Dishonored 2: Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona
Aktualizacja:
Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona

Twoim głównym zadaniem w tej misji jest znalezienie sposobu na dostanie się do posiadłości Aramisa Stiltona. Wejście znajduje się w neutralnej części dzielnicy pyłu i chronione jest zagadkowym mechanizmem stworzonym przez Jindosha. Są trzy główne sposoby na dostanie się do środka:
- Odgadnięcie kombinacji - Odgadnięcie kombinacji zamka Jindosha może sprawić pewną trudność, ponieważ skonstruowana została w nielogiczny na pierwszy rzut oka sposób. Po przybyciu do głównego wejścia zauważysz wskazówkę w postaci opisu po prawej stronie i to dzięki niej będziesz musiał odgadnąć całą kombinację (więcej o niej dowiesz się w rozdziale zatytułowanym Zamek Jindosha). Za odgadnięcie kombinacji otrzymasz działanie specjalne - Zamek Jindosha.
- Pomoc jednej z frakcji - Pomoc Wyjcom lub Rewidentom będzie drugim sposobem na przedostanie się przez bramę. Zadanie polega na zabraniu ciała jednego z liderów do przywódcy drugiej frakcji. W ten sposób, niezależnie czy jest to Paolo czy Byrne, otrzymasz w nagrodę klucz do zamka Jindosha.
- Odnalezienie kombinacji - Kombinacja zapisana została także na kartce, która schowana jest w gabinecie Durante'a, nad barem Paola. Klucz do gabinetu posiada wicerewident Byrne. Możesz w takim razie wykraść klucz Durante'a i zabrać notatkę z jego biura.
Przed podjęciem decyzji będziesz musiał jednak przedostać się przez strzeżony teren (patrz obrazek), którego wejście chronione jest ścianą światła. Na początku kucnij, by przejść na lewą stronę i użyj mignięcia, by dostać się na dach. Na dachu znajduje się dwóch strażników. Jeden patroluje, a drugi stoi oparty o barierkę. Poczekaj na moment, w którym patrolujący strażnik się odwróci i zajmij się tym, który oparty jest o barierkę, po czym zlokalizuj wiatrak, dzięki któremu odłączysz zasilanie ściany światła.

Zanim jednak je odłączysz warto zająć się strażnikami na dole. Na obrazku widać idealną sytuację, w której strażnik w niebieskim mundurze skierowany jest na ścianę światła, a drugi oparty o barierkę. Na początku skocz i znokautuj strażnika w czerwonym mundurze i zabierz jego ciało w bezpieczne miejsce. Czynność powtórz ze strażnikiem patrolującym teren, po czym zajmij się trzecim, którym ogląda widoki. Ostatni, czyli czwarty strażnik będzie zlokalizowany zaraz obok ściany światła. Możesz zakraść się do niego od tyłu, lub wyłączyć zasilanie ściany światła i zmusić go do patrolowania okolicy.

Niezależnie jednak od tego w jaki sposób poradziłeś sobie ze strażnikami, wyłącz zasilanie ściany światła i udaj się na spotkanie z Meagan. W trakcie drogi będziesz mógł zebrać pierwszą runę, dlatego wyciągnij serce, dzięki któremu poznasz jej dokładną lokalizację. Na powyższym obrazku widać przejście, które zaprowadzi cię do Meagan.

Po wyjściu z budynku znajdziesz się w strefie neutralnej. Po prawej stronie znajdziesz wejście do posiadłości Stiltona, wraz z zamkiem Jindosha, który je chroni, a po lewej wejście na terytorium wroga. W tym momencie możesz zakończyć misję poprzez rozwiązanie zagadki Jindosha. Zagadka ta jest za każdym razem inna, dlatego niemożliwym jest wskazanie rozwiązania, ale posiada ona także stały schemat, którym możesz się posłużyć. Więcej o sposobie rozwiązania zagadki Jindosha znajdziesz w temacie "Zamek Jindosha".
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Dishonored 2: Poradnik do gry
- Dishonored 2: Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona
- Dishonored 2: Zdobądź ciało Paola
- Dishonored 2: Zdobądź ciało wicerewidenta Byrne'a
- Dishonored 2: Skaż przywódców na wygnanie
- Dishonored 2: Zamek Jindosha - Jak rozwiązać zagadkę?
- Dishonored 2: Działania specjalne Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Sekrety Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
