Resident Evil Village - poradnik do gry

Resident Evil Village - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Resident Evil Village: Zbiornik/Reservoir - Skarby (Treasures), lista wszystkich Resident Evil Village poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil Village zestawione zostały unikalne skarby Treasures, które możecie dodawać do kolekcji podczas eksploracji Zbiornika (Reservoir), czyli rozległych zalanych obszarów badanych w trakcie poszukiwań Moreau. Podpowiadamy jakie sekrety można znaleźć na terenie zbiornika, a także czy mają one jakieś dodatkowe cechy.

Dodatkowa informacja - W poniższym zestawieniu uwzględnione zostały wyłącznie te skarby, które są unikatowe, tzn. pojawiają się w ściśle określonym miejscu świata gry. Nie uwzględniliśmy "pospolitych" skarbów, które np. mogą być pozostawiane przez niektóre zwykłe potwory.

Crystal Beast

Skarby te pozostawią po sobie bestie Varcolac (duże wilkołaki) - Resident Evil Village: Zbiornik/Reservoir - Skarby (Treasures), lista wszystkich - Resident Evil Village - poradnik do gry

Skarby te pozostawią po sobie bestie Varcolac (duże wilkołaki). Pierwszego potwora spotkacie w drodze do zbiornika, a drugiego w bocznym obszarze odwiedzanym po pokonaniu bossa Moreau. Starcia z wilkołakami mają charakter opcjonalny.

Crystal Fragment

Kryształ jest w małej skrzynce, którą odnajdziecie podczas eksploracji terenów zbiornika, a konkretnie po wyruszeniu ze stróżówki (Guardhouse) w stronę wiatraków (Windmills) - Resident Evil Village: Zbiornik/Reservoir - Skarby (Treasures), lista wszystkich - Resident Evil Village - poradnik do gry

Kryształ jest w małej skrzynce, którą odnajdziecie podczas eksploracji terenów zbiornika, a konkretnie po wyruszeniu ze stróżówki (Guardhouse) w stronę wiatraków (Windmills).

Chartreuse Skull

1 - Resident Evil Village: Zbiornik/Reservoir - Skarby (Treasures), lista wszystkich - Resident Evil Village - poradnik do gry
Skarb ten możecie zdobyć zaliczając zagadkę z labiryntem w lokacji z wiatrakiem - Resident Evil Village: Zbiornik/Reservoir - Skarby (Treasures), lista wszystkich - Resident Evil Village - poradnik do gry

Skarb ten możecie zdobyć zaliczając zagadkę z labiryntem w lokacji z wiatrakiem. Do zaliczenia zagadki potrzebna będzie piłeczka Mermaid Ball, którą znajduje się w kapliczce w sąsiednim lesie - możecie się tam dostać dopiero po powrocie ze zbiornika (Reservoir), używając korby (Crank) na mechanicznych drzwiach.