Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil Village - poradnik do gry

Resident Evil Village - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Resident Evil Village: Zamek - czy można do niego powrócić? Resident Evil Village poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Resident Evil Village odpowiada na pytanie czy można powrócić do Zamku Dimitrescu w dalszej fazie kampanii. Możemy to być istotna informacja jeśli zależy wam na zbadaniu mapy świata w 100 procentach oraz na dotarciu do wszystkich sekretów i znajdziek.

Dla przypomnienia Zamek Dimitrescu to jedna z największych lokacji badanych w grze - Resident Evil Village: Zamek - czy można do niego powrócić? - Resident Evil Village - poradnik do gry

Dla przypomnienia Zamek Dimitrescu to jedna z największych lokacji badanych w grze. Bohater dotrze tam już w pierwszych godzinach kampanii, po wstępnym przejściu przez wioskę i zaliczeniu w niej kilku pierwszych zagadek. Na terenie zamku motywem przewodnim jest unikanie Lady Dimitrescu oraz jej trzech wampirzych córek.

Złą wiadomością jest niestety to, że do zamku nie można powracać w dalszej części gry - Resident Evil Village: Zamek - czy można do niego powrócić? - Resident Evil Village - poradnik do gry

Złą wiadomością jest niestety to, że do zamku nie można powracać w dalszej części gry. Na prowadzacej w stronę zamku ścieżce napotkacie podniesiony most zwodzony, do którego nie będzie można dotrzeć z innej strony.

Z uwagi na blokadę powrotu do zamku postarajcie się zbadać Zamek Dimitrescu w 100% już podczas pierwszej wizyty - Resident Evil Village: Zamek - czy można do niego powrócić? - Resident Evil Village - poradnik do gry

Z uwagi na blokadę powrotu do zamku postarajcie się zbadać Zamek Dimitrescu w 100% już podczas pierwszej wizyty.

Tzw. punktem bez powrotu jest dotarcie do pokazanej na obrazku wieży Tower of Worship, do której można wyruszyć po odnalezieniu 4 masek i zaliczeniu związanej z nimi zagadki. Pozałatwiajcie wszystkie sprawy zanim wkroczycie do wieży i rozpoczęcie pojedynek z bossem zamku - polecamy zaliczyć wszystkie opcjonalne zagadki, zebrać wszystkie unikalne znajdźki (m.in. różnorakie dokumenty) oraz w miarę możliwości przeszukać wszystkie pomieszczenia żeby docelowo zmieniły swój kolor na niebieski.

Dobrym pomysłem jest również utworzenie zapasowego manualnego stanu gry w pokoju Merchant's Room. Może to wam ułatwić powrócenie do zamku np. po to żeby odblokować któreś z pominiętych trofeów powiązanych z ta lokacją. Alternatywnie możecie oczywiście zająć się kompletnym zbadaniem zamku dopiero w trakcie jednego z kolejnych przejść gry.