M6 - Tyranny - Echowa Wieś
M6 - Tyranny - Echowa Wieś
Tu znajduje się skradziony surowiec (zadanie: Żelazo zespolonych). By wejść do środka: użyj Przebiegłości (39), Atletyki (34) lub przekonaj Starca Mua, by dał ci klucz. Możesz również zabić go i samemu zabrać klucz. Ale najpierw rozpraw się z Matani Sybil.
Możesz z nią walczyć lub pozwolić jej uciec. Jeśli zechcesz się bić, musisz pokonać nie tylko Matani ale także jej ludzi. Starcie nie należy do łatwych.
Mężczyzna ma przy sobie klucz do budynku za nim, gdzie zgromadzone jest żelazo. Pojawi się dopiero, gdy rozprawisz się z Matani Sybil.
Wymagana Przebiegłość 23
Wymagana Przebiegłość 34

Tyranny: Echowa Wioska - opis i mapa lokacji

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powyższa mapa prezentuje Echową Wioskę (Echocall Village) czyli lokację w której będziesz kontynuował wątek główny związany Edyktem Kyrosa. Zrealizujesz tutaj zadania związane z misją główną i poboczną, a także znajdziesz kilka skrzyń ze skarbami.

Zadania w Echowej Wiosce

Zadanie główne: Bitwa o Echową Przeprawę (The Battle of Echocall Crossing) - zadanie pojawi się w dzienniku po ukończeniu zadania Wola Hegemona. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w rozdziałach poświęconych zadaniu.

Zadanie poboczne: Żelazo Zespolonych (Forge-Bound Iron) - zadanie otrzymasz od kowala obozu - Isotanisa w Obozie Wzgardzonych. Twoim celem jest odzyskanie skrzyń z żelazem, które możesz znaleźć w omawianej lokacji. Przejdź do rozdziału dedykowanego zadaniu by uzyskać więcej informacji na jego temat.

Postaci niezależne w Echowej Wiosce

Antio i Gorzki Żart - dowódcy armii Kyrosa. Pojawią się w lokacji zaraz po zakończeniu ostatniego etapu zadania Bitwa o Echową Przeprawę. W rozmowie z nimi będziesz mógł podjąć stosowne decyzje dotyczące losu buntowniczki Matani Sybil. Zdecydujesz również jaki los spotka Echową Wioskę, a także jej mieszkańców.

Starzec Mua (Old Man Mua) - mieszkaniec Echowej Wioski. Jest bezpośrednio powiązany z zadaniem Żelazo Zespolonych. Od decyzji podjętych w trakcie zadań zależy los starca. Więcej informacji na jego temat znajdziesz w rozdziale poświęconym wspomnianemu zadaniu.

Przeciwnicy w Echowej Wiosce

Matani Sybil - dowódca obrony Echowej Przeprawy. O jej losie będziesz mógł zadecydować w ostatnim etapie zadania Bitwa o Echową Przeprawę. Więcej szczegółów znajdziesz w rozdziale poświęconym zadaniu.

Gwardia Vendrieńska - jednostki walczące w zwarciu, łucznicy i magowie. Groźni w większych grupach. W końcowym etapie zadania Bitwa o Echową Przeprawę buntownicy dysponują żelaznym ekwipunkiem, co znacznie zwiększa ich wytrzymałość i zadawane obrażenia.

Przejście do dalszych lokacji z Echowej Wioski

Z omawianej lokacji możesz przenieść się do dowolnego innego miejsca, które przed wejściem do Echowej Wioski było oznaczone już na twojej mapie. W zależności od podjętej decyzji odnośnie losu wioski, będziesz mógł wrócić do niej w dowolnej chwili lub stanie się ona niedostępna do końca gry. Niezależnie od podjętej decyzji pamiętaj, że wejście do wioski możliwe jest tylko poprzez przejście z Echowej Przeprawy.

Tyranny

10 listopada 2016

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2024-02-24
16:38

boy3 Legend

1

Brakuje w poradniku dodatku Bastard's Wound

Komentarz: boy3
2018-06-09
00:48

ROGI Chorąży

1

Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.

Komentarz: ROGI
2017-02-27
11:18

zanonimizowany1173954 Senator

-1

Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?

Komentarz: zanonimizowany1173954
2017-02-27
10:14

zanonimizowany1173954 Senator

-1

Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?

Komentarz: zanonimizowany1173954
2017-02-02
09:19

Trygław Pretorianin

1
Trygław

W poradniu brak opisu gry po stronie Teras lub swojej własnej.

Komentarz: Trygław
2017-01-07
11:26

SilverGTA Junior

Jak się dostać do pozostałych komnat w zakazanym przejściu?

Komentarz: SilverGTA
2016-11-29
10:09

zanonimizowany1032801 Chorąży

-1

Nie zgodzę się,że barik musi być typowym tankiem jak najbardziej można go zrobić wytrzymałym dps-em pod 2h bronie tak samo lantry może być spokojnie ofensywnym magiem

Komentarz: zanonimizowany1032801
2016-11-30
01:13

YxU Pretorianin

YxU

Masz rację - sugestie zawarte w poradniku są skierowane jednak dla osób niezdecydowanych, a szczególnie początkujących, którzy nie zawsze mogą poradzić sobie z dobrym doborem parametrów, gdy jest ich wiele. Tym bardziej, że zapewne wiele jest osób, które grają w Tyranny nie tyle dla walk, co dla fabuły ;)

Komentarz: YxU
2016-11-25
10:05

Scorpi_80 Generał

Scorpi_80

Masz rację bo zacząłem nową grę i przyłączyłem się do Chaosu. W 2 akcie są inne misje i inne miejscówki. Niestety nie da się za jednym przejściem odkryć wszystkiego.

Komentarz: Scorpi_80
2016-11-29
09:23

zanonimizowany307509 Legend

Podobnie jak Wiedźmin 2. :)

Komentarz: zanonimizowany307509
2016-11-23
22:19

Scorpi_80 Generał

Scorpi_80

Wybrałem ścieżkę Wzgardzonych i takiej lokacji jak "Bliźniacze Rzeki" nie miałem. Staram się zaglądać w każdy kąt i rozmawiać z każdym o wszystkim. Czyżbym coś przeoczył czy niektóre lokacje są dostępne tylko dla np. Chóru? W starych murach Rozstaje Lechtiany też nie mam dostępu do całej lokacji. Nie pamiętam wyborów z prologu, być może tam tkwi rozwiązanie.

Komentarz: Scorpi_80
2016-11-24
14:26

YxU Pretorianin

YxU

Z tego co się orientuję, to tak - niektóre lokacje są związane z określoną ścieżką (frakcje, zadania), dlatego gra tak usilnie stara się namówić gracza do podjęcia kolejnych prób jej ukończenia zaczynając od początku ;)

Komentarz: YxU
2016-11-22
22:44

MrocznyWędrowiec Generał

1
MrocznyWędrowiec

Mam nadzieję, że w przyszłości uzupełnicie poradnik o wszystkie warianty przejścia - ponieważ to kto będzie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od wyborów podczas podboju - ja np miałem innych npców w Rozstajach Lethiany (także oprócz uzupełnienia infa o samych lokacjach przydałoby się info odnośnie skutków poszczególnych wyborów podczas podboju).

Btw - co trzeba zrobić, aby płonąca książnica była dostępna? Ja sprzymierzyłem się z Głosami a podczas podboju byłem w Krzepie i Wierzchołku - gre już kończe (jakieś 2-3 lokacje mi zostały) - a lokacja niedostępna. Następne przejscie chce zrobić magiem neutralnym/buntownikiem - i dostęp do skarbnicy wiedzy byłby jak najbardziej wskazany ;)

PS: I trochę złe info zamieszczacie - np napisaliście, że Sirina "woli trzymać się blisko szkarłatnego chóru" - wprost przeciwnie - nie cierpi ich - po prostu nie ma innego wyjścia.

Komentarz: MrocznyWędrowiec
2016-11-23
10:49

Xanas10 Centurion

Xanas10

Ja miałem dostęp do Książnicy jak wybrałem zdradę pod koniec 1 aktu. Bleden Mark nakazał mi zdobycie artefaktu z Książnicy i zakończenie Edyktu Ognia. Rozmawiałeś z nim w płonącym lesie?

Komentarz: Xanas10
2016-11-23
13:01

Xanas10 Centurion

Xanas10

Z tego co pamiętam trzeba było odpowiadać chyba na listy by móc z nim się spotkać w lesie.

Komentarz: Xanas10
2016-11-23
16:19

Vender Pretorianin

Vender

Misje od bledena dostajemy tylko w ścieżce chaosu i tylko w niej można zwiedzić wszystkie lokacje, choć ograniczają sie do "wybij wszystko co się rusza", w ścieżce wzgardzonych dostajemy od Ascha wybór czy chcemy misje w rozstajach czy w książnicy (rozstaje i tak są dostępne, wiec lepiej wybrać tą drugą). W innych ścieżkach nie wiem, tylko w ścieżce rebeliantów w ogóle się nie da tam dostać, z tego co czytałem.

Komentarz: Vender
2016-11-23
23:41

MrocznyWędrowiec Generał

MrocznyWędrowiec

Na wszystkie listy odpowiadałem. Doczytałem na wiki, że przy wyborach jakie zrobiłem miałem krótkie okienko czasu na wybranie się tam zaraz po Rozstajach Lethiany - a, że kierowałem się cały czas zadaniami w dzienniku, a zadania nie było (trzeba było się po prostu udać do lokacji) - to to przegapiłem. Cóż - pozostaje mi teraz czekać do 2go przejścia - lub ewentualnie skorzystać z konsoli, aby odblokować lokacje.
@Xanas - ja nikogo nie zdradziłem - trzymałem się cały czas jednych - więc może dlatego.

Komentarz: MrocznyWędrowiec
2016-11-17
18:15

zzzzzzzz Junior

jak mozna zdezaktywowac duchowa pułapke

Komentarz: zzzzzzzz
2016-11-17
03:43

zanonimizowany337608 Centurion

Jeśli grając po stronie Wzgardzonych wybiorę questa z Rozstajami Lethiany to Płonąca Książnica zostaje zablokowana już do końca gry? A robiąc na odwrót to w Rozstajach nie wykonam już tam żadnego questa i nie zwiedzę wszystkich lokacji związanych z Rozstajami ?

Komentarz: zanonimizowany337608
2016-11-17
02:24

Xanas10 Centurion

Xanas10

Ogólnie masz do zebrania w głównej fabule 3 artefakty. Jeden z nich nazywa się hełm Zmorogromcy. Gdy przyjmiesz na niego zadanie koniec końców trafisz do lokacji "Bliźniacze Rzeki", a tam bedą kolejne ruiny "Stare Mury". Podczas zwiedzania ich zdobędziesz kolejne 3 ognio-klucze. Dwóch z nich będziesz mógł użyć na zamkach w ruinach pod Wieżą Morską, by odblokować skarby. :) Mam nadzieję że pomogłem :)

Komentarz: Xanas10

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl