Dishonored 2: Udaj się do biura dr. Hypatii

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Zabierz mapę przed wyruszeniem w dalszą drogę. - Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zabierz mapę przed wyruszeniem w dalszą drogę.

Przejęcie lobby było ważnym strategicznym punktem do twoich kolejnych działań. W ten sposób będziesz mieć wstęp do głównej części budynku, w tym windy oraz schodów, dzięki którym możesz udać się bezpośrednio do biura dr. Hypatii zlokalizowanego na przedostatnim piętrze. Zanim to jednak zrobisz, wykonaj opcjonalne zlecenie - Zdobądź mapę instytutu, która wisi w miejscu pokazanym na powyższym obrazku. W momencie zabierania mapy uważaj na strażnika schodzącego z półpiętra. Będzie się on kierował do prawych drzwi, dlatego pozbądź się go przed tym jak zdąży przez nie przejść, będzie to przydatne przy okazji czyszczenia kolejnej lokacji.

Jeżeli chcesz udać się bezpośrednio do biura, możesz skorzystać z windy i wybrać czwarte piętro lub iść schodami. Uważaj jednak na strażników krążących po klatce schodowej. Jeżeli natomiast chcesz zacząć eksplorować dolne sekcje instytutu, przeczytaj poniższe wskazówki.

Użycie strzałek usypiających jest najbezpieczniejszym rozwiązaniem. - Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Użycie strzałek usypiających jest najbezpieczniejszym rozwiązaniem.

Uwaga! Kolejny krok najlepiej wykonać jest, w momencie, w którym posiadasz 4-5 usypiających strzałek. Tylko w ten sposób będziesz mógł pozbyć się wściekłych psów bez utracenia statusu ducha (wykrycia).

Jeżeli chcesz eksplorować kolejne sekcje instytutu, najlepszym wyborem jest skierowanie się do prawych drzwi. W momencie pokazanym na obrazku zauważysz jak strażnik dręczy zamknięte w pokoju psy. Podejdź na odpowiednią odległość, ale ciągle bądź za lewą ścianą i strzel usypiającą strzałką w strażnika. Jeżeli pies wybije szybę i wyskoczy do holu, musisz go uśpić drugą strzałką. Po wykonanej akcji przejdź do drzwi pomieszczenia, w którym są uwięzione psy i otwórz je, po czym uśpij je wszystkie za pomocą strzałek. W ten sposób nie tylko zachowasz status ducha, ale także wypełnisz działanie specjalne.

Podduś śpiącego strażnika. - Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Podduś śpiącego strażnika.

Po wyeliminowaniu psów, wróć do przejścia głównego i skorzystaj z drzwi po prawej stronie. W pomieszczeniu, na łóżku śpi ostatni strażnik w tej sekcji. Pozbądź się go zanim zaczniesz eksplorować teren. W pomieszczeniach znajdziesz kilka ciekawych i przydatnych przedmiotów takich jak monety czy amunicja. Na stoliku obok łóżka znajdziesz także strzałki usypiające.

Poczekaj aż strażnik obróci się do ciebie plecami i przejdź do kuchni po lewej stronie. - Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Poczekaj aż strażnik obróci się do ciebie plecami i przejdź do kuchni po lewej stronie.

Następną częścią instytutu, którą możesz wyczyścić będzie jadalnia i kuchnia. Masz dwie główne drogi, które prowadzą do tych pomieszczeń. Jedna jest od strony windy, a druga od strony lobby. Najlepszym wyborem będzie droga od strony lobby, ponieważ będziesz mógł dostać się od razu do kuchni, dlatego wróć tam i ustaw się w miejscu pokazanym na obrazku. Poczekaj aż strażnik patrolujący hol opuści miejsce, albo ustawi się do ciebie plecami i rusz do kuchni. Znajdziesz tam trzech cywilów, których musisz poddusić, by nie zobaczyli jak krążysz po jadalni. Jak tylko pozbędziesz się kucharzy, udaj się do miejsca pokazanego na obrazku i pozbądź się krążącego po holu strażnika. Od strony kuchni nie ma nikogo kto mógłby cię zobaczyć, dlatego masz wolne miejsce do składowania nieprzytomnych ciał. Strażnik patrolujący hol robi to długo, dlatego zalecana jest cierpliwość.

Używaj butelek i szklanek, by wywabiać wrogów pojedynczo. - Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Używaj butelek i szklanek, by wywabiać wrogów pojedynczo.

Do wyeliminowania zostało czterech strażników w jadalni. Najlepiej jest pomagać sobie znalezionym w kuchni szkłem i rzucać w miejsce pokazane na obrazku. W ten sposób tylko jeden pobiegnie sprawdzić co się stało. W taki sposób wyeliminuj trzech strażników, a do ostatniego udaj się sam. Po wyczyszczeniu lokacji wróć do kuchni, a w zlewie znajdziesz kość wieloryba oraz kilka kosztwności, a zanim udasz się w dalszą drogę, przeszukaj całą jadalnię. W centralnej jej części, na filarze wisieć będzie runa.

