Gdzie można odnaleźć składniki do przygotowania Białej Mewy (White Gull)? | FAQ Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Gdzie można odnaleźć składniki do przygotowania Białej Mewy (White Gull)?

Biała Mewa (White Gull) jest specjalną miksturą, która stanowi główny składnik wszystkich najlepszych receptur. Jej zdobycie jest więc kluczową kwestią, która pozwala na dalszy rozwój postaci. Poniżej przedstawionych zostanie kilka wskazówek co do zdobycia przepisu oraz konkretnych składników potrzebnych do jej uwarzenia.

Przepis

Niestety, zdobycie przepisu na Białą Mewę jest całkowicie losowe. Nie występuje on w jednym konkretnym miejscu w świecie gry, w którym możemy go znaleźć lub kupić. W Internecie znaleźć możemy dziesiątki wskazówek co do miejsca jej położenia, jednak nie mamy żadnej gwarancji, że tym razem nam się poszczęści. Istnieją 3 główne sposoby na zdobycie tego przepisu, jednak żaden nie jest ani prosty, ani szybki.

  • Przepis może pojawić się u losowego alchemika. Warto więc za każdym razem sprawdzać czym dokładnie dysponuje kupiec, gdyż możliwe, że już w Białym Sadzie (White Orchard) kupimy Białą Mewę. Staraj się zawsze wykupywać wszystkie przepisy u każdego alchemika, zwiększasz tym samym szansę na pojawienie się Białej Mewy u kolejnej odwiedzonej osoby.
  • Przepis może zostać znaleziony także w losowej skrzyni ze skarbem.
  • Białą Mewę otrzymać możemy także jako nagrodę za wykonanie jakiegoś zadania. W Wiedźminie 3 istnieją questy, za których ukończenie nagradzani jesteśmy losowym przepisem, możliwe więc, że będzie to przepis na Białą Mewę.

Aby być sprawiedliwym, poniżej przedstawiamy listę handlarzy, u których najczęściej pojawiały się Białe Mewy w przypadku graczy:

  • Keira Metz - Znajduje się na północ od Wsi Podgaje (Midcopse) w lokacji o tej samej nazwie (M4).
  • Tomira w chatce na wschód od znacznika Tartak (Sawmill) w lokacji Biały Sad (White Orchard) (M1).
  • Alchemik u którego sprzedajemy trofea. Znajduje się na północ od znacznika Brama Oxenfurcka (Oxenfurt Gate) w lokacji Wolne Miasto Novigrad (Free City of Novigrad) (M6).
  • Gremista znajdujący się w obozie druidów na północ od znacznika Dąb Gedyneith (Gedynith) w lokacji Kaer Trolde (M13). Wcześniej musisz wykonać dla niego zadanie Egzamin z alchemii (Practicum in Advanced Alchemy).

Składniki

Gdy uda się wam już zdobyć przepis (co może być czasami frustrujące) musicie jeszcze zebrać odpowiednie składniki. Na szczęście to zadanie jest już zdecydowanie prostsze. Do wykonania Białej Mewy potrzebować będziesz:

  • Nalewka z Mandragory (Mandrake Cordial)
  • Pusta butelka (Empty bottle)
  • Arenaria
  • Żołądkowa Mocna (Redanian Herbal)
  • Wiśniówka na Spirytusie (Cherry Cordial)

Pustą butelkę oraz Arenarię możesz dobyć praktycznie u każdego alchemika, więc z tymi składnikami nie powinieneś mieć żadnego problemu. Podobnie wygląda sytuacją z Żołądkową Mocną, która jest praktycznie u każdego karczmarza.

Pozostaje jedynie kupić pozostałe dwa alkohole potrzebne do stworzenia mikstury, a więc Nalewkę z Mandragory oraz Wiśniówkę na Spirytusie. Nie każdy karczmarz nimi dysponujemy, podajemy więc lokacje gdzie te dwa trunki są dostępne. Przeważnie każdy sprzedawca ma po 2-5 sztuk jednego alkoholu, jednak nic nie stoi na przeszkodzie aby kupować od niego kilka razy pod rząd. Wystarczy wyjść z okna kupowania do ogólnego okna rozmowy i ponownie poprosić o pokazanie towaru. Interesujące nas mikstury się zregenerują.

W Karczmie na Rozstajach (Inn at the Crossroads) (M2) możesz kupić wszystkie trzy typy alkoholi - Gdzie można odnaleźć składniki do przygotowania Białej Mewy (White Gull)? | FAQ - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

W Karczmie na Rozstajach (Inn at the Crossroads) (M2) możesz kupić wszystkie trzy typy alkoholi.

W Kasztelu Wrońce (Crow's Perch) (M3) znajdziesz dwóch handlarzy - jeden w podgrodziu, a drugi w zamku. Obaj sprzedają zarówno Nalewkę z Mandragory jak i Wiśniówkę na Spirytusie.

Wszystkie typy alkoholów sprzedaje także Stjepan w Oxenfurcie (M8) - Gdzie można odnaleźć składniki do przygotowania Białej Mewy (White Gull)? | FAQ - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wszystkie typy alkoholów sprzedaje także Stjepan w Oxenfurcie (M8).