M7 - Tyranny - Pokrzywowa Głusza
M7 - Tyranny - Pokrzywowa Głusza
Zwój: Sigil Mroźnego Płomienia (Akcent)
Wymagana Przebiegłość 23

Przejęcie obrzeży doliny - zadanie główne w Tyranny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacjach Obóz Szkarłatnego Chóru i Pokrzywowa Głusza związanej z zadaniem Przejęcie obrzeży doliny. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających cię zadań z wątku głównego opowieści, które pozwolą ukończyć opisaną tutaj sekcję możliwie najkorzystniej.

Poszczególne zagadnienia zostały opisane w osobnych sekcjach.

Wejdź do obozu

Po dotarciu do Obozu Szkarłatnego Chóru idź bezpośrednio do głównej bramy - Przejęcie obrzeży doliny - zadanie główne w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Po dotarciu do Obozu Szkarłatnego Chóru idź bezpośrednio do głównej bramy. Tam zaczepią cię strażnicy. Z pierwszych opcji dialogowych wybierz tą, dzięki której się przedstawisz, a pojawią się kolejne kwestie, które pozwolą na zdobycie dodatkowych punktów reputacji. Poza tym jeśli jest z tobą Barik to strażnicy będą mieć obiekcje do tego, czy należy wpuścić go na teren obozu. Opcje są następujące:

  1. Możesz zaskarbić sobie jego Lojalność i jednocześnie Wrogość Szkarłatnego Chóru, jeśli staniesz w jego obronie.
  2. Dysponując Atletyką na poziomie 32 możesz zmusić strażnika, aby cię przepuścił czym zyskasz Średnią Przychylność Chóru
  3. Możesz wydrwić Barika i zyskać jego Bojaźń, jednocześnie zdobywając Pomniejszą Przychylność Chóru

Jeśli popierasz Wzgardzonych to najlepiej stanąć w obronie Barika, ale jeśli zależy ci na Przychylności Szkarłatnego Chóru i dysponujesz wymaganym współczynnikiem Atletyki to będzie to najlepsza opcja. Możesz też stać w milczeniu co spowoduje, że strażnicy i tak cię przepuszczą, ale nie zyskasz reputacji.

Podejmij zadanie

Bezpośrednio w pobliżu bramy znajdziesz namiot Piątego Oka. Porusz temat zadania głównego, a poprosi cię o pomoc w przesłuchaniu więźnia. Twoje opcje wyglądają następująco:

1. Bez dodatkowych warunków zgódź się na przesłuchanie więźnia. Rozmowa zostanie zakończona, a dalsza część zadania będzie związana bezpośrednio z więźniem.

2. Możesz przy okazji obrazić Szkarłatny Chór, co pozwoli ci zdobyć dodatkowe punkty Wrogości Szkarłatnego Chóru, jeśli ci na nich zależy. W każdym razie rozmowa będzie kontynuowana.

3. Domagaj się łapówki. Piąte Oko nie będzie zadowolony, ale zgodzi się na zapłatę.

  1. Oświadcz, że zrobisz to w służbie Chóru - Szkarłatny Chór i Tunon - Zyskaj Średnią Przychylność
  2. Zażądaj pieniędzy - Otrzymasz od niego 1000 pierścieni
  3. Możesz wybrać dostęp do informacji, aczkolwiek nie otrzymasz ich w tej chwili. Piąte Oko zapewni cię, że udzieli ci ich po zniesieniu Edyktu

Nawet jeśli nie popierasz Szkarłatnego Chóru dobrym rozwiązaniem będzie jeśli zgodzisz się na przesłuchanie w służbie Chóru. Ostatecznie kilkoma wypowiedziami można zniwelować Przychylność Chóru, a masz możliwość zdobycia Przychylności Tunona, co może być pomocne na dalszym etapie rozgrywki. Po zakończonej rozmowie znajdziesz Piąte Oko w pobliżu centralnego placu, gdzie odbędzie się przesłuchanie.

