Resident Evil Village - poradnik do gry

Resident Evil Village - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Resident Evil Village: Duże wilkołaki/Varcolac - jak pokonywać? Resident Evil Village poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil Village znajdziecie odpowiedź na pytanie jak pokonać bestię Varcolac, czyli dużego wilkołaka. Dodatkowo wyjaśniamy czy starcia z wilkołakami Varcolac są obowiązkowe i czy można je pomijać.

Varcolac to duże wilkołaki, które z wyglądu przypominają również wielkie owłosione psy - Resident Evil Village: Duże wilkołaki/Varcolac - jak pokonywać? - Resident Evil Village - poradnik do gry

Varcolac to duże wilkołaki, które z wyglądu przypominają również wielkie owłosione psy. Główny bohater na pierwszą tego typu bestię wpadnie w trakcie przeprawy przez wioskę w stronę zbiornika (Reservoir), ale inne wilkołaki pojawią się też w dalszej części gry.

Bardzo przydatną informacją jest to, że wilkołak z racji na swoje rozmiary nie może wbiegać do chatek ani dostawać się do żadnych innych ciasnych pomieszczeń i korytarzy - Resident Evil Village: Duże wilkołaki/Varcolac - jak pokonywać? - Resident Evil Village - poradnik do gry

Bardzo przydatną informacją jest to, że wilkołak z racji na swoje rozmiary nie może wbiegać do chatek ani dostawać się do żadnych innych ciasnych pomieszczeń i korytarzy. Mozecie to wykorzystać na dwa główne sposoby:

  1. Do schronienia się i odczekania aż Varcolac straci zainteresowanie.
  2. Atakować Varcolaca próbującego dostać się do chatki. Pamiętajcie w tym przypadku o tym żeby nie ustawić się zbyt blisko drzwi lub okna, bo Ethana mogą dosięgnąć pazury potwora.
1 - Resident Evil Village: Duże wilkołaki/Varcolac - jak pokonywać? - Resident Evil Village - poradnik do gry
Varcolaca możecie też osłabiać na inne sprytne sposoby - Resident Evil Village: Duże wilkołaki/Varcolac - jak pokonywać? - Resident Evil Village - poradnik do gry

Varcolaca możecie też osłabiać na inne sprytne sposoby:

  1. Rozstawiać miny w miejscach, w których z dużym prawdopodobieństwem wilkołak będzie się mógł pojawić.
  2. Atakować Varcolaca snajperką. Zaletą tej metody jest możliwość wykonywania ataków z dużej odległości.
Każdy pokonany Varcolac pozostawi po sobie bardzo wartościowy skarb, który będziecie mogli sprzedać Dukeowi - Resident Evil Village: Duże wilkołaki/Varcolac - jak pokonywać? - Resident Evil Village - poradnik do gry

Każdy pokonany Varcolac pozostawi po sobie bardzo wartościowy skarb, który będziecie mogli sprzedać Duke'owi.

Ważną informacją jest też to, że starcia z wilkołakami nie są obowiązkowe. Możecie zawsze spróbować uciec potworowi lub przekraść się obok niego. Jest to dobry pomysł jeśli nie chcecie zużywać dużej ilości zapasów na rozprawienie się z bestią.

2 - Resident Evil Village: Duże wilkołaki/Varcolac - jak pokonywać? - Resident Evil Village - poradnik do gry
Po tym jak powrócicie z okolic zbiornika (Reservoir) możecie odwiedzić pole Fallow Plot z powyższego obrazka - dla przypomnienia znajduje się ono pomiędzy kościołem Church i domem Luizy Luizas House - Resident Evil Village: Duże wilkołaki/Varcolac - jak pokonywać? - Resident Evil Village - poradnik do gry

Po tym jak powrócicie z okolic zbiornika (Reservoir) możecie odwiedzić pole Fallow Plot z powyższego obrazka - dla przypomnienia znajduje się ono pomiędzy kościołem Church i domem Luizy Luiza's House.

Na polu pojawi się silniejszy Varcolac Alfa. Po zwróceniu na siebie jego uwagi (np. atakiem z użyciem snajperki) możecie polegać na metodzie prowadzenia ostrzału stojąc blisko jednej z chatek, w której zawsze możecie schować się po przybiegnięciu potwora. Kontynuujcie tę "zabawę w kotka i myszkę" aż Varcolac Alfa zostanie pokonany. Zdobędziecie trofeum Leader of the Pack oraz bardzo wartościowy skarb Crystal Ancient Beast.