Resident Evil Village - poradnik do gry

Resident Evil Village - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Resident Evil Village: Mechaniczne drzwi - jak otworzyć? Resident Evil Village poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil Village zamieściliśmy wyjaśnienie jak otwierać zamknięte mechaniczne drzwi (Mechanical Door). Dowiecie się jaki gadżet jest potrzebny do otwarcia drzwi i kiedy można go zdobyć, a także jakie znaczenie ma odblokowywanie mechanicznych drzwi.

1 - Resident Evil Village: Mechaniczne drzwi - jak otworzyć? - Resident Evil Village - poradnik do gry
Mechaniczne drzwi (Mechanical Door) możecie napotykać w różnych miejscach w świecie gry - Resident Evil Village: Mechaniczne drzwi - jak otworzyć? - Resident Evil Village - poradnik do gry

Mechaniczne drzwi (Mechanical Door) możecie napotykać w różnych miejscach w świecie gry. Są one oznaczane w momencie odkrycia na mapie świata, dzięki czemu możecie w dalszej fazie kampanii powracać do wszystkich tych drzwi, których nie mogliście wcześniej otworzyć.

2 - Resident Evil Village: Mechaniczne drzwi - jak otworzyć? - Resident Evil Village - poradnik do gry
Do otwierania mechanicznych drzwi potrzebna jest korba (Crank) - Resident Evil Village: Mechaniczne drzwi - jak otworzyć? - Resident Evil Village - poradnik do gry

Do otwierania mechanicznych drzwi potrzebna jest korba (Crank). Jest to gadżet, który główny bohater automatycznie pozyska w lokacji zbiornik Reservoir, czyli podczas poszukiwań bossa Moreau. Nie możecie przegapić momentu zdobycia korby.

Od teraz możecie docierać do wszystkich mechanicznych drzwi. Ich otwieranie może być powiązane z główną fabułą lub prowadzić do odkrywania opcjonalnych lokacji. Warto też dodać, że korba ma także drugie zastosowanie - możecie jej używać do opuszczania mostów zwodzonych (dopiero po dotarciu do mechanizmu mostu).