3 Rok Podboju | Podbój - decyzje na mapie świata w Tyranny
Aktualizacja:
W trzecim roku podboju będziesz decydował o miejscu, w którym użyjesz niszczycielskiego edyktu. Do wyboru masz trzy miejsca:
Krzepa

Etap 1
Kontrowersyjne niepowodzenie
Jedna porażka spowodowała, że armie zaczęły obrzucać się oskarżeniami za klęskę. Musisz zdecydować kogo ukarzesz. Jeśli ukażesz Chór, ci będą na ciebie źli, że patrzysz na nich poprzez pryzmat ich reputacji. Jeśli z kolei wybierzesz Wzgardzonych do otrzymania kary, jeden z dowódców tejże armii pierwszy raz zakwestionuje twoją decyzję. (Przejście do Etapu: 2.1)
Marsz ku pustce
Szkarłatnemu Chórowi zaczynało brakować zaopatrzenia, więc niektórzy zaczęli napadać na zaopatrzenie Wzgardzonych. Możesz zadecydować by Wzgardzeni podzielili się zapasami, a złodziejom obciąć dłoń lub po prostu nadziać złodziei na pale.
Jeśli każesz podzielić się żywnością, to Wzgardzeni będą bardzo niezadowoleni z takiego obrotu spraw. (Przejście do Etapu: 2.2)

Etap 2.1
Negatywny pobór
Zauważono, że niektórzy z żołnierzy Szkarłatnego Chóru walczą u boku obrońców. Chórzyści obstawali, że to szpiedzy wysłani na przeszpiegi, ale Wzgardzeni krzyczeli, że to dezerterzy, którzy muszą zginąć. (Przejście do Etapu: 3.1)
Upadek Regentów
Udało wam się złapać przywódczynię wroga. Możesz zdecydować, by ją zabić i zasiać strach za murami lub oddać ją na przesłuchanie Archonta Tajemnic. Jeśli wyślesz ją na przesłuchanie to już nigdy nie zobaczysz ciała przywódczyni, ale Archont pokaże ci słabe punkty w obronie wroga.
Jeśli zdecydujesz się na egzekucję, ta sprawi, że obrońcy wpadną w szał i przygotują szaleńczy atak, który zostanie z łatwością zdławiony przez Wzgardzonych. (Przejście do Etapu: 3.1)
Etap 2.2
Bestie Krzepy
Magowie Chóru opracowali zaklęcie, za pomocą którego niewolnicy obracali się przeciw swym panom. Wzgardzeni jednak nie chcieli, by czar został użyty, mówiąc, że to sprzeczne z zasadami Hegemona. (Przejście do Etapu: 3.1)
Lepsza śmierć niż czerwień
Mieszkańcy, którzy mieli dołączyć do Szkarłatnego Chóru, wybierali samobójstwo. Armia zażądała od Wzgardzonych ich jeńców. Wzgardzeni odmówili, więc zgłoszono się o decyzję do ciebie.
Jeśli odmówisz Chórowi werbunku, ci będą na ciebie krzyczeć, że odmawiasz im możliwości prowadzenia wojny na ich sposób. (Przejście do Etapu: 3.1)
Etap 3.1
Ostrzeż mieszkańców
Szkarłatny Chór nastawał by ostrzec mieszkańców, by ci mogli przygotować się na straszliwe zaklęcie które przysłał ci Hegemon. Zaklęcie pochłonie także kilka oddziałów Wzgardzonych, ale ci nie będą mieli do ciebie o to żalu.
Nie ostrzegaj mieszkańców
Wzgardzeni nastawali, by nie ostrzegać mieszkańców. Ich czas na kapitulację minął. Zaklęcie pochłonie także kilka oddziałów Wzgardzonych, ale ci nie będą mieli do ciebie o to żalu.
Cytadela Pergaminu

Etap 1
Pieśń Usidlenia
Archont Pieśni uwiodła magów przeciwnika, ale Wzgardzeni zaczęli zabijać ich, by nie mogli się podzielić zakazana wiedzą. Szkarłatny Chór domagał się rekompensaty, ponieważ magowie byli ich jeńcami. Możesz zamknąć usta pozostałym przy życiu magom lub oddać kilku Wzgardzonych na służbę Archont Pieśni. Oczywiście każda z tych akcji nie spodoba się którejś ze stron i będziesz musiał im przypomnieć kto tutaj podejmuje decyzje. (Przejście do Etapu: 2.1)
Hierarcha Dowodzenia
Potężny, magiczny atak zabił wszystkich komendantów obu armii. Musiałeś zdecydować, czy Chór ma osłaniać odwrót Wzgardzonych czy na odwrót. Każda z decyzji wiąże się ze stratami w oddziałach tych którzy osłaniali odwrót. Np. Jeśli poślesz Chórzystów do osłony, ci zorientują się, że zostali posłani na rzeź i poprzysięgną ci zemstę. (Przejście do Etapu: 2.2)
Etap 2.1
Agenci pana Szpiegów?
Wzgardzeni pojmali grupę magów. Ci jednak twierdzili, że są szpiegami Szkarłatnego Chóru. Druga armia zażądała wydania jeńców, gdy tylko się o tym dowiedziała. Musiałeś zdecydować czy oddać magów Chórowi czy zostawić ich u Wzgardzonych na torturach. Jeśli zostawisz magów w rękach Wzgardzonych, nie znajdziesz żadnych powiązań w skonfiskowanych dokumentach. Gdy będziesz chciał przesłuchać ich osobiście, wszyscy magowie będą już martwi. (Przejście do Etapu: 3.1)

Prawo Dowodzenia
Archont pieśni skłoniła rekrutów Chóru do zabijania przywódców swojej armii, by umocnić swoją pozycję. Wzgardzeni krzyczeli, że wewnętrzne walki nie sprzyjają prowadzeniu podboju i chcą byś zatrzymał te praktyki. Jeśli pozwolisz by walki dalej trwały, horda będzie biła się na polu bitwy później o wiele zajadlej. (Przejście do Etapu: 3.1)
Etap 2.2
Zaginieni w górach
Wzgardzeni dowiedzieli się o ukrytej enklawie w górach i posłali tam swoich zwiadowców, ale żaden z nich nie wrócił. Domagali się by Chórzyści dowiedzieli się co się stało z ich ludźmi, ale ci nie mieli ochoty wyruszyć po nie swoich ludzi.
Jeśli nakażesz Chórzystom wyruszyć to ci odnajdą zaginiony oddział, który walczy w pułapce, w którą wpadł. Dzięki pomocy udało się uratować chociaż część zaginionych. (Przejście do Etapu: 3.1)
Plądrowanie pergaminu
Armia przechwyciła karawanę z pergaminami i magicznymi księgami. Wzgardzeni zaczęli palić księgi, a Chórzyści próbowali je ocalić i wywiązała się walka. Możesz nakazać spalić wszystkie księgi albo oddać połowię Szkarłatnym. Jeśli zdecydujesz się oddać księgi to sam musisz je najpierw przeczytać, by nie oddać wiedzy zakazanej przez prawo. (Przejście do Etapu: 3.1)

Etap 3.1
Ostrzeż mieszkańców
Szkarłatny Chór nastawał by ostrzec mieszkańców, by ci mogli przygotować się na straszliwe zaklęcie które przysłał ci Hegemon. Dodatkowo w mieście byli szpiedzy Chóru którzy powinni mieć czas na ucieczkę.
Nie ostrzegaj mieszkańców
Wzgardzeni nastawali, by nie ostrzegać mieszkańców. Ich czas na kapitulację minął.
Lazur

Etap 1
Zniszczenie Lazuru
Kopiec, Archont Kamienia niszczył krainę Lazuru, a przy tym pola uprawne które zaopatrzały Szkarłatny Chór. Dowódcy tejże armii przyszli do ciebie ze skargą na niego. Możesz nakazać uczniom Kopca naprawienie szkód lub odrzucić skargę. Uczniowie nie będą zadowoleni, jeśli odciągnie się ich od ich normalnej pracy.
Jeśli odrzucisz skargę to Kopiec będzie kontynuował dzieło zniszczenia. (Przejście do Etapu: 2.1)
Czyhające cienie
Zwierzcy wyrżnęli patrol Wzgardzonych. Ci chcieli zemsty, ale Chór zażądał pojmania bestii żywcem. Do ciebie należy decyzja, której armii się przypodobasz. Biorąc stronę Chóru, ci staną się butni i będą kpić z Wzgardzonych.
Jeśli zaś pomożesz Wzgardzonym dokonać zemsty, Chór będzie zły, bo marnujesz potencjał ich armii. (Przejście do Etapu: 2.2)

Etap 2.1
Szaleństwo Kopca
Kopiec zdradził i odrzucił władzę Hegemona. Potrzeba było oddziału, który miał wytropić zdrajcę. Żadna z armii jednak nie kwapiła się do posłania swoich ludzi na śmierć. Niezależnie od wyboru armii ci nie znajdą Kopca. (Przejście do Etapu: 3.1)
Wciągnięcie w wir wydarzeń
Kiedy Wzgardzeni szukali Kopca, Szkarłatny Chór zmusił magów Wzgardzonych do pomocy. Podczas tych działań, dwóch magów zmarło, a to rozzłościło Wzgardzonych. Poszkodowani zażądali rekompensaty ze strony drugiej armii. Szkarłatny Chór może oddać w ręce Wzgardzonych tych którzy zmusili magów do pracy. (Przejście do Etapu: 3.1)
Etap 2.2
Plemię Kopca
Szkarłatny Chór doniósł, że zwierzce posłuszne Archontowi Kamienia napadły na ich bandę. Rozgorzała dyskusja, ponieważ Wzgardzeni zarzucili drugiej armii kłamstwo. Niezależnie od armii, którą wyślesz nic nie wskaże o zdradzie kopca, póki sam się nie przyzna. (Przejście do Etapu: 3.1)
Oswojenie bestii
Wzgardzeni odkryli zwierzców którzy posługiwali się magią i chcieli zrobić na nich eksperymenty. Armia Szkarłatnego Chóru chciała natomiast wcielić tych magów do swojej armii. Eksperymenty na bestiach nie przyniosą jednoznacznego dowodu na to, że nauczyli się magii od Kopca. Szkarłatny Chór weźmie to za zniewagę, jeśli nie pozwolisz im wcielić nowych rekrutów do swojej armii. (Przejście do Etapu: 3.1)

Etap 3.1
Poślij Wzgardzonych by zatrzymali Kopca
Wzgardzeni bez werwy ruszyli, by zatrzymać Kopca, ale miasto, do którego on dążył i tak zostało mocno zniszczone. (Miasto uległo mocnym uszkodzeniom)
Poślij Szkarłatny Chór by zatrzymali Kopca
Chór z radością ruszył na Kopca, ale szybko te okrzyki zmieniły się w przerażenie. Jednakże Chór zatrzymał Kopca nim ten zdążył zniszczyć całkowicie miasto. (Miasto uległo mocnym uszkodzeniom)
Poślij obie armie by zatrzymały Kopca
Obie armie protestowały i zostały zmasakrowane w bitwie, ale miasto ocalało całkowicie. (Miasto nie uległo uszkodzeniom)
0
Komentarze czytelników
Trygław Pretorianin
W poradniu brak opisu gry po stronie Teras lub swojej własnej.
zanonimizowany1173954 Senator
Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?
zanonimizowany1173954 Senator
Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?
ROGI Chorąży
Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
