Głos Hegemona (The Voice of Kyros) - zadanie główne | Studnia Vendriena
Aktualizacja:
Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacjach Wieża Górska, Sąd Tunona (Tunon's Court)(M12), związanych z zadaniem Głos Hegemona. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie zadań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.
Poszczególne zagadnienia zostały opisane w stosownych sekcjach.
Udaj się do Miasta Niechcianego
Omawiane zadanie pojawi się w dzienniku gdy tylko zakończysz Akt I opowieści. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to musisz aktywować rzeźbę w centralnym punkcie Wieży, aby można było z niej zejść. Na tym etapie zadania musisz udać się do Miasta Niechcianego (Bastard City), a w nim do Sądu Tunona. Nie musisz obawiać się o czas podróży. Wraz z zakończeniem działania Edyktu nie musisz przejmować się upływem czasu w grze.
Złóż raport Archontowi

Gdy dotrzesz do lokacji docelowej, wystarczy że będziesz szedł przed siebie. Póki co nie pozostaje ci nic innego jak stanąć przed Archontem. Niezależnie od tego którą frakcję popierasz, opowiedz Tunonowi przebieg wydarzeń w których brałeś udział w Studni Vendriena. W czasie rozmowy wszystkie linie dialogowe zostaną podporządkowane stronie, którą wybrałeś. Możesz natomiast lekko naginać prawdę, ale kłamstwo sprowadza się do Wrogości ze strony Tunona. Ostatecznie Archont poradzi ci, żebyś skierował się do Rozstajów Lehtiany i tam zdobył informacje dotyczące transportu żelaza, który udało ci się odzyskać z rąk rebeliantów w Echowej Wsi. Poza tym poprosi cię, byś porozmawiał z nim w głębi lokacji, co powinieneś uczynić.
Prywatna rozmowa z Tunonem
W czasie prywatnej rozmowy Tunon da ci do zrozumienia, że któryś z Archontów pomagał w organizowaniu buntu. Twoim zadaniem będzie przeprowadzenie śledztwa wśród członków obu frakcji i ustalenie, która frakcja odpowiada za zdradę.
Jednocześnie w dzienniku pojawiają się dwa nowe zadania - W sercu burzy (Into the Mealstrom) i Proces Archontów (A Trial of Archons), a na mapie świata dostępna staje się główna siedziba frakcji, którą popierałeś w pierwszym akcie. Jeśli byli to Wzgardzeni to uzyskasz dostęp do Żelaznego Domostwa (Iron Hearth). Poza tym Tunon przekaże ci jeszcze dodatkowe wskazówki dotyczące zajścia, które miało miejsce w Cytadeli. Poradzi ci byś jak najlepiej wykorzystał swoją pozycję do zwrócenia na siebie uwagi wszystkich środowisk zamieszkujących Imperium Kyrosa. W zależności od tego jak poprowadzisz rozmowę, możesz zdobyć dodatkowe punkty Reputacji u Tunona. Jeśli będziesz uwypuklał znaczenie Sądu, to zyskasz jego Przychylność.
Po zakończonej rozmowie Tunon przeniesie się do miejsca w którym go znalazłeś wcześniej, a ty możesz zapoznać się ze szczegółami otrzymanych zadań i rozejrzeć po lokacji. Nie znajdziesz tutaj żadnych skarbów, ale tuż przed wyjściem z lokacji zaczepi cię Bleden Mark - Archont Cieni.
0
Komentarze czytelników
MrocznyWędrowiec Generał
Mam nadzieję, że w przyszłości uzupełnicie poradnik o wszystkie warianty przejścia - ponieważ to kto będzie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od wyborów podczas podboju - ja np miałem innych npców w Rozstajach Lethiany (także oprócz uzupełnienia infa o samych lokacjach przydałoby się info odnośnie skutków poszczególnych wyborów podczas podboju).
Btw - co trzeba zrobić, aby płonąca książnica była dostępna? Ja sprzymierzyłem się z Głosami a podczas podboju byłem w Krzepie i Wierzchołku - gre już kończe (jakieś 2-3 lokacje mi zostały) - a lokacja niedostępna. Następne przejscie chce zrobić magiem neutralnym/buntownikiem - i dostęp do skarbnicy wiedzy byłby jak najbardziej wskazany ;)
PS: I trochę złe info zamieszczacie - np napisaliście, że Sirina "woli trzymać się blisko szkarłatnego chóru" - wprost przeciwnie - nie cierpi ich - po prostu nie ma innego wyjścia.
Scorpi_80 Generał
Wybrałem ścieżkę Wzgardzonych i takiej lokacji jak "Bliźniacze Rzeki" nie miałem. Staram się zaglądać w każdy kąt i rozmawiać z każdym o wszystkim. Czyżbym coś przeoczył czy niektóre lokacje są dostępne tylko dla np. Chóru? W starych murach Rozstaje Lechtiany też nie mam dostępu do całej lokacji. Nie pamiętam wyborów z prologu, być może tam tkwi rozwiązanie.
Scorpi_80 Generał
Masz rację bo zacząłem nową grę i przyłączyłem się do Chaosu. W 2 akcie są inne misje i inne miejscówki. Niestety nie da się za jednym przejściem odkryć wszystkiego.
zanonimizowany1032801 Chorąży
Nie zgodzę się,że barik musi być typowym tankiem jak najbardziej można go zrobić wytrzymałym dps-em pod 2h bronie tak samo lantry może być spokojnie ofensywnym magiem
SilverGTA Junior
Jak się dostać do pozostałych komnat w zakazanym przejściu?
Trygław Pretorianin
W poradniu brak opisu gry po stronie Teras lub swojej własnej.
zanonimizowany1173954 Senator
Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?
zanonimizowany1173954 Senator
Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?
ROGI Chorąży
Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
