Niespokojne Wizje (Stirring Visions) - zadanie główne | Studnia Vendriena
Aktualizacja:
Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacjach Wieża Górska, Rozstaje Lethiany(M11) i Stare Mury związanych z zadaniem Niespokojne Wizje. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie zadań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.
Poszczególne zagadnienia zostały opisane w stosownych sekcjach.
Rozpocznij zadanie
Zadanie stanie się aktywne bezpośrednio po zakończeniu Aktu I opowieści. Gdy tylko wejdziesz w interakcję z rzeźbą na szczycie Górskiej Wieży, pojawi się możliwość podróży do Rozstajów Lethiany i zlokalizowanej tam Wieży Zmierzchu. Twoim zadaniem będzie zbadanie budynku i sprawienie, by stał się aktywny na wzór Górskiej Wieży.
Po oznaczeniu lokacji na mapie drużyna wyruszy w jej kierunku. Jeśli to pierwsza twoja podróż do Rozstajów Lethiany to zanim tam dotrzesz, musisz stawić czoła zasadzce zorganizowanej przez Spiżowe Bractwo. W zależności od twoich upodobań możesz zadbać o ich Przychylność lub wybić patrol i tym samym wypowiedzieć im wojnę.
Sołtys Rozstajów Lethiany

W Rozstajach Lethiany musisz znaleźć sołtysa osady, którego widzisz na powyższym obrazku. Położenie jego domu możesz znaleźć na mapie lokacji w dedykowanym rozdziale poradnika. W rozmowie z Eldianem porusz temat Wieży, a opowie ci o zmorach, które nawiedzają to miejsce. Po zakończonym dialogu w dzienniku pojawi się nowy wpis, a ty możesz skierować się do Wieży, żeby ją zbadać.
Stare Mury

Po wejściu do Starych Murów skieruj się na północ. W najbardziej wysuniętej krawędzi lokacji znajdziesz kapliczkę na ścianie[1], który będziesz mógł odbić na pergaminie. Jednocześnie w dzienniku pojawi się nowy wpis, który skieruje cię do wnętrza ekwipunku. Aby kontynuować zadanie musisz kliknąć prawym przyciskiem myszy na pergamin, tak, żeby na ekranie pojawił się pełen obraz odciśniętego znaku. Odbicie każdego znaku możliwe jest tylko jeśli w drużynie posiadasz bohatera z poziomem Wiedzy 20.
Następnie przejdź do Sali Runicznej. Wejście do niej znajduje się w przeciwległym punkcie mapy w stosunku do pierwszej kapliczki[2].

Znajdziesz tam drugi fragment znaku runicznego, dzięki czemu będziesz mógł aktywować Wieżę Zmierzchu. Co prawda nadal brakuje jednego z elementów znaku runicznego, ale na odcisku widać już jego zarys, co ułatwia sprawę. Odrysuj widoczny na powyższym obrazku znak, a teleport stanie się aktywny.
Wejdź na szczyt Wieży i przejdź przez wszystkie kwestie dialogowe, a zadanie zostanie zakończone. Od tej pory dysponujesz już kolejną wieżą, którą możesz rozbudowywać wedle uznania. Jednocześnie w dzienniku pojawi się nowe zadanie - Centrum władzy, które posunie dalej wątek wież w Terasach. Kolejnym punktem podróży będzie Wieża Morska w Cmentarzysku Mieczy.
0
Komentarze czytelników
MrocznyWędrowiec Generał
Mam nadzieję, że w przyszłości uzupełnicie poradnik o wszystkie warianty przejścia - ponieważ to kto będzie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od wyborów podczas podboju - ja np miałem innych npców w Rozstajach Lethiany (także oprócz uzupełnienia infa o samych lokacjach przydałoby się info odnośnie skutków poszczególnych wyborów podczas podboju).
Btw - co trzeba zrobić, aby płonąca książnica była dostępna? Ja sprzymierzyłem się z Głosami a podczas podboju byłem w Krzepie i Wierzchołku - gre już kończe (jakieś 2-3 lokacje mi zostały) - a lokacja niedostępna. Następne przejscie chce zrobić magiem neutralnym/buntownikiem - i dostęp do skarbnicy wiedzy byłby jak najbardziej wskazany ;)
PS: I trochę złe info zamieszczacie - np napisaliście, że Sirina "woli trzymać się blisko szkarłatnego chóru" - wprost przeciwnie - nie cierpi ich - po prostu nie ma innego wyjścia.
Scorpi_80 Generał
Wybrałem ścieżkę Wzgardzonych i takiej lokacji jak "Bliźniacze Rzeki" nie miałem. Staram się zaglądać w każdy kąt i rozmawiać z każdym o wszystkim. Czyżbym coś przeoczył czy niektóre lokacje są dostępne tylko dla np. Chóru? W starych murach Rozstaje Lechtiany też nie mam dostępu do całej lokacji. Nie pamiętam wyborów z prologu, być może tam tkwi rozwiązanie.
Scorpi_80 Generał
Masz rację bo zacząłem nową grę i przyłączyłem się do Chaosu. W 2 akcie są inne misje i inne miejscówki. Niestety nie da się za jednym przejściem odkryć wszystkiego.
zanonimizowany1032801 Chorąży
Nie zgodzę się,że barik musi być typowym tankiem jak najbardziej można go zrobić wytrzymałym dps-em pod 2h bronie tak samo lantry może być spokojnie ofensywnym magiem
SilverGTA Junior
Jak się dostać do pozostałych komnat w zakazanym przejściu?
Trygław Pretorianin
W poradniu brak opisu gry po stronie Teras lub swojej własnej.
zanonimizowany1173954 Senator
Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?
zanonimizowany1173954 Senator
Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?
ROGI Chorąży
Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
