Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Strategie i wskazówki | Gra w gwinta | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Strategie i wskazówki

Zauważ, że mimo iż przeciwnik ma znaczną przewagę punktową, została mu już tylko jedna karta - Strategie i wskazówki | Gra w gwinta | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zauważ, że mimo iż przeciwnik ma znaczną przewagę punktową, została mu już tylko jedna karta

Poniżej została zamieszczona lista przydatnych porad i strategii podczas gry w Gwint.

1. Podstawa sukcesu to początek rozgrywki. W pierwszej rundzie używaj słabych kart, staraj się utrzymywać ciągle tą samą ilość punktów co przeciwnik lub o 1-3 większą. Jeśli posiadasz, to w pierwszej kolejności używaj kart szpiegów, które przenoszone są na stronę przeciwnika dodając punkty do jego układu kart, a ty dostajesz wtedy dwie karty z twojej talii. Pierwsza runda nie musi być za wszelką cenę wygrana - komputer gra tu ostrożnie, starając się stracić jak najmniej punktów w kartach wygrywając. Jeśli twoja przewaga jest zbyt wysoka, przeciwnik od razu pasuje. Jeśli musiałbyś pozbyć się kluczowych dla ciebie kart, z których masz zamiar wyciągnąć dużo punktów - również pasuj. Wtedy najczęściej w drugiej rundzie przeciwnik rzuca tylko jedną kartę, lub pasuje od razu, zmuszając cię do zmarnowania karty.

2. Każdą rundę rozpoczynaj słabymi kartami. Powodem tego jest możliwość zniszczenia twoich kart przez przeciwnika, dlatego nie warto tracić kart najlepszych. Jeśli jesteś w ostatniej już rundzie rzucaj na początek kartami unikalnymi (z gwiazdką) - przeciwnik nic nie może z nimi zrobić. Z wszelkimi "buffami", czyli kartami specjalnymi zwiększającymi potencjał konkretnych kart lub całego rzędu czekaj najlepiej na sam koniec.

Rzucając na początku karty staraj się równocześnie nie dawać kilku o tej samej wartości - jeśli przeciwnik użyje karty pożoga zniszczone zostaną wszystkie karty o tej samej (najwyższej) wartości na planszy. Ewentualnie staraj się tak wybierać karty, by być o krok za przeciwnikiem.

3. By zabezpieczyć się przed kartami specjalnymi pogodowymi powinieneś zawsze posiadać przynajmniej jedną kartę resetującą te negatywne efekty. Wykorzystuj je na końcu, chyba, że sam posiadasz karty pogodowe - wtedy upewnij się, że chcąc wyczyścić swój negatywny modyfikator i mając zamiar nałożyć inny na przeciwnika nie pozbędziesz się obu modyfikatorów jednocześnie.

4. Karty Manekin go ćwiczeń jest jedną z lepszych kart - wartą ją szczególnie używać w dwóch sytuacjach: gdy chcesz ponownie wykorzystać kartę specjalną (która np. pozwala przywrócić karty "odrzucone") lub gdy chcesz przywrócić z planszy mocną kartę, którą będziesz chciał użyć w kolejnej rundzie (np. w przypadku, gdy przeciwnik już poddał rundę, a masz sporą przewagę punktową).

5. Na każdą z frakcji można znaleźć słaby punkt. Przeciw potworom najlepiej posiadać kartę pogody zamrażającą - posiadają oni zawsze dużo jednostek walczących wręcz przez posiadanie specjalnych kart, które wyciągają sporo kart z talii. Podobnie sprawa wygląda ze Scoia'tael - tu jednak pilnuj również łuczników, a za to nie musisz przejmować się jednostkami dystansowymi. Walcząc przeciw Cesarstwu Nilfgarskiemu przygotuj się na wiele kart słabych, ale łączonych z innymi kartami tego samego typu (co prowadzi do zdublowania punktów), dlatego również warto być przygotowanym na walkę z jednostkami walczącymi wręcz. Posiadają również wielu szpiegów, dlatego zaczekaj z kartami Manekinów, aż przeciwnik je wykorzysta, abyś mógł je przechwycić. Królestwo Północy specjalizuje się szczególnie w jednostkach oblężniczych - do walki z tą frakcją szczególnie zaleca się posiadanie karty pogody - deszcz.