Resident Evil Village: Długość gry
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika znajdziecie informacje ile czasu zajmuje przejście gry Resident Evil Village. Przygotowaliśmy różne wartości, m.in. dla normalnego ukończenia RE8, dla zaliczenia kampanii w trybie speedrun oraz dla ilości czasu potrzebnego do zdobycia platynowego trofeum w Resident Evil Village.

- Ukończenie gry Resident Evil Village po raz pierwszy powinno zająć wam około 10 godzin. Jest to wynik przy założeniu, że nie będziecie grali ani na najniższym ani na najwyższym poziomie trudności, nie będziecie śpieszyli się z zaliczaniem głównych rozdziałów, oraz że nie będziecie dążyli do zaliczania wszystkich badanych lokacji w 100%. Kompletna eksploracja badanych obszarów (tzn. doprowadzanie do oznaczania ich na niebiesko na mapie oraz docieranie do znajdziek / sekretów) może dość znacząco wydłużyć ilość czasu spędzonego z grą.
- Możliwe jest ukończenie RE8 w czasie krótszym niż 3 godziny, przy czym możecie to osiągnąć wyłącznie w ramach speedrunu, tzn. celowego jak najszybszego przechodzenia kolejnych etapów gry. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że ze speedrunem powiązane jest trofeum Dashing Dad. Jeśli dobrze poznaliście grę w trakcie wcześniejszych przejść, to nie powinniście mieć dużych problemów ze zmieszczeniem się w limicie 3 godzin.
- Z trybem Mercenaries Mode możecie spędzić od kilku do kilkunastu godzin. Dla przypomnienia jest to dodatkowy tryb rozgrywki, który możecie odblokować po skończeniu gry. Skupia się on na staczaniu serii walk, w których dąży się do zdobywania jak najlepszych wyników punktowych i odblokowywania jak najwyższych rang.
- Zdobycie platynowego trofeum w Resident Evil Village powinno wam zająć około 30 godzin, przy czym jest to wynik przy założeniu, że podczas kolejnych przejść gry będziecie pamiętali o osiągnięciach i o ich wymaganiach. Najbardziej problematyczne są trofea powiązane z przechodzeniem kampanii na trudnych założeniach (np. na najwyższym poziomie trudności albo używając tylko noża w trakcie walk) oraz ze zdobyciem rang S na mapach trybu Mercenaries Mode. W obu przypadkach wymagane jest wykazanie się dużymi umiejętnościami. W przeciwnym razie liczne niepowodzenia wydłużą znacznie całkowity czas rozgrywki.
0
- Resident Evil Village - poradnik do gry
- Resident Evil Village: Poradnik do gry
- Resident Evil Village: Aneks
- Resident Evil Village: Wymagania sprzętowe
- Resident Evil Village: Sterowanie
- Resident Evil Village: Edycje gry
- Resident Evil Village: Spolszczenie - polska wersja językowa gry
- Resident Evil Village: Tryb fotograficzny
- Resident Evil Village: Znajomość Resident Evil 7 - czy wymagana?
- Resident Evil Village: Cheaty - czy są dostępne?
- Resident Evil Village: Straszaki/jumpscares - czy są w grze?
- Resident Evil Village: Długość gry
- Resident Evil Village: Trofea/Osiągnięcia - lista
- Resident Evil Village: Repairer - trofeum/osiągnięcie, jak zdobyć?
- Resident Evil Village: Medium Rare - trofeum/osiągnięcie, jak zdobyć?
- Resident Evil Village: Trofeum Universe's Best Dad - jak zdobyć?
- Resident Evil Village: Aneks
- Resident Evil Village: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
urwi5 Legionista
Poradniki w ogóle nie są potrzebne, bez sens jak gra jest dla dorosłych, szkoda czasu na epopeje Wasze
pawelx9 Chorąży
Do gry powstało pełne spolszczenie: https://www.polonizacje.pl/resident-evil-village-spolszczenie/
dam87223 Junior
Jak Ci poradnik niepotrzebny to po co wchodziłeś na tą stronę, może akurat reVII niepotrzebny poradnik ale są gry że łatwo przegapić znajdzi do trofeów??
bartekk25811 Junior
Ok a jak wyłączyć ta funkcję? Mam to w menu ale nie mogę wyłączyć tak żeby amunicja normalnie schodziła kupiłem dodatek odblokowanie wszystkich nagród czy muszę usunąć dodatek żeby amunicja schodziła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
