Resident Evil Village - poradnik do gry

Resident Evil Village - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Resident Evil Village: Dom Beneviento - Skarby (Treasures), lista wszystkich Resident Evil Village poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil Village zestawione zostały unikalne skarby Treasures, które możecie dodawać do kolekcji podczas eksploracji Domu Beneviento (House Beneviento) i okolicznych obszarów. Podpowiadamy jakie sekrety można znaleźć w domu władczyni lalek oraz w jego otoczeniu, a także czy mają one jakieś dodatkowe cechy.

Dodatkowa informacja - W poniższym zestawieniu uwzględnione zostały wyłącznie te skarby, które są unikatowe, tzn. pojawiają się w ściśle określonym miejscu świata gry. Nie uwzględniliśmy "pospolitych" skarbów, które np. mogą być pozostawiane przez niektóre zwykłe potwory.

Madalina (Head)

1 - Resident Evil Village: Dom Beneviento - Skarby (Treasures), lista wszystkich - Resident Evil Village - poradnik do gry
To obiekt Combinable - Resident Evil Village: Dom Beneviento - Skarby (Treasures), lista wszystkich - Resident Evil Village - poradnik do gry

To obiekt Combinable. Skarb możecie pozyskać w lokacji Garden, która staje się w pełni dostępna w drodze powrotnej z House Beneviento do wioski. Musicie odwiedzić dom na wzgórzu. Skarb znajdziecie w studni obok domu i do wejścia w interakcję z nią potrzebujecia koła Well Wheel.

Onyx Skull

2 - Resident Evil Village: Dom Beneviento - Skarby (Treasures), lista wszystkich - Resident Evil Village - poradnik do gry
Skarb ten również możecie zdobyć w domu na wzgórzu w ogrodzie (Garden) - Resident Evil Village: Dom Beneviento - Skarby (Treasures), lista wszystkich - Resident Evil Village - poradnik do gry

Skarb ten również możecie zdobyć w domu na wzgórzu w ogrodzie (Garden). Musicie zaliczyć zagadkę z labiryntem - potrzebna do rozwiązania jej piłka Sun and Moon Ball znajduje się po przeciwnej stronie ogrodu, obok chatki ze strzelbą.

Giant Crystal Axe; Berengario's Chalice

Okazja do pozyskania obu tych skarbów pojawia się w lokacji Benevientos Treasure, czyli grobie przy ścieżce do Domu Beneviento oznaczonym ikoną złotej skrzyni - Resident Evil Village: Dom Beneviento - Skarby (Treasures), lista wszystkich - Resident Evil Village - poradnik do gry

Okazja do pozyskania obu tych skarbów pojawia się w lokacji Beneviento's Treasure, czyli grobie przy ścieżce do Domu Beneviento oznaczonym ikoną złotej skrzyni. Początkowo grób będzie zamknięty, ale po powrocie do wioski możecie zbadać cmentarz (Graveyard) i pozyskać przedmiot questowy Broken Slab.

Po powrocie do grobu spotkacie ogra i pokonanie tego mini-bossa pozwala zdobyć pierwszy artefakt. Dodatkowo użyjcie przedmiotu Broken Slab do otwarcia grobu i zabrania drugiego skarbu.