Przesłuchaj więźnia

Gdy tylko będziesz gotowy dołącz do doradcy Archonta Szkarłatnego Chóru - Przejęcie obrzeży doliny - zadanie główne w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Gdy tylko będziesz gotowy dołącz do doradcy Archonta Szkarłatnego Chóru. W dalszej części solucji znajdziesz opis wszelkich zdarzeń, które mogą wyniknąć w zależności od tego, jak zakończy się przesłuchanie.

Aby rozpocząć dalszą realizację zadania podejdź do Variah Kel i zacznij rozmowę. Początkowe kwestie dialogowe nie wywołują żadnego efektu, poza pierwszą, w której żądasz informacji. Kolejne opcje są następujące:

  1. Zacznij krzyczeć (Wymagana Atletyka 20)
  2. Zarzuć jej kłamstwo (Wymagana Przebiegłość 30)
  3. Skieruj ją do Archonta Szkarłatnego Chóru

W każdej z powyższych sytuacji efekt będzie taki sam, więc jeśli dysponujesz jednym z wymienionych atrybutów na wymaganym poziomie, to wybierz tę opcję. Pamiętaj, że używając atrybutów w trakcie rozmowy też przyczyniasz się do rozwoju postaci.

Kobieta zdradzi, że jeden z jej sojuszników miał przy sobie rozkazy i prosi, żeby przeszukać jedno z leżących na stosie ciał. Okazuje się, że w bucie ukryty był pergamin, ale żaden z was nie potrafi go odczytać. Piąte Oko chce ją zabić, a ty możesz przyglądać się w milczeniu lub powołać na prawo Chóru, które pozwala wcielić pokonanych w jego szeregi. Jeśli się powołasz na prawo to zyskasz niewielką liczbę punktów Wrogości Szkarłatnego Chóru, ale pojawią się dodatkowe opcje, którymi możesz określić co się z nią stanie:

  1. Nakaż jej zabić własnych kompanów (Pomniejsza Przychylność Szkarłatnego Chóru) - kobieta zabije pobratymców i zostanie wcielona w szeregi Chóru
  2. Nakaż by odesłano ją do buntowników jako szpiega (Pomniejsza Wrogość Gwardii Vendrieńskiej) - kobieta opuszcza obóz żywa i wraca do sojuszników
  3. Nakaż by pracowała aż umrze z wyczerpania (Pomniejsza Przychylność Szkarłatnego Chóru) - kobieta zostaje niewolnikiem w obozie

Bez względu na los kobiety, kwestia pergaminu pozostaje nierozwiązana.

Skryba Lantry

Gdy tylko kończy się przesłuchanie Variah Kel, do waszej rozmowy przyłącza się drugi więzień - Lantry. Wybierając jedną z dostępnych opcji dialogowych pozwalasz mu zapoznać się z pergaminem. Ostatecznie oświadcza, że potrzebuje kilku godzin, by rozszyfrować rozkazy. Możesz mu wyjaśnić, że jego życie zależy od tego, czy jest w stanie przetłumaczyć to od ręki, ale nie wniesie to nic do rozmowy.

Dla większej przejrzystości opcji dialogowych poniższe linie dialogowe zostały odpowiednio oznaczone, by jasno określić hierarchię poszczególnych wypowiedzi.

Na początkowym etapie dialogu będziesz mógł wybrać, czy pozwolisz mu przetłumaczyć pismo, czy rozkażesz go zabić. Jeśli wybierzesz to pierwsze, to Piąte Oko sprzeciwi się temu, gdyż czas działa na waszą niekorzyść. Niezależnie od tego czy nakażesz go rozwiązać, spróbujesz donieść o sytuacji Archontowi, czy staniesz w jego obronie pojawią się poniższe opcje. Jeśli wybierzesz to drugie to od razu przejdziesz do poniższego drzewka z pominięciem jednej wymiany zdań.