Użyj mignięcia, by dostać się na kolejne piętro. - Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Użyj mignięcia, by dostać się na kolejne piętro.

Do kolejnej sekcji możesz dostać się z poziomu centralnej części jadalni. Użyj mignięcia lub dalekiego chwytu żeby dostać się na widoczny na obrazku balkon. Po prawej stronie znajdziesz pracującego strażnika, którego obezwładnij. Po lewej stronie balkonu znajdziesz małe biurko, a na nim pudełko do cygar z krwawej żywicy (100 monet).

Jeżeli strażnik cię usłyszy jak przeszukujesz balkon, czym prędzej przyjdzie to sprawdzić. - Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Jeżeli strażnik cię usłyszy jak przeszukujesz balkon, czym prędzej przyjdzie to sprawdzić.

Przed wejściem na klatkę schodową będziesz musiał kucnąć. Patrolujący teren strażnik może cię z łatwością usłyszeć. Na klatce schodowej musisz uważać także na dwóch grających w karty strażników. Warto się nimi zająć przed przystąpieniem do eksploracji tego miejsca. Możesz wspomóc się szklankami czy butelkami, które znaleźć możesz na stolikach. Jak tylko uporasz się z przeciwnikami, skieruj się na kolejne piętro. Znajdziesz tu małe pomieszczenie z krwiogzami, dlatego bądź czujny podczas jego przeszukiwania. Po skończonych przeszukiwaniach możesz wyjść na dach i rozprawić się w kilkoma przeciwnikami, albo skierować się od razu na czwarte piętro. Możesz także zacząć ten dach przeszukiwać i wskoczyć na kopułę. Tą drogą dostaniesz się do drugiego wejścia prowadzącego do biura dr. Hypatii. Musisz jednak uważać na elitarnego strażnika, który wyjdzie patrolować dach.

Ukryta sztabka złota. - Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Ukryta sztabka złota.

Jak tylko wejdziesz do biura, przeszukaj regał na książki zlokalizowany po prawej stronie drzwi. Za jedną z książek po prawej stronie znajdziesz ukrytą sztabę złota (150 monet). Sam klucz dr. Hypatii leżeć będzie na jej biurku. Zanim jednak stamtąd wyjdziesz, przeszukaj biuro, a znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów takich jak eliksiry many, wachlarz (40 monet), pryzmat (100 monet), sole do kąpieli (15 monet) czy audiograf.

Budynek po prawej stronie zaprowadzi cię do kapliczki odmieńca. - Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Budynek po prawej stronie zaprowadzi cię do kapliczki odmieńca.

Po wyjściu z gabinetu, skręć w lewo i wyjdź głównym wyjściem na dach. Zaraz nad tobą znajduje się dach, na którym znajdziesz kolejny kościany amulet. Użyj mignięcia lub dalekiego chwytu żeby się po niego dostać. Pod miejscem znajduje się także sekretny pokój, w którym znajdziesz kolejną runę. Możesz także przywołać z tego miejsca windę i zniszczyć jej zaczepy, by odblokować dostęp do piwnicy (zobacz działanie specjalne żeby dowiedzieć się więcej na ten temat).

Dishonored 2

11 listopada 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2020-05-01
19:31

Natsunaya Legionista

Natsunaya

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"

Komentarz: Natsunaya
2017-09-10
16:55

pieterkov Senator

pieterkov

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.

Komentarz: pieterkov
2017-06-07
17:25

PredatorBack Centurion

PredatorBack

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.

Komentarz: PredatorBack
2017-09-10
16:55

pieterkov Senator

pieterkov

Wystarczy podsłuchać rozmowę przy zakażonym domu.

Komentarz: pieterkov
2017-04-05
15:39

bistrobob Legionista

W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!

Komentarz: bistrobob
2017-01-13
19:45

JiAh Junior

Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...

Komentarz: JiAh
2016-12-08
15:06

premium483751 Junior

1
premium483751
😊

Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.

Komentarz: premium483751
2016-12-09
17:57

yaceek Pretorianin

yaceek

Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.

Komentarz: yaceek
2016-12-06
20:03

premium483751 Junior

premium483751

Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.

Komentarz: premium483751
2016-12-05
11:53

humanday Chorąży

👍

panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.

Komentarz: humanday
2016-12-02
13:20

jaxon Senator

jaxon

Czy to jakiś błąd w grze?

Komentarz: jaxon
2016-12-02
21:56

yaceek Pretorianin

yaceek

Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.

Komentarz: yaceek
2016-12-30
01:58

yaceq32 Junior

Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.

Komentarz: yaceq32
2016-11-28
22:18

yaceek Pretorianin

yaceek

@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!

Komentarz: yaceek
2016-11-18
18:29

Adamus Legend

Adamus

Ponieważ "Groźna Wręga" jest nazwą własną statku, powinna być napisana z wielkiej litery.

Komentarz: Adamus

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl