Jak dużo czasu zajmuje przejście gry Wiedźmin 3 Dziki Gon? Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Wiedźmin 3: Dziki Gon dowiesz się, ile czasu jest wymagane, aby ukończyć główny wątek fabularny, misje poboczne oraz aby zdobyć wszystkie trofea.

  1. Wiedźmin 3: Dziki Gon to gra RPG z ogromnym, otwartym światem, który skrywa wiele tajemnic czekających tylko na to, aż gracze je odkryją. W grze można bawić się przez naprawdę dużą ilość czasu, jak na RPGa przystało. Aby poznać całą fabułę Wiedźmina 3 i skupić się tylko na niej, ukończenie jej powinno zająć około 50 godzin. Jest tutaj jednak mowa o normalnym poziomie trudności. Jeśli gracz zdecyduje się na wyższy, gra może znacznie się wydłużyć, tak samo skrócić, jeśli poziom ten zmniejszy. Czas może się również zmienić w zależności od tego, jakich wyborów dokonaliśmy w grze.
  2. Poza samą fabuła, w Wiedźminie 3 mamy bardzo dużą ilość zadań pobocznych oraz równie dużo ciekawych miejsc do odkrycia, za które można otrzymać wiele ciekawych przedmiotów czy rynsztunków. Ilość ta sprawia, że aby ukończyć Wiedźmina 3 wykonując wszystkie misje poboczne oraz główną fabułę, zająć to może 100 godzin.
  3. Kolekcjonerzy trofeów musieliby poświęcić około 160-180 godzin, aby zdobyć wszystkie trofea oraz ukończyć grę. Pokazuje to jak wiele jest do zrobienia w Wiedźminie 3.