Ścieżka I:

Zostań jego obrońcą w czasie sądu - Starcie ze Szkarłatnym Chórem

Ścieżka II

Rozkaż wypuścić więźnia - Chór nie zgodzi się byś opuścił obóz z ich własnością

Wybór 1: Upewnij się korzystając z siły, czy Piąte Oko ośmielił się ci odmówić (Wymagana Atletyka 32)

  1. I Rozkaż mu przekazać więźnia - Piąte Oko zwalnia więźnia.
  2. II Doceń jego determinację, ale zgódź się na osąd (Zyskujesz jednocześnie Pomniejszą Przychylność i Wrogość Chóru) - Starcie ze Szkarłatnym Chórem

Wybór 2: Zgódź się na próbę walki - Starcie ze Szkarłatnym Chórem

Ścieżka III:

Oświadcz, że potrzebujesz więźnia żywego - Chór dalej domaga się próby walki, wracasz do poprzednich kwestii

Ścieżka IV

Powołaj się na informacje, które więzień może dostarczyć żywy - wywiąże się spór pomiędzy Barikem a Zwrotką (jeśli są w drużynie) ale wrócisz do poprzednich kwestii

Ścieżka V

Oświadcz, że nie możesz wtrącać się w osądy Szkarłatnego Chóru (Pomniejsza Przychylność Szkarłatnego Chóru) - Lantry poprosi cię być pomógł mu w czasie osądu

Wybór 1: Zgódź się go reprezentować - Starcie ze Szkarłatnym Chórem

Wybór 2: Oświadcz, że jego los to nie twój problem - Lantry trafia na przesłuchanie do Archonta, tłumaczy tekst a rozgrywka jest kontynuowana bez niego

Lantry może stać się częścią twojej drużyny, ale jeśli chcesz go do niej włączyć to pozostaje ci wyrażenie zgody na Osąd Szkarłatnego Chóru, lub musisz wywrzeć odpowiednią presję na Piątym Oku (dialogi na drzewku II-1-I). Bez względu na twoją decyzję wynik zadania pod kątem fabularnym będzie taki sam, a jedyny wybór dotyczy tego, czy starzec stanie się częścią drużyny, czy ostatecznie się go pozbędziesz. Na tym etapie oczywiście zalecam te dialogi, które pozwolą włączyć go do drużyny. Jeśli zależy ci na poparciu Szkarłatnego Chóru to powinieneś zgodzić się na osąd. Jeśli popierasz Wzgardzonych to możesz kpić z nich do woli, byle tylko ostatecznie Lantry przeżył. Miej też na uwadze, że jeśli zgodzisz się na osąd na dowolnym etapie rozmowy, to zyskasz Lojalność Zwrotki.

Gdy Lantry przetłumaczy tekst, to zostajesz skierowany do lokacji Pokrzywowa Głusza (Tripnettle Wilderness), a dalszym celem zadania jest skłonienie rebeliantów, aby poddali się przed bitwą o obrzeża doliny. Zanim opuścisz obóz postaraj się porozmawiać ze wszystkimi ważnymi postaciami niezależnymi, a także rozejrzyj się w poszukiwaniu skrzyń ze skarbami.

Pokrzywowa Głusza

Po wkroczeniu do lokacji zobaczysz przed sobą oddział Szkarłatnego Chóru - Przejęcie obrzeży doliny - zadanie główne w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Po wkroczeniu do lokacji zobaczysz przed sobą oddział Szkarłatnego Chóru. Na ich czele stoi Fałszywy Kulawiec (Fake Limp), który najwidoczniej zna Zwrotkę. Jeśli dołączyła do twojego oddziału, to będziesz mógł wykorzystać ten fakt, żeby zdobyć dodatkowe punkty Reputacji u Zwrotki. Jeśli nie zależy ci na tym, to możesz zupełnie zignorować ten wątek. Jeśli postanowisz zapytać o znajomość to ostatecznie przejdziesz do ścieżki, która skupia się na celu zadania. W trakcie rozmowy możesz z nich drwić i zarzucać im kłamstwo, lub podejść do nich z większą życzliwością. W każdym przypadku możesz zdobyć punkty Reputacji Szkarłatnego Chóru, aczkolwiek tylko drobne, mało znaczące. Ostatecznie obieca ci wsparcie, jeśli będziesz go potrzebował.

Żeby dotrzeć do kolejnej postaci związanej z zadaniem musisz ominąć oddział Chóru i udać się bezpośrednio na wschód. Wszelkie drogi na północ będą zablokowane, więc, aby dostać się do dowódcy buntowników musisz obrać taką ścieżkę, którą przewidzieli twórcy gry. Po drodze trafisz na oddziały buntowników i kilka pułapek. Przemierzaj ścieżkę powoli i co kilka kroków włączaj tryb skradania, co pomoże wykryć pułapki i je rozbroić (Wymagana Przebiegłość 36).

