Miejsca pobytu najlepszego kowala i najlepszego płatnerza | Zarządzanie ekwipunkiem Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Miejsca pobytu najlepszego kowala i najlepszego płatnerza

Z poprzedniej strony tego rozdziału wiesz już, że wytwarzanie lepszych jakościowo mieczy oraz pancerzy jest możliwe tylko wtedy gdy Geralt spotka się z rzemieślnikiem o wyższym poziomie umiejętności. Poniżej odnajdziesz informacje na temat miejsc pobytu najlepszego kowala (miecze) oraz najlepszego płatnerza (zbroje).

1 - Miejsca pobytu najlepszego kowala i najlepszego płatnerza | Zarządzanie ekwipunkiem - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Najlepszym kowalem w grze jest Hattori (powyższe obrazki) i możesz go odnaleźć po dotarciu do Wolnego Miasta Novigrad - Miejsca pobytu najlepszego kowala i najlepszego płatnerza | Zarządzanie ekwipunkiem - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Najlepszym kowalem w grze jest Hattori (powyższe obrazki) i możesz go odnaleźć po dotarciu do Wolnego Miasta Novigrad. Gra niestety utrudnia dosyć poważnie korzystanie z usług tego kowala, albowiem Hattori początkowo nie będzie w ogóle zajmował się rzemiosłem. W celu nakłonienia go do potworu do oryginalnego zawodu musisz ukończyć w Novigradzie poboczny quest Miecze i pierogi (Of Swords and Dumplings), przy okazji otrzymując za darmo od Hattoriego pierwszy miecz. Od tej pory możesz składać mu wizyty i zamawiać u niego nowe miecze.

2 - Miejsca pobytu najlepszego kowala i najlepszego płatnerza | Zarządzanie ekwipunkiem - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Najlepszego płatnerza w grze możesz odnaleźć w Kasztelu Wrońce (powyższe obrazki) odwiedzanym na samym początku gry - Miejsca pobytu najlepszego kowala i najlepszego płatnerza | Zarządzanie ekwipunkiem - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Najlepszego płatnerza w grze możesz odnaleźć w Kasztelu Wrońce (powyższe obrazki) odwiedzanym na samym początku gry. Wbrew pozorom osobą tą nie jest krasnolud Fergus, tylko pomagająca mu Yoana. W celu udowodnienia umiejętności, którymi dysponuje Yoana, musisz zaliczyć powiązane z nią poboczne zadanie Mistrz płatnerstwa (Master Armorer). Sprawi to, że to ona przejmie kontrolę nad kuźnią i będzie mogła przygotowywać dla Geralta najlepsze pancerze w oparciu o pozyskiwane schematy. Warto też przy okazji dodać, że ukończenie wspomnianego questu nagradzane jest darmowym pancerzem, który zostanie opracowany przez Yoanę.

Uwaga - Nie musisz od razu zajmować sie zadaniem Mistrz płatnerstwa. Jest to zresztą niemożliwe, bo zalicza się je w dużej mierze na wyspach Skellige. W początkowej fazie gry możesz spotykać się z Fergusem i to u niego zamawiać lepsze jakościowo zbroje.