Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2
Aktualizacja:
Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona

Twoim głównym zadaniem w tej misji jest znalezienie sposobu na dostanie się do posiadłości Aramisa Stiltona. Wejście znajduje się w neutralnej części dzielnicy pyłu i chronione jest zagadkowym mechanizmem stworzonym przez Jindosha. Są trzy główne sposoby na dostanie się do środka:
- Odgadnięcie kombinacji - Odgadnięcie kombinacji zamka Jindosha może sprawić pewną trudność, ponieważ skonstruowana została w nielogiczny na pierwszy rzut oka sposób. Po przybyciu do głównego wejścia zauważysz wskazówkę w postaci opisu po prawej stronie i to dzięki niej będziesz musiał odgadnąć całą kombinację (więcej o niej dowiesz się w rozdziale zatytułowanym Zamek Jindosha). Za odgadnięcie kombinacji otrzymasz działanie specjalne - Zamek Jindosha.
- Pomoc jednej z frakcji - Pomoc Wyjcom lub Rewidentom będzie drugim sposobem na przedostanie się przez bramę. Zadanie polega na zabraniu ciała jednego z liderów do przywódcy drugiej frakcji. W ten sposób, niezależnie czy jest to Paolo czy Byrne, otrzymasz w nagrodę klucz do zamka Jindosha.
- Odnalezienie kombinacji - Kombinacja zapisana została także na kartce, która schowana jest w gabinecie Durante'a, nad barem Paola. Klucz do gabinetu posiada wicerewident Byrne. Możesz w takim razie wykraść klucz Durante'a i zabrać notatkę z jego biura.
Przed podjęciem decyzji będziesz musiał jednak przedostać się przez strzeżony teren (patrz obrazek), którego wejście chronione jest ścianą światła. Na początku kucnij, by przejść na lewą stronę i użyj mignięcia, by dostać się na dach. Na dachu znajduje się dwóch strażników. Jeden patroluje, a drugi stoi oparty o barierkę. Poczekaj na moment, w którym patrolujący strażnik się odwróci i zajmij się tym, który oparty jest o barierkę, po czym zlokalizuj wiatrak, dzięki któremu odłączysz zasilanie ściany światła.

Zanim jednak je odłączysz warto zająć się strażnikami na dole. Na obrazku widać idealną sytuację, w której strażnik w niebieskim mundurze skierowany jest na ścianę światła, a drugi oparty o barierkę. Na początku skocz i znokautuj strażnika w czerwonym mundurze i zabierz jego ciało w bezpieczne miejsce. Czynność powtórz ze strażnikiem patrolującym teren, po czym zajmij się trzecim, którym ogląda widoki. Ostatni, czyli czwarty strażnik będzie zlokalizowany zaraz obok ściany światła. Możesz zakraść się do niego od tyłu, lub wyłączyć zasilanie ściany światła i zmusić go do patrolowania okolicy.

Niezależnie jednak od tego w jaki sposób poradziłeś sobie ze strażnikami, wyłącz zasilanie ściany światła i udaj się na spotkanie z Meagan. W trakcie drogi będziesz mógł zebrać pierwszą runę, dlatego wyciągnij serce, dzięki któremu poznasz jej dokładną lokalizację. Na powyższym obrazku widać przejście, które zaprowadzi cię do Meagan.

Po wyjściu z budynku znajdziesz się w strefie neutralnej. Po prawej stronie znajdziesz wejście do posiadłości Stiltona, wraz z zamkiem Jindosha, który je chroni, a po lewej wejście na terytorium wroga. W tym momencie możesz zakończyć misję poprzez rozwiązanie zagadki Jindosha. Zagadka ta jest za każdym razem inna, dlatego niemożliwym jest wskazanie rozwiązania, ale posiada ona także stały schemat, którym możesz się posłużyć. Więcej o sposobie rozwiązania zagadki Jindosha znajdziesz w temacie "Zamek Jindosha".
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2
- Zdobądź ciało Paola | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2
- Zdobądź ciało wicerewidenta Byrne'a | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2
- Skaż przywódców na wygnanie | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2
- Zamek Jindosha - Jak rozwiązać zagadkę? | Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Działania specjalne | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 6 - Dzielnica pyłu | Dishonored 2
- Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.