Pelox Florian

Dowódca Gwardii Vendrieńskiej stacjonuje w centralnym punkcie Pokrzywowej Głuszy - Przejęcie obrzeży doliny - zadanie główne w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Dowódca Gwardii Vendrieńskiej stacjonuje w centralnym punkcie Pokrzywowej Głuszy. Zgodnie z rozkazami przekazanymi przez członków Szkarłatnego Chóru, twoje zadanie polega na tym, by skłonić go do kapitulacji, a następnie musisz oddać go w ręce Chóru. Zadanie możesz zrealizować na kilku sposobów w zależności od tego, jak poprowadzisz dialog z Peloksem Florianem. Poniżej znajdziesz zestawienie możliwych wyborów. Dla większej przejrzystości kwestie, które możesz przekazać, zostały oznaczone kursywą.

Ścieżka 1

Nakaż mu się poddać - zadrwi z twojego oddziału

Wybór 1:

Daj mu do zrozumienia, że Chór zna jego położenie - buntownicy cię zaatakują [Decyzje - Wariant 2]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

Wybór 2:

Zdradź, że czeka go spotkanie z Głosami Nerata (Wymagana Przebiegłość 41) - uzna to za kuszącą propozycję i zgodzi się poddać, zapyta o swoich ludzi:

Opcja 1:

Pozwól odejść buntownikom - nakaże swoim ludziom odejść

1. Daj mu do zrozumienia, że nie możesz wrócić z pustymi rękami - [Decyzje - Wariant 1]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Pomniejszą Przychylność

2. Rozkaż mu, by podążał za tobą - [Decyzje - Wariant 1]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Pomniejszą Przychylność

3. Pozwól mu uciec z pozostałymi - Barik sprzeciwi się takiemu rozwiązaniu.

A. Powiedź szeptem, że masz swoje powody - Florian nie będzie chciał uwierzyć w szczerość twoich zamiarów

  1. Barik - strać Średnią Lojalność

AA. Nakaż mu uciekać zanim zmienisz zdanie - Zapyta cię, czemu pozwalasz mu uciec a do pytania podłączy się Zwrotka.

1. To nie twoja wojna - [Decyzje - Wariant 3]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Przychylność
  2. Zwrotka - zyskaj Średnią Bojaźń
  3. Barik - strać Średnią Lojalność

2. Masz swoje powody [Decyzje - Wariant 3]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Przychylność
  2. Zwrotka - zyskaj Średnią Bojaźń
  3. Barik - strać Średnią Lojalność

3. Patrz w milczeniu [Decyzje - Wariant 3]

  1. Zwrotka - zyskaj Średnią Bojaźń
  2. Barik - strać Średnią Lojalność

4. Za dużo ludzi już zginęło [Decyzje - Wariant 3]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość
  2. Zwrotka - zyskaj Średnią Bojaźń
  3. Barik - strać Średnią Lojalność

5. Nie zabijasz głupców [Decyzje - Wariant 3]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość
  2. Zwrotka - zyskaj Średnią Bojaźń
  3. Barik - strać Średnią Lojalność

BB. Zaatakuj go - buntownicy cię zaatakują [Decyzje - Wariant 2]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

B. Patrz w milczeniu - Florian nie będzie chciał uwierzyć w szczerość twoich zamiarów - patrz [A]

  1. Barik - strać Średnią Lojalność i zyskaj Średnią Bojaźń

C. Przyznaj Barikowi rację i nakaż Peloksowi się poddać - jeśli nie sprzyjałeś do tej pory Gwardii Vendrieńskiej to Pelox Florian cię zaatakuje - [Decyzje - Wariant 2]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

Opcja 2:

Pozwól odejść Peloksowi i jego ludziom - patrz [Opcja 1 - 3.]

Opcja 3:

Zaatakuj ich - [Decyzje - Wariant 2]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

Wybór 3:

Obiecaj, że pozwolisz jego ludziom odejść - jeśli nie sprzyjałeś do tej pory Gwardii Vendrieńskiej to Pelox Florian cię zaatakuje - [Decyzje - Wariant 2]

Wybór 4:

Pozwól mu uciec - patrz [Ścieżka 2 - Wybór 4]

Wybór 5:

Zaatakuj go - buntownicy cię zaatakują [Decyzje - Wariant 2]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

Ścieżka 2

Zaproponuj rozmowę - Pelox zgodzi się na rozmowę

Wybór 1:

Grobowy Ashe che wiedzieć jaki los spotkał pojmanych Wzgardzonych (Wymagana Przebiegłość 41) - nic nie wnosi do rozmowy

Wybór 2:

Zdradź, że Szkarłatny Chór, chce go pojmać. Pozwól innym buntownikom odejść - Pelox będzie zainteresowany tym faktem

  1. Zwrotka - zyskaj Średnią Bojaźń i strać Średnią Lojalność
  2. Barik - zyskaj Średnią Bojaźń i strać Średnią Lojalność

Opcja 1: Chór jest tylko sojusznikiem - jeśli nie sprzyjałeś do tej pory Gwardii Vendrieńskiej to Pelox Florian cię zaatakuje - [Decyzje - Wariant 2]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

Opcja 2: Lubisz gdy Archonci są niezadowoleni - Pelox ucieknie [Decyzje - Wariant 3]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

Opcja 3: Zaatakuj go - walka [Decyzje - Wariant 2]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

Wybór 3:

Zapytaj go, co robi w Pokrzywowej Głuszy - nic nie wnosi do rozmowy

Wybór 4:

Pozwól mu uciec - Zwrotka się sprzeciwi

Opcja 1: Powiedź jej szeptem, że masz swoje powody - patrz [Ścieżka 1 - AA]

  1. Zwrotka - strać Średnią Lojalność i zyskaj Pomniejszą Bojaźń
  2. Barik - strać Średnią Lojalność i zyskaj Pomniejszą Bojaźń

Opcja 2: Patrz w milczeniu - patrz [Ścieżka 1 - AA]

  1. Zwrotka - strać Średnią Lojalność i zyskaj Średnią Bojaźń
  2. Barik - strać Średnią Lojalność i zyskaj Średnią Bojaźń

Opcja 3: Pelox musi się poddać - jeśli nie sprzyjałeś do tej pory Gwardii Vendrieńskiej to Pelox Florian cię zaatakuje - [Decyzje - Wariant 2]

  1. Zwrotka - zyskaj Średnią Lojalność
  2. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

Wybór 5:

Zaatakuj go - walka [Decyzje - Wariant 2]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

Ścieżka 3

Zaatakuj go - walka [Decyzje - Wariant 2]

  1. Gwardia Vendrieńska - zyskaj Średnią Wrogość

Omawiane zadanie otrzymujesz z ramienia Szkarłatnego Chóru, więc nie masz tutaj zbyt wielu możliwości, aby się przypodobać Wzgardzonym. Cała rozmowa ograniczona jest do Reputacji u członków drużyny a Gwardią Vendrieńską. W dalszej części rozdziału znajdziesz dokładny opis wszystkich wariantów, które mogą wyniknąć z rozmowy.

Decyzje

Bez względu na to jaki podejmiesz wybór, w dalszej części zadania będziesz musiał wziąć udział w spotkaniu Archontów. W zależności jednak od podjętego wyboru, dalsze wydarzenia mogą wyglądać zupełnie inaczej.

Wariant 1: Pojmij Peloksa Floriana

Po zakończonej rozmowie do twojej drużyny podbiega Fałszywy Kulawiec. Jest zaskoczony faktem, że udało ci się pojmać Floriana. Zyskujesz Średnią Przychylność Chóru. Ostatecznie oddział Chóru zabiera ze sobą więźnia, a ty musisz uporać się z niewielkim oddziałem Gwardii Vendrieńskiej.

Po pokonaniu buntowników skieruj się bezpośrednio do Obozu Wzgardzonych i wejdź do namiotu Ashe'a, żeby wziąć udział w ich rozmowie. Jeśli sprzyjasz Szkarłatnemu Chórowi, to będziesz mógł wykorzystać fakt, to fakt, że pojmałeś Floriana działa na twoją korzyść.

Wariant 2: Zabij Peloksa Floriana

Jeśli zdecydowałeś się zabić Floriana, to musisz liczyć się z przewagą liczebną wroga. Z północy i południa przybędą posiłki, aczkolwiek południowy oddział ruszy do ataku dopiero gdy rozprawisz się z pozostałymi siłami buntowników. Ostatecznie skieruj się do miejsca w którym był Fałszywy Kulawiec i rozpocznij rozmowę. Oczywiście w ten sposób możesz wygenerować jedynie Wrogość Szkarłatnego Chóru.

Ostatecznie będziesz musiał udać się do Obozu Wzgardzonych, by wziąć udział w obradach Archontów. Fakt, że zabiłeś Floriana nie ujdzie ich uwadze. Będziesz mógł wykorzystać ten fakt, żeby zyskać przychylność Wzgardzonych.

Wariant 3: Wypuść Peloksa Floriana

Jeśli zdecydujesz się wypuścić Floriana, to musisz liczyć się ze spadkiem Lojalności ze strony członków drużyny. Poza tym, gdy Florian ucieknie, na miejscu zdarzenia pojawi się Fałszywy Kulawiec i zażąda wyjaśnień. Niezależnie od wybranej linii dialogowej dojdzie do walki, a ty zyskasz Wrogość Chóru. Zgraja Kulawca nie powinna stanowić zagrożenia.

Po wszystkim udaj się do Obozu Wzgardzonych i weź udział w obradach Archontów. Jeśli uwolniłeś Floriana to nie będziesz miał problemu, żeby uniknąć konsekwencji, aczkolwiek będzie to miało sens jedynie wtedy, gdy wcześniej uwolniłeś też innych członków Gwardii Vendrieńskiej.

Czas wyboru

Rozmowa z Archontami zmusi cię, żebyś opowiedział się ostatecznie po jednej ze stron - Przejęcie obrzeży doliny - zadanie główne w Tyranny - Tyranny - poradnik do gry

Rozmowa z Archontami zmusi cię, żebyś opowiedział się ostatecznie po jednej ze stron. Nie jest to jeszcze wybór wiążący na całą rozgrywkę, ale będziesz ponosił jego konsekwencje przez cały dalszy ciąg gry. Niezależnie od tego którą stronę wybierzesz dojdzie do starcia pomiędzy dowódcami obu frakcji. Im szybciej określisz się po której stronie chcesz stanąć, tym większa szansa, że zachowasz pełnię Przychylności danego Archonta i frakcji. Nic nie da jeśli będziesz próbował postępować bezstronnie, dialog w końcu zmusi cię, byś się opowiedział za wybraną frakcją.

W czasie rozmowy zostaną też poruszone wszystkie wątki związane z zadaniami, które wypełniłeś do tej pory. W zależności od tego jak je realizowałeś, poszczególne frakcje będą dla ciebie bardziej lub mniej przychylne. Po zajęciu dowolnej ze stron staniesz przed wyborem, czy chcesz usunąć z drużyny towarzysz, który reprezentuje frakcję, której nie wybrałeś.

Po zakończonej sekwencji zostaniesz przeniesiony poza namiot Ashe'a (jeśli wybrałeś Chór) a obóz Wzgardzonych będzie zamknięty, albo pozostaniesz w namiocie (jeśli wybrałeś Wzgardzonych), ale nie będziesz miał już dostępu do obozu Szkarłatnego Chóru.

Podobało się?

0

Tyranny

10 listopada 2016

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-02-02
09:19

Trygław Pretorianin

Trygław

W poradniu brak opisu gry po stronie Teras lub swojej własnej.

Komentarz: Trygław
2017-02-27
10:14

zanonimizowany1173954 Senator

Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?

Komentarz: zanonimizowany1173954
2017-02-27
11:18

zanonimizowany1173954 Senator

Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?

Komentarz: zanonimizowany1173954
2018-06-09
00:48

ROGI Chorąży

Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.

Komentarz: ROGI
2024-02-24
16:38

boy3 Legend

Brakuje w poradniku dodatku Bastard's Wound

Komentarz: boy3

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl