Dishonored 2: Wyeliminuj Kirina Jindosha

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Zniszcz szklane okno na suficie i użyj mignięcia, by dostać się na górę. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zniszcz szklane okno na suficie i użyj mignięcia, by dostać się na górę.

Uwaga! Są dwie główne metody na eliminacje Jindosha. Pierwszą z nich jest bezpośrednie uruchomienie dźwigni w głównym holu, zaraz po wejściu do jego domu, odbycie z nim rozmowy, a potem przechodzenie przez kolejne pomieszczenia i użeranie się z mechanicznymi żołnierzami. Jest to opcja przeznaczona szczególnie dla graczy, którzy preferują tryb otwartych zabójstw i zniszczeń. Jeżeli jednak cenisz sobie finezję i chcesz przy tym wypełnić działanie specjalnie polegające na eliminacji Jindosha bez uruchamiana jakiejkolwiek dźwigni czy wszczynania alarmu, zalecanym jest, by podążać ścieżką opisaną poniżej.

Żeby otrzymać działanie specjalne nie możesz uruchomić żadnej dźwigni czy zaalarmować strażników. Zrobisz to poprzez dostanie się na ostatnie piętro, do laboratorium Jindosha ścieżką wskazaną poniżej. Na początku wejdź do pomieszczenia po prawej, popatrz w górę i zniszcz za pomocą kuszy okno na suficie. Wskocz na górę za pomocą mignięcia lub dalekiego chwytu i udaj się na wprost (miejsce pokazane na obrazku).

Zeskocz w dół. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zeskocz w dół.

Będąc na końcu skręć w prawo i zeskocz między rurami na dół, po czym skieruj się do lewego korytarza.

Pod żadnym pozorem nie uruchamiaj dźwigni. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Pod żadnym pozorem nie uruchamiaj dźwigni.

Po dotarciu do końca korytarza znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Nie uruchamiaj dźwigni po prawej stronie stołu bilardowego i zamiast tego wskocz na czarny podest na górze, by dostać się na wyższe piętro.

Okno zaprowadzi cię do mieszkalnych kwater Jindosha, a na dole znajdziesz amulet. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Okno zaprowadzi cię do mieszkalnych kwater Jindosha, a na dole znajdziesz amulet.

Po dostaniu się na górę skręć w prawo i dostań się do miejsca pokazanego na obrazku (korytarz jest tylko jeden więc nie możesz się zgubić). W tym miejscu nie możesz biegać (ani chodzić na najwyższych poziomach trudności), dlatego kucnij i podejdź do widocznego na obrazku okna. Pod nogami znajdziesz małą wnękę, w którą możesz spaść, a na końcu drogi znajdziesz pierwszy kościany amulet, którego strzegą krwiogzy. W trakcie drogi zauważysz także pojemnik na tran, który wyciągnij z maszyny żeby odłączyć zasilanie pylonu strażniczego, który będzie ci uprzykrzał życie w dalszej części misji. Na końcu drogi wskocz na windę i dostań się za jej pomocą na ostatnie piętro.

Przejdź do kwater mieszkalnych Jindosha. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Przejdź do kwater mieszkalnych Jindosha.

Niezależnie jednak od decyzji, zabierz ciała unieszkodliwionych wrogów i schowaj je za oknem. W ten sposób po wyeliminowaniu Jindosha, jego mechaniczny żołnierz nie będzie aktywny jeżeli nie zauważy ciał strażników. Po wykonanej robocie udaj się w prawo, do mieszkania Jindosha. W pokoju, w którym się znajdujesz leżą klucze elektryczne. Jeden zawieszony jest na mechanicznym żołnierzu, którego akurat składa Jindosh, a drugi leży na stoliku obok.

Użyj mignięcia lub zeskocz w dół i dostań się po rurach na drugi balkon. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Użyj mignięcia lub zeskocz w dół i dostań się po rurach na drugi balkon.

Po zebraniu tych rzeczy skieruj się na balkon, wskocz na widoczny na obrazku czarny podest i przeskocz nad przepaścią (mignięcie albo daleki chwyt). Po drugiej stronie znajdziesz kilka monet oraz klucz do poziomu konserwacyjnego, a po ich zebraniu wejdź przez mały właz w ścianie.

Drzwi po prawej to główne wejście do laboratorium. Po lewej znajdziesz windę. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Drzwi po prawej to główne wejście do laboratorium. Po lewej znajdziesz windę.

Po przejściu przez właz będziesz mieć dwie drogi prowadzące do Jindosha. Możesz wejść drzwiami po prawej stronie do laboratorium, albo przywołać windę, którą dostaniesz się na wyższy poziom. Niezależnie jednak od decyzji musisz uważać na kręcącego się tam mechanicznego żołnierza. Żołnierze ci widzą także z tyłu, dlatego bądź ostrożny. Jeżeli korzystasz z windy, musisz wybrać czwarte piętro, by dostać się do Jindosha.

Jindosh znajduje się po prawej stronie, ale patrolujący teren mechaniczny żołnierz z pewnością cię zauważy. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Jindosh znajduje się po prawej stronie, ale patrolujący teren mechaniczny żołnierz z pewnością cię zauważy.

Jak tylko dostaniesz się do laboratorium, skręć w lewo, dostań się za pomocą mignięcia na czarne szafy.

Niczego niespodziewający się Jindosh. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Niczego niespodziewający się Jindosh.

Na końcu drogi poczekaj aż mechaniczny żołnierz po prawej stronie pójdzie w drugą stronę i wykonaj mignięcie albo daleki chwyt, by dostać się do biurka, przy którym siedzi Jindosh. Sam Kirin nie zauważy cię, bo jest pochłonięty swoją pracą i będziesz mógł go bez problemu wyeliminować.

Wskocz na fotel, by otrzymać opcję podduszenia przeciwnika. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Wskocz na fotel, by otrzymać opcję podduszenia przeciwnika.

Żeby pozbyć się Jindosha po cichu musisz wskoczyć na jego fotel i udusić go od górnej strony, tak jak pokazano na obrazku. Jeżeli wybrałeś cichą eliminację, zabierz jego ciało, wskocz na czarne szafy po prawej stronie i połóż go w cieniu. Po wykonanej akcji podejdź do mechanicznego żołnierza po lewej stronie (ten, który jest aktualnie nieaktywny) i za pomocą znalezionego wcześniej elektrycznego klucza przeprogramuj go. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że podczas walki twojego żołnierza z żołnierzem Jindosha, twój sojusznik wygra. Jeżeli jednak tak się nie stanie, użyj ulepszonej miny ogłuszającej trzeciego poziomu, by wyeliminować drugiego mechanicznego żołnierza.

Jak już będzie po wszystkim, wróć do biurka Jindosha i zabierz stamtąd schemat oraz obraz wiszący na ścianie. Na biurku znajdziesz także wskazówkę gdzie schowany został Sokołow - Notatka do Kirina Jindosha, a obok niego klucz elektryczny, który przyda ci się do pozbywania się mechanicznych żołnierzy.

Posadź Jindosha w maszynie do elektrowstrząsów. - Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Posadź Jindosha w maszynie do elektrowstrząsów.

Po eksploracji całego górnego poziomu i zebraniu mnóstwa monet, zabierz ciało Jindosha i zeskocz z nim na niższy poziom, do głównego laboratorium. Obok generatora mocy znajdziesz maszynę do elektrowstrząsów, na której musisz posadzić Jindosha, by otrzymać bezkrwawą eliminację. Obok maszyny znajdziesz włącznik do niej, który aktualnie będzie nieaktywny ze względu na niską moc, tablicę, na której wypisane zostały wszystkie działy laboratorium wraz z ilością prądu jakie pobierają oraz audiograf.

Żeby uruchomić maszynę musisz z jednego stanowiska wybrać pozycję pierwszą, czyli anatomy, a z drugiego optics. W ten sposób na generatorze ujrzysz siedem stopni naładowania generatora, które potrzebne są do uruchomienia elektrowstrząsów. Po wybraniu anatomii, z dołu wyłoni się także platforma z runą. Po naładowaniu generatora przełącz dźwignię i użyj maszyny na Jindoshu. Następnym krokiem będzie uratowanie Antona Sokołowa, ale zanim to zrobisz, warto zainteresować się eksploracją mieszkania Jindosha.

Dishonored 2

11 listopada 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2020-05-01
19:31

Natsunaya Legionista

Natsunaya

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"

Komentarz: Natsunaya
2017-09-10
16:55

pieterkov Senator

pieterkov

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.

Komentarz: pieterkov
2017-06-07
17:25

PredatorBack Centurion

PredatorBack

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.

Komentarz: PredatorBack
2017-09-10
16:55

pieterkov Senator

pieterkov

Wystarczy podsłuchać rozmowę przy zakażonym domu.

Komentarz: pieterkov
2017-04-05
15:39

bistrobob Legionista

W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!

Komentarz: bistrobob
2017-01-13
19:45

JiAh Junior

Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...

Komentarz: JiAh
2016-12-08
15:06

premium483751 Junior

1
premium483751
😊

Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.

Komentarz: premium483751
2016-12-09
17:57

yaceek Pretorianin

yaceek

Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.

Komentarz: yaceek
2016-12-06
20:03

premium483751 Junior

premium483751

Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.

Komentarz: premium483751
2016-12-05
11:53

humanday Chorąży

👍

panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.

Komentarz: humanday
2016-12-02
13:20

jaxon Senator

jaxon

Czy to jakiś błąd w grze?

Komentarz: jaxon
2016-12-02
21:56

yaceek Pretorianin

yaceek

Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.

Komentarz: yaceek
2016-12-30
01:58

yaceq32 Junior

Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.

Komentarz: yaceq32
2016-11-28
22:18

yaceek Pretorianin

yaceek

@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!

Komentarz: yaceek
2016-11-18
18:29

Adamus Legend

Adamus

Ponieważ "Groźna Wręga" jest nazwą własną statku, powinna być napisana z wielkiej litery.

Komentarz: Adamus

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl