Resident Evil Village - poradnik do gry

Resident Evil Village - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista Resident Evil Village poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil Village zestawione zostały unikalne skarby Treasures, które możecie dodawać do kolekcji począwszy od drugiej wizyty w wiosce, tzn. po powrocie z Zamku Dimitrescu. Podpowiadamy jakie sekrety można znaleźć w wiosce i czy mają one jakieś dodatkowe cechy.

Dodatkowa informacja - W poniższym zestawieniu uwzględnione zostały wyłącznie te skarby, które są unikatowe, tzn. pojawiają się w ściśle określonym miejscu świata gry. Nie uwzględniliśmy "pospolitych" skarbów, które np. mogą być pozostawiane przez niektóre zwykłe potwory.

Wooden Animal (Body)

1 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
To obiekt Combinale - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

To obiekt Combinale. Artefakt znajduje się wewnątrz budynku sąsiadującego z placem Maiden of War. Ethan nie mógł zbadać jego wnętrza podczas pierwszej wizyty w wiosce.

Madalina (Body)

2 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
To obiekt Combinable - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

To obiekt Combinable. Skarb znajduje się w jednym z małych budynków wiosce. Po raz pierwszy możecie go odwiedzić niedługo po użyciu podnośnika na traktorze.

Wooden Animal (Head)

3 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
To obiekt Combinable - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

To obiekt Combinable. Artefakt możecie wyciągnąć ze studni na placu Maiden of War, ale musicie dysponować kołem Well Wheel.

Necklace with Two Holes

4 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
To obiekt Combinable - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

To obiekt Combinable. Skarb możecie wyciągnąć ze studni obok kościoła (Church) w wiosce, ale musicie dysponować kołem Well Wheel.

Steel Hraesvelgr

5 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
Skarb ten jest w budynku w wiosce oznaczonym ikoną złotej skrzyni - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

Skarb ten jest w budynku w wiosce oznaczonym ikoną złotej skrzyni. Musicie najpierw zdobyć klucz Luthier's Key, który jest w budynku w ogrodzie (Garden) - po raz pierwszy możecie tam zajrzeć w drodze powrotnej z House Beneviento. Artefakt jest w zamkniętej szafce - kombinacja do niej to 270917.

Pigeon Blood Ruby

6 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
To obiekt Combinable - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

To obiekt Combinable. Zdobyciem skarbu możecie zająć się nie wcześniej niż po powrocie z lokacji ze zbiornikiem (Reservoir), a to dlatego, że musicie dysponować korbą (Crank) do otwarcia zaznaczonych na obrazku 2 mechanicznych drzwi (Mechanical Door). Pozwoli to wam dotrzeć do drabiny i docelowo przedostać się na dach budynku z pokazaną na obrazku 1 skrzynką z artefaktem.

Antique Coin

7 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
Moneta jest w jaskini, do której możecie dotrzeć nie wcześniej niż po powrocie z lokacji Zbiornik (Reservoir) - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

Moneta jest w jaskini, do której możecie dotrzeć nie wcześniej niż po powrocie z lokacji Zbiornik (Reservoir). Ethan musi odwiedzić obszar na zachód od lokacji Altar i użyć odnalezionej na terenie zbiornika korby (Crank) do opuszczenia mostu zwodzonego (Drawbridge). Dzięki opuszczeniu mostu uzyskacie dostęp do łódki.

8 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
Popłyńcie łodzią na południe i po dotarciu do miejsca, w którym można zacumować rozejrzyjcie się za ścieżką do jaskini - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

Popłyńcie łodzią na południe i po dotarciu do miejsca, w którym można zacumować rozejrzyjcie się za ścieżką do jaskini.

Large Pigeon Blood Ruby

9 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
To obiekt Combinable - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

To obiekt Combinable. Tak samo jak w przypadku opisanego powyżej sekretu musicie doprowadzić do opuszczenia pierwszego mostu zwodzonego (Drawbridge), ale tym razem popłyńcie łódką na północ.

Zainteresujcie się pokazaną na obrazku 2 studnią, która jest na tyłach chatki - dzięki użyciu na niej koła Well Wheel odblokujecie zejście do mini-lochu. Po rozwiązaniu kilku prostych zagadek środowiskowych dotrzecie do skrzynki z dużym rubinem.

Golden Lady Statue

10 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
Skarb ten jest w miejscu oznaczonym na mapie ikoną złotej skrzyni Golden Lady Statue - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

Skarb ten jest w miejscu oznaczonym na mapie ikoną złotej skrzyni Golden Lady Statue. Także i w tym przypadku musicie opuścić most zwodzony i popłynąć łódką na północ. Zainteresujcie się wschodnim lochem.

Musicie najpierw rozbujać koksownik żeby zapalić boczne i doprowadzić do pojawienia się potwora. Nakierujcie potwora na płomienie i następnie płonącego już potwora na koksownik z sąsiedniego pomieszczenia. Odblokuje to skrytkę z posągiem. Cały proces dokładniej opisaliśmy na stronie o złotych skrzyniach.

Luiza's Necklace i Cesare's Goblet

11 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
Oba te przedmioty odnajduje się w ramach wspólnej mini-zagadki - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

Oba te przedmioty odnajduje się w ramach wspólnej mini-zagadki. Naszyjnik Luiza's Necklace jest w miejscu oznaczonym ikoną złotej skrzyni. Jest to odwiedzany wcześniej Dom Luizy (Luiza's House).

12 - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry
Musicie zbadać naszyjnik w inwentarzu żeby wyjąć z niego klucz Luizas Key - Resident Evil Village: Wioska, 2. wizyta i kolejne - Skarby (Treasures), lista - Resident Evil Village - poradnik do gry

Musicie zbadać naszyjnik w inwentarzu żeby wyjąć z niego klucz Luiza's Key. Z kluczem udajcie się do pokazanej na obrazkach skrzynki w Lone Road. Możecie z niej wyjąć skarb Cesare's Goblet.