Chóru5. Nie powinni stanowić większego zagrożenia jeśli zignorujesz wojowników i jak najszybciej wyeliminujesz magów. W przeciwnym wypadku możesz próbować wyciągnąć zbrojnych z wnęki, ale pamiętaj, żeby nie wchodzić w głąb lokacji.

Dalej trzymaj się górnej krawędzi mapy[3], a natkniesz się na kolejny oddział Chóru5. Tym razem nie będziesz musiał walczyć przeciwko magom, ale za to przeciwnicy będą próbowali walczyć nas dystans, więc jak najszybciej wyeliminuj łuczników.

Gdy walka dobiegnie końca wróć do centralnej części mapy[4]. W pobliżu palisady znajdziesz dwóch Niezłomnych, którzy zaczną z tobą rozmowę. Zapytaj o Mattiasa,5 a zawołają go. Po krótkiej rozmowie zyskasz kolejne punkty Wrogości wśród Niezłomnych i będziesz musiał pokonać Mattiasa. W przeciwieństwie do reszty Niezłomnych jest on dosyć wytrzymały, a dodatkowo w pobliżu palisady pojawi się dwóch kolejnych przeciwników. Mimo wszystko nie powinieneś mieć większych problemów z pokonaniem ich.

Zakończenie zadania

Po śmierci Mattiasa pozostanie już tylko wymordowanie wszystkich przeciwników w lokacji. Przejdź przez palisadę i omiń występ skalny od północy[5]. Idąc tą drogą wejdź do centralnego punktu obozu[6] i wymorduj zgromadzonych tam Niezłomnych5. W ten sposób zainicjujesz walkę z mniejszym oddziałem, co ma szczególne znaczenie, gdyż w tej części lokacji znajdziesz też jednego z dowódców Niezłomnych - Irentisa. Po zakończonej walce przeszukaj jego ciało, a znajdziesz tam jego notatki. Przeczytaj je a na mapie Cmentarzyska Mieczy pojawi się nowa lokacja - Nawiedzone Stare Mury.

Następnie udaj się na południe[7], gdzie będzie na ciebie dwóch przeciwników strzegących palisady w tej części mapy. Jeśli podążałeś tą samą ścieżką, to z pewnością nie przyłączyli się do poprzedniego starcia. Są słabi i nie mają szans w obliczu przewagi liczebnej. Gdy tylko ich wyeliminujesz, misja zostanie zakończona, ale w lokacji znajdziesz jeszcze oddziały Szkarłatnego Chóru, którymi warto się zająć.

Zdobądź dowód w procesie

Wróć do miejsca w którym rozpocząłeś działania w lokacji[1] i rusz z tego punktu na południe. Znajdziesz tam[8] kolejny oddział Chóru6, a na jego czele stoją Zębate Remedium (Jagged Remedy) i Rozpałka (Pyre). Postaraj się wycofać i wyciągnąć kilku wojowników, gdyż w tej sytuacji wrogowie dysponują znaczną przewagą liczebną i wsparciem ze strony magów, co może znacznie utrudnić zadanie. Przy ciele Zębatego Remedium znajdziesz rozkazy od Archonta Tajemnic, które pozwolą kontynuować zadanie główne Proces Archontów.

W czasie tego zadania to już wszystkie miejsca do których masz dostęp. Lokacja jest większa, ale ścieżka Wzgardzonych nie pozwala na dotarcie do zachodniej krawędzi mapy. Nie mniej jednak zadanie zostało zakończone, zdobyłeś dodatkowy dowód w procesie. Przeszukaj wszystkie skrzynie i wróć do zadań związanych z głównym wątkiem opowieści.

Podobało się?

0

Tyranny

10 listopada 2016

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2016-11-22
22:44

MrocznyWędrowiec Generał

MrocznyWędrowiec

Mam nadzieję, że w przyszłości uzupełnicie poradnik o wszystkie warianty przejścia - ponieważ to kto będzie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od wyborów podczas podboju - ja np miałem innych npców w Rozstajach Lethiany (także oprócz uzupełnienia infa o samych lokacjach przydałoby się info odnośnie skutków poszczególnych wyborów podczas podboju).

Btw - co trzeba zrobić, aby płonąca książnica była dostępna? Ja sprzymierzyłem się z Głosami a podczas podboju byłem w Krzepie i Wierzchołku - gre już kończe (jakieś 2-3 lokacje mi zostały) - a lokacja niedostępna. Następne przejscie chce zrobić magiem neutralnym/buntownikiem - i dostęp do skarbnicy wiedzy byłby jak najbardziej wskazany ;)

PS: I trochę złe info zamieszczacie - np napisaliście, że Sirina "woli trzymać się blisko szkarłatnego chóru" - wprost przeciwnie - nie cierpi ich - po prostu nie ma innego wyjścia.

Komentarz: MrocznyWędrowiec
2016-11-23
22:19

Scorpi_80 Generał

Scorpi_80

Wybrałem ścieżkę Wzgardzonych i takiej lokacji jak "Bliźniacze Rzeki" nie miałem. Staram się zaglądać w każdy kąt i rozmawiać z każdym o wszystkim. Czyżbym coś przeoczył czy niektóre lokacje są dostępne tylko dla np. Chóru? W starych murach Rozstaje Lechtiany też nie mam dostępu do całej lokacji. Nie pamiętam wyborów z prologu, być może tam tkwi rozwiązanie.

Komentarz: Scorpi_80
2016-11-25
10:05

Scorpi_80 Generał

Scorpi_80

Masz rację bo zacząłem nową grę i przyłączyłem się do Chaosu. W 2 akcie są inne misje i inne miejscówki. Niestety nie da się za jednym przejściem odkryć wszystkiego.

Komentarz: Scorpi_80
2016-11-29
10:09

zanonimizowany1032801 Chorąży

Nie zgodzę się,że barik musi być typowym tankiem jak najbardziej można go zrobić wytrzymałym dps-em pod 2h bronie tak samo lantry może być spokojnie ofensywnym magiem

Komentarz: zanonimizowany1032801
2017-01-07
11:26

SilverGTA Junior

Jak się dostać do pozostałych komnat w zakazanym przejściu?

Komentarz: SilverGTA
2017-02-02
09:19

Trygław Pretorianin

Trygław

W poradniu brak opisu gry po stronie Teras lub swojej własnej.

Komentarz: Trygław
2017-02-27
10:14

zanonimizowany1173954 Senator

Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?

Komentarz: zanonimizowany1173954
2017-02-27
11:18

zanonimizowany1173954 Senator

Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?

Komentarz: zanonimizowany1173954
2018-06-09
00:48

ROGI Chorąży

Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.

Komentarz: ROGI
2024-02-24
16:38

boy3 Legend

Brakuje w poradniku dodatku Bastard's Wound

Komentarz: boy3

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl