Kuźnia | Wieża w Tyranny
Aktualizacja:
W poniższym rozdziale znajdziesz przydatne informacje dotyczące jednego z ulepszeń dostępnego dla dowolnej z Wież - Kuźni.
Informacje ogólne

Kuźnia jest oczywistym wyborem, jeśli większość twojej drużyny z protagonistą na czele prowadzi walkę w zwarciu bez korzystania z wiedzy magicznej. Za pomocą kuźni możesz ulepszać zebrane lub zakupione elementy wyposażenia do najwyższej jakości, która pozwala na stałe zwiększyć premie, które oferuje przedmiot. Jest to związane z odpowiednimi nakładami finansowymi i liczbą potrzebnych rekrutów, co przedstawia poniższa tabela.
Jakość | Pierścienie | Sztabki | Rekruci |
Pospolita | - | - | - |
Solidna | 10 spiżowych | 1 | - |
Świetna | 20 spiżowych | 2 | 1 |
Wyśmienita | 35 spiżowych | 4 | 3 |
Mistrzowska | 50 spiżowych | 7 | 6 |
Rekruci
Poniżej znajdziesz listę wszystkich rekrutów, którzy powiązani są z omawianym ulepszeniem. Pamiętaj, że możesz zatrudnić jedynie sześciu z nich.
Imię | Korzyści | Koszt (spiżowe) |
Nikostas | Trener:kontrola ognia, kontrola zimna, kontrola piorunów, kontrola wigoru | 10 |
Pelagus | Trener:kontrola kamienia, kontrola wigoru, kontrola uwiądu | 25 |
Ragus | Handlarz: lekkie pancerze | 20 |
Vora | Handlarz: metalowe pancerze | 10 |
Thantos | Kowal, który generuje sztabki spiżu niezbędne do ulepszeń. | 20 |
Praxis | Kowal, który generuje sztabki żelaza niezbędne do ulepszeń. | 25 |
Temerin | Handlarz: oferuje wyjątkowe modele broni | 20 |
Projekty
Poniżej znajdziesz listę wszystkich projektów, które możesz opracować z pomocą Kuźni. Aby zarządzić prace musisz porozmawiać z Mistrzem Kuźni Vollusem.
Nazwa | Czas | Koszt | Rekruci |
Buty Nocnego Łowcy | Długi | 1 żelazny pierścień 6x Skóra Opończa ze skóry Ogara | 6 |
Duma Zapomnianych | Średni | 25 pierścieni spiżowych 3x sztabka spiżu | 1 |
Dwukrotnie kuta koszula spiżowa | Krótki | 25 pierścieni spiżowych 5x sztabka spiżu | 2 |
Elegancja | Średni | 25 pierścieni spiżowych 4x sztabka żelaza | 2 |
Gorliwość | Krótki | 25 pierścieni spiżowych 4x sztabka żelaza Schemat | 3 |
Hełm Sokolego Oka | Średni | 35 pierścieni spiżowych 7x Skóra Zniszczony hełm | 4 |
Jedwabne rękawiczki | Długi | 55 pierścieni spiżowych 5x Skóra | 3 |
Łuskowe Nagolenniki Pewnej Stopy | Krótki | 15 pierścieni spiżowych 1x sztabka spiżu | 1 |
Ostrze Czarnoksiężnika | Długi | 60 pierścieni spiżowych 6x sztabka spiżu | 3 |
Potężny Grzmot | Długi | 75 pierścieni spiżowych 15x sztabka spiżu Schemat | 5 |
Prostota | Krótki | 15 pierścieni spiżowych 3x sztabka spiżu | 1 |
Przekuta Prawa Ręka Kopca | Długi | 1 żelazny pierścień 7x sztabka żelaza Fragment prawej dłoni Kopca | 5 |
Rękawice alchemika | Długi | 1 żelazny pierścień 10x Skóra | 4 |
Strażnik | Średni | 60 pierścieni spiżowych 15x sztabka spiżu Złamana rękojeść | 5 |
Zaklęte pantofle płócienne | Długi | 60 pierścieni spiżowych 8x Skóra | 6 |
Zbroja Płytowa Komendanta | Długi | 1 żelazny pierścień 10x sztabka spiżu | 5 |
Zuchwałość Złodzieja | Długi | 65 pierścieni spiżowych 7x sztabka spiżu | 5 |
Żelazne rękawice z zaczepem | Krótki | 10 pierścieni spiżowych 5x sztabka żelaza Schemat | 3 |
Projekty postępują jedynie wtedy, gdy drużyna zdobywa doświadczenie, więc jedyną szansą na ich opracowanie jest akt drugi gry.
0
Komentarze czytelników
MrocznyWędrowiec Generał
Mam nadzieję, że w przyszłości uzupełnicie poradnik o wszystkie warianty przejścia - ponieważ to kto będzie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od wyborów podczas podboju - ja np miałem innych npców w Rozstajach Lethiany (także oprócz uzupełnienia infa o samych lokacjach przydałoby się info odnośnie skutków poszczególnych wyborów podczas podboju).
Btw - co trzeba zrobić, aby płonąca książnica była dostępna? Ja sprzymierzyłem się z Głosami a podczas podboju byłem w Krzepie i Wierzchołku - gre już kończe (jakieś 2-3 lokacje mi zostały) - a lokacja niedostępna. Następne przejscie chce zrobić magiem neutralnym/buntownikiem - i dostęp do skarbnicy wiedzy byłby jak najbardziej wskazany ;)
PS: I trochę złe info zamieszczacie - np napisaliście, że Sirina "woli trzymać się blisko szkarłatnego chóru" - wprost przeciwnie - nie cierpi ich - po prostu nie ma innego wyjścia.
Scorpi_80 Generał
Wybrałem ścieżkę Wzgardzonych i takiej lokacji jak "Bliźniacze Rzeki" nie miałem. Staram się zaglądać w każdy kąt i rozmawiać z każdym o wszystkim. Czyżbym coś przeoczył czy niektóre lokacje są dostępne tylko dla np. Chóru? W starych murach Rozstaje Lechtiany też nie mam dostępu do całej lokacji. Nie pamiętam wyborów z prologu, być może tam tkwi rozwiązanie.
Scorpi_80 Generał
Masz rację bo zacząłem nową grę i przyłączyłem się do Chaosu. W 2 akcie są inne misje i inne miejscówki. Niestety nie da się za jednym przejściem odkryć wszystkiego.
zanonimizowany1032801 Chorąży
Nie zgodzę się,że barik musi być typowym tankiem jak najbardziej można go zrobić wytrzymałym dps-em pod 2h bronie tak samo lantry może być spokojnie ofensywnym magiem
SilverGTA Junior
Jak się dostać do pozostałych komnat w zakazanym przejściu?
Trygław Pretorianin
W poradniu brak opisu gry po stronie Teras lub swojej własnej.
zanonimizowany1173954 Senator
Jak przejsc zadanie główne kły i gniew w poradniku nie ma jestem na etapie udaj sie do lsnicej otchłani by rozwiązać spor miedzy kruszycielami a kamiennymi tropicielami - na mapie nie ma takiej lokacji jak ja odblokować?
zanonimizowany1173954 Senator
Tamto juz dałem radę a powiedzcie mi dlaczego nmam na szaro rozstaje lethainy jak odblokować lokacje?
ROGI Chorąży
Niedawno zacząłem grę i coś mi się nie zgadza z poradnikiem. Kiedy Zwrotka zaczyna rozmawiać zemną w trakcie pierwszej wizyty w obozie Archonta Wojny nie mogę zdobyć jej Lojalności. Mam teksty które według poradnika powinny mi je dać ale punkty nabijają mi tylko odpowiedzi nabijające bojaźń. Tak samo ze strażnikiem obozu. Mogę zdobyć tylko wrogość dla Wzgardzonych a jestem za nimi.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
