Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Gwint - przeciwnicy, lista kart i graczy Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się lista przeciwników - graczy w gwinta. Może się ona okazać pomocna jeśli zechcemy pokonać 100% graczy ze świata gry. Oprócz tego przygotowaliśmy listę kart z podstawowych talii, które można wygrać lub zakupić.

Gracze w Gwinta - ogólne informacje

Zagrać możesz z karczmarzami, czy kupcami - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Gwint - przeciwnicy, lista kart i graczy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zagrać możesz z karczmarzami, czy kupcami

Większość twoich przeciwników to kupcy i handlarze (nie licząc wędrownych) oraz szynkarze, dlatego najwięcej znajdziesz ich w Novigradzie.

Druga grupa przeciwników to rywale z zadań związanych z grą, wtedy są to konkretne postaci w określonych lokalizacjach.

Ze zwykłymi przeciwnikami grasz o karty - każda unikalna rozgrywka zakończona sukcesem (nie remisem) pozwala ci wygrać jedną losową kartę z losowej frakcji. Kluczem do gry w zadaniach jest uzbieranie mocnej talii.

Zadania związane z grą w Gwint

Dla urozmaicenia samej rozgrywki w Gwint przewidziano poza rozgrywkami spotkaniowymi z handlarzami rozgrywki turniejowe z mocniejszymi przeciwnikami o unikalne karty.

  1. "Pełna kolekcja kart" (Gwent: Collect 'Em All) - pierwsze zadanie towarzyszące ci przez większość gry - polega na zebraniu wszystkich możliwych kart. Niektóre karty możesz mieć w kilku sztukach - w zadaniu chodzi o posiadanie każdej karty, szczególnie tych unikalnych. Liczba kart, także tych powtarzających się, jest ograniczona. By zdobyć wszystkie, musisz ukończyć wszystkie zadania związane z grą w karty oraz pokonać większość (nie wszystkich) przeciwników "zwykłych" (karczmarze, handlarze). Dowiesz się, że posiadasz już wszystkie karty nie-unikalne, gdy po grze nie zostaniesz już wynagrodzony kartą, a jedynie surowcami.
  2. "Gwint: Rozgrywki w Velen" (Gwent: Velen Players) - są to gracze w północnej części Velen. Jest to pierwszy etap rozgrywek turniejowych, które rozpoczynasz poprzez grę z Krwawym Baronem (Bloody Baron) i do pokonania masz jeszcze trzech przeciwników na wsiach. Po pokonaniu Barona (talia Królestwa Północy, karta Sigismund Dijkstra) pokonaj szkutnika we wsi Rudniki (talia Nilfgaard, karta Letho z Gulety) i wróża we wsi Benek (talia Potwory, karta Wiedźma: Prządka). Gdy pokonasz któregoś z nich otrzymasz dostęp do gry z Hadkiem w Podgajach (talia Królestwa Północy, karta Vernon Roche). Za zakończenie zadania otrzymasz kartę dowódcy: Eredin Breacc Glas Zabójca Auberona.
  3. "Gwint: Rozgrywki w Novigradzie" (Gwent: Big City Players) - zadanie to dotyczy Novigradu, otrzymasz je po rozmowie z Vimme Vivaldim. Do pokonania jest w sumie czterech przeciwników. Po pokonaniu Vivaldiego (talia Scoia'tael, karta Vessemir) udaj się do Marquisy Serenity (talia Nilfgard, karta Moorvran Voorhis). Kolejny przeciwnik to Dijkstra - będziesz mógł zagrać z nim dopiero po postępach w fabule (talia Królestwa Północy, karta Esterad Thyssen). Ostatni przeciwnik to elf-handlarz w Zamurzu Novigradu (talia Scoia'tael, karta Cirilla). Za ukończenie zadania otrzymasz również kartę dowódcy Francesca Findabair Najpiękniejsza kobieta na świecie.
  4. "Gwent: Partyjki z karczmarzami" (Gwent: Playing Inkeeps) - kontynuacja poprzedniego zadania z graczami w gwinta w Novigradzie. Pokonać musisz trzech przeciwników w różnych lokacjach. Pokonaj najpierw Stjepana w kaczmie w Oxenfucrie (talia Nilfgaard, karta Yennefer z Vengerbergu). Następnie od właściciela karczmy w Zamurzu Novigradu (talia Nilfgaard, karta Menno Coehoorn) lub od dostępnego już Olivera w Novigradzkiej karczmie (talia Potwory, karta Tibor Eggebracht).
  5. "O wysoką stawkę" (High Stakes) - Najbardziej prestiżowy turniej, w którym będziesz musiał pokonać czterech przeciwników pod rząd, by zakończyć zadanie pomyślnie. Wymagane jest uzbieranie 1000 novigradzkich koron oraz posiadanie odpowiednio mocnej talii, by móc wejść do turnieju. Pierwszy przeciwnik to Bernard Tulle (talia Królestwa Północy, karta Foltest Żelazny Władca), druga osoba to Sasza (talia Cesarstwo Nilfgaardu, karta Emhyr var Emreis Jeż z Erlenwardu) i automatycznie z kolejnym rywalem Finneas (talia Scoia'tael, karta Francesca Findabair Królowa Dol Blathanna) - po walce z tym rywalem rozpocznie on walkę na pięści na śmierć i życie. Ostatni przeciwnik to Hrabia (talia Potwory, karta Eredin Zabójca Auberona). Za wygraną nie otrzymasz pieniędzy, chyba że kontynuujesz ten wątek... Gdy pieniądze zostaną skradzione (zawsze tak się stanie) zbadaj z Saszą balkon, gdzie znajdziesz bełt. Później na dole przy fontannie sznurek, od którego zapach zaprowadzi do skrzynki. Spotkaj się z dziewczyną w dokach przy magazynie - wejście przez piętro od północnej strony. Pokonaj 6 przeciwników w środku (poziom 26-27). Otrzymasz 4500 koron.
  6. "Gwint: Starzy znajomi (Gwent: Old Pals)" - zadanie dostępne po zakończeniu głównej fabuły w Novigradzie (po uratowaniu Jaskra). Pierwszy przeciwnik to Zoltan (przed karczmą "Szałwia i Rozmaryn") (talia Scoia'tael, karta Eithne). Następnie wygraj kartę od Vernona Roche'a w jego kryjówce (talia Królestwa Północy, karta Seasenthessis). Kolejno zmierz się przy najbliżej okazji (w zadaniu w Novigradzie lub w Kaer Morhen) z Lambertem (talia Scoia'tael, karta Triss Merigold).

Uwaga - na powyższej liście znajduje się również Talar, którego ratujesz w zadaniu "Spisek" (Plot). Jeśli jednak zakończysz powyższe zadanie nim uratujesz Talara rozgrywka z nim będzie możliwa później w oddzielnym zadaniu poświęconym grze wyłącznie z nim (talia Scoia'tael, karta Geralt z Rivii).

  1. "Gwint: Rozgrywki na Skellige" (Gwent: Skellige Style) - znajdziesz ogłoszenie na tablicy w wiosce pod twierdzą Kaer Trolde. Musisz ukończyć pierwsze zadanie główne "Echa przeszłości" (Echoes of the Past), by rozpocząć rozgrywkę - wtedy spotkasz pierwszego przeciwnika Myszowora (talia Potwory, karta Leszy). Wtedy możesz wyzwać Cracha an Craite (talia Potwory, karta Draug) i Gremistę (talia Nilfgraad, karta Tajemniczy elf (Mysterious elf)/Avallac'h. Po pokonaniu Cracha ograj Sjustę (talia Królestwa Północy, karta Yaevinn), zaś po pokonaniu Gremisty możesz wyzwać Lugosa (talia Potwory, karta Katakan). Za ukończenie zadania otrzymasz kartę Emhyr var Emreis Ogień Tańczący na Kurhanach Wrogów.

Karty do zdobycia w zadaniach niepowiązanych z Gwintem

Nie wszystkie karty można po prostu kupić lub wygrać. Kilka z nich można zdobyć jedynie po wykonaniu zadań pobocznych.

Lokalizacja

Karty

Szlachcic w ogrodzie pałacu Emhyra (wyświetlony zostanie wykrzyknik na mini-mapie) [Wyzima]

Foltest Zdobywca

Zadanie Niebezpieczna gra (A Dangerous Game) [Zoltan, Novigrad]

Fringilla Vigo, Isengrim Faoiltiarnah, Jan Natalis

Zadanie Terapia szokowa (Shock Teraphy) [Druid, Gedyneith, Ard Skellig]

Iorveth

Zadanie Kwestia życia i śmierci (A Matter of Life and Death), Novigrad, podczas balu (wykrzyknik na mini-mapie)

Milva, Wampiry: Bruxa, Jaskier

Karczmarze - lista kart do zakupu

Niektórzy karczmarze (i jeszcze nie liczniejsi handlarze) wystawiają na sprzedaż karty. Nie są one jednak losowe, lecz nie są to także karty unikalne - przeciętne oraz karty przywódców. Poniżej znajduje się lista możliwych do zakupu kart u poszczególnych handlarzy.

Biały Sad

Lokalizacja

Karty

Karczma w Białym Sadzie (Elsa)

Foltest Władca Północy, Komandos Niebieskich, Crinfrid Reavers, Katapulta, Manekin do ćwiczeń

Velen

Lokalizacja

Karty

Karczma na rozstajach (Inn at the Crossroads)

Emhyr var Emreis Cesarz Nilfgaardu, Mistrz oblężeń z Kaedven, Róg dowódcy

Gęsia Pipa (Cunny of The Goose)

Młody emisariusz, Francesca Stokrotka z Dolin, Pożoga

Podgaje (Midcopse) (handlarz)

Wsparcie łuczników, Morteisen, Rainfarn, Wielki Ognisty Skorpion, Nilfgaardzki łucznik

Kasztel Wrońce (Crow's Perch) (handlarz)

Albrich, Kawaleria Nauzicaa, Brygada Impera, Zerrikański Ognisty Skorpion

Glińsk (Claywich) (handlarz)

Sweers, Puttkammer

Kasztel Wrońce (Crow's Perch) (kwatermistrz)

Cynthia

Karczma w Oxenfurcie (Stjepan)

Krasnolud harcownik

Novigrad

Lokalizacja

Karty

Passiflora

Foltest Żelazny Władca, Emhyr var Emreis Jeż z Erlenwardu, Francesca Królowa Dol Blathanna, Eredin Władca Tir na Lia